Znaleziono 369 wyników

autor: EmAjEs
17 sty 2019, 10:25
Forum: Układ Jezdny i Kierowniczy
Temat: Awaria sprzęgła - wysprzęglik
Odpowiedzi: 90
Odsłony: 5733

Re: Awaria sprzęgła - wysprzęglik

hahahahaha :) noooo Pan Wacław to potrafi człowiekowi pojaśnić :) choć wczoraj ku mojemu zdziwieniu stwierdził że wyciek jest i co ja będę Panu stulał że nie ma jak się leje auto musi zostać i tyle - aż oniemiałem, Pytanie tylko teraz ile to potrwa, części zamówili wczoraj ale zanim z niemiec dojadą...
autor: EmAjEs
17 sty 2019, 10:10
Forum: Układ Jezdny i Kierowniczy
Temat: Awaria sprzęgła - wysprzęglik
Odpowiedzi: 90
Odsłony: 5733

Re: Awaria sprzęgła - wysprzęglik

Taa niektóre naszego ukochanego w Krasnym jednak to nie dotyczy :) apropo wczoraj auto przyjmował Pan Wacław xD :) haha
autor: EmAjEs
17 sty 2019, 09:58
Forum: Układ Jezdny i Kierowniczy
Temat: Awaria sprzęgła - wysprzęglik
Odpowiedzi: 90
Odsłony: 5733

Re: Awaria sprzęgła - wysprzęglik

Najlepiej sprawdzić sobie co jakiś czas na myopel czy macie tą akcję serwisową - ja przynajmniej tak się dowiedziałem bo nikt nei raczył mnie powiadomić - ani producent ani UOKiK choć teoretycznie obie te instytucje powinny :)
autor: EmAjEs
16 sty 2019, 11:14
Forum: Układ Jezdny i Kierowniczy
Temat: Awaria sprzęgła - wysprzęglik
Odpowiedzi: 90
Odsłony: 5733

Re: Awaria sprzęgła - wysprzęglik

Mi padł przy ok 80 tys :) auto juz po gwarancji ale na szczescie jest akcja serwisowa i dzisiaj jadę do ASO :)
autor: EmAjEs
14 sty 2019, 10:05
Forum: Akcje Serwisowe, Akcje Naprawcze, Zlokalizowane Problemy
Temat: Akcja naprawcza: Hamulce (Diesel/manual, RM16-18)
Odpowiedzi: 18
Odsłony: 1367

Re: Akcja naprawcza: Hamulce (Diesel/manual, RM16-18)

moje auto z 2015 wlasnie się zalogowałem do myopel patrze i jest akcja naprawcza, tel do serwisu pan mowi ze dotyczy hamulca i sprzegła no to sie umowilem na środe mają najpierw sprawdzić komputerem i zobaczymy co z tego wyjdzie bo problem u mnie jest z zapadaniem sie sprzegła i wyciek płynu hamulco...
autor: EmAjEs
14 sty 2019, 09:18
Forum: Klimatyzacja i Wnętrze
Temat: Nawiewy na tylny rząd siedzeń
Odpowiedzi: 41
Odsłony: 1882

Re: Nawiewy na tylny rząd siedzeń

Niewiarygodne. Az wyszedłem teraz z biura popatrzec do mojego czy mam i na szczęście są :) Auto z 2015 roku i jak sobie przypominam nawet nie zgłaszałem tego czy chce te nawiewy czy nie po prostu były, wersja enjoy
autor: EmAjEs
17 gru 2018, 08:13
Forum: Zawieszenie, Układ Hamulcowy
Temat: Jakość przedniego zawieszenia
Odpowiedzi: 14
Odsłony: 882

Re: Jakość przedniego zawieszenia

Ja tą listwą pod zderzakiem codziennie przycieram wyjeżdżając z własnego garażu bo mam taki skośny wjazd pod dom troche :)
autor: EmAjEs
13 gru 2018, 09:49
Forum: Silniki Diesla
Temat: Faktyczna pojemność baku
Odpowiedzi: 126
Odsłony: 6460

Re: Faktyczna pojemność baku

Mi sie udało zalać max 52L jak zasięgu miałem coś koło 60 km. 1 raz odbił przy jesli dobrze pamiatam 47L. Ja tez zawsze wlewam pod korek w sumie nei wiem czy to dobrze czy nie, ale auto ma już 126tys przejechane i nic się Niewydarzyło negatywnego z tego powodu, a ja lubie widziec że mam pełny bak :)...
autor: EmAjEs
12 gru 2018, 10:09
Forum: Silniki Benzynowe
Temat: Czy ktoś się moze już pochwalić jakimś większym przebiegiem.
Odpowiedzi: 195
Odsłony: 23024

Re: Czy ktoś się moze już pochwalić jakimś większym przebiegiem.

Salonowy 1 właściciel :) tzn formalnie to 2 bo pierwszym był leasing ale używane wyłacznie przeze mnie
autor: EmAjEs
12 gru 2018, 08:53
Forum: Silniki Benzynowe
Temat: Czy ktoś się moze już pochwalić jakimś większym przebiegiem.
Odpowiedzi: 195
Odsłony: 23024

Re: Czy ktoś się moze już pochwalić jakimś większym przebiegiem.

ja ostatnio pare razy zaliczyłem przejazd podkarpacie - niemcy i jest w tej chwili 125600 km. w kwietniu będę chciał sprzedac to auto bedzie miało pewnie coś koło 140 tys i aż się zastanawiam jakie będzie zainteresowanie i czy w ogóle bedzie, hmm jak myślicie?
autor: EmAjEs
28 lis 2018, 10:07
Forum: Car Audio, Elektronika i CB
Temat: InteliLink 4.0 - czarny ekran
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 526

Re: InteliLink 4.0 - czarny ekran

U mnie jak się zaczeło problemy z ekranem, potem było zawieszanie się radio grało albo nie grało jak mu sie chciało aż w końcu całkiem przestało działać skończyło sie na wymianie całego modułu radia, oczywiście zgodnie z procedurą opla najpierw wydarli to ustrojstwo wysłali to jakichć szpecjalistów ...
autor: EmAjEs
28 lis 2018, 09:58
Forum: Układ Jezdny i Kierowniczy
Temat: Awaria sprzęgła - wysprzęglik
Odpowiedzi: 90
Odsłony: 5733

Re: Awaria sprzęgła - wysprzęglik

U mnie jakoś jak sie ostatnio zrobiło chłodniej to sprzęgło przestało sie zapadać haha :) cuda cuda :) poza tym juz prawie 125 tys na blacie i nic więcej :) jakby kto chciał kupić astre to moja bedzie w kwietniu do sprzedania
autor: EmAjEs
30 paź 2018, 09:44
Forum: Zawieszenie, Układ Hamulcowy
Temat: pedal sprzegla nie odbija
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 1101

Re: pedal sprzegla nie odbija

Ja mam już w moim przejechane 118 tys i ten sam problem ze sprzęglem mam pewnie od ok 80 moze 90 tys czasem zostanie na dole to go podhaczam nogą i działa normalnie, czasem ma taki luz jak się wciska i wtedy pare razy go podpompuje i dalej jest ok - ja sie juz do tego przyzwyczaiłem haha :) ale i ta...
autor: EmAjEs
05 paź 2018, 12:40
Forum: Kupię/Sprzedam/Oddam/Zamienię/Pomogę
Temat: Kupię Astrę K lub J
Odpowiedzi: 37
Odsłony: 2274

Re: Kupię Astrę K lub J

Mi w tym miesiącu kończy się leasing i się zastanawiam własnie czy będę sprzedawał - jeśli będzie Cię interesowal CDTI to dam znać :)
autor: EmAjEs
05 paź 2018, 09:56
Forum: Silniki Benzynowe
Temat: Czy ktoś się moze już pochwalić jakimś większym przebiegiem.
Odpowiedzi: 195
Odsłony: 23024

Re: Czy ktoś się moze już pochwalić jakimś większym przebiegiem.

U mnie ostatnio było parę dłuższych wyjazdów i na tą chwilę 116 000 :) i w tym miesiącu koniec leasingu i się własnie zastanawiam co dalej :) zostawić czy sprzedać
autor: EmAjEs
12 wrz 2018, 11:15
Forum: Silniki Benzynowe
Temat: Czy ktoś się moze już pochwalić jakimś większym przebiegiem.
Odpowiedzi: 195
Odsłony: 23024

Re: Czy ktoś się moze już pochwalić jakimś większym przebiegiem.

oj tam oj tam haha :) fakt - awarii jako takich było 2 i obie naprawione szczęśliwie także tak poza tym złego słowa o aucie nie powiem, 2 tygodnie temu zrobiłem traske 1200 km tam i z powrotem do Czech auto mnie nie zawiodło.
autor: EmAjEs
12 wrz 2018, 09:27
Forum: Silniki Benzynowe
Temat: Czy ktoś się moze już pochwalić jakimś większym przebiegiem.
Odpowiedzi: 195
Odsłony: 23024

Re: Czy ktoś się moze już pochwalić jakimś większym przebiegiem.

noo to ciutke ci jeszcze brakuje :) ja nadmienię tylko że to jest prywatne auto używane do celów prywatnych nie służbowe i sam się ostatnio zastanawiałem gdzie ja tyle km natłukłem haha ale się zbiera codziennie do pracy 40 km w jedna stronę plus inne także lecą km lecą
autor: EmAjEs
27 cze 2018, 12:03
Forum: Akcje Serwisowe, Akcje Naprawcze, Zlokalizowane Problemy
Temat: 1.6 CDTI 110 KM dziwnie warczy
Odpowiedzi: 225
Odsłony: 16468

Re: 1.6 CDTI 110 KM dziwnie warczy

dajcie spokoj ja mam 103tys nie straszcie haha - no nic w listopadzie koniec leasingu trzeba bedzie sprzedac moze nie padna haha :)
autor: EmAjEs
19 cze 2018, 12:19
Forum: Akcje Serwisowe, Akcje Naprawcze, Zlokalizowane Problemy
Temat: 1.6 CDTI 110 KM dziwnie warczy
Odpowiedzi: 225
Odsłony: 16468

Re: 1.6 CDTI 110 KM dziwnie warczy

Ja mam już przejechane 102 tys, rozrzad mi wymienili przy ok jesli dobrze pamietam 50 tys trzeba by poczytać wcześniejsze posty - o uszczelce nikt mi w ASO nie wspominał - najpierw wymienili sam napinacz nie pomogło potem caly rozrzad - i powiem tak: Ten typ tak po prostu ma. rzadko mi się to teraz ...
autor: EmAjEs
24 maja 2018, 12:43
Forum: Układ Jezdny i Kierowniczy
Temat: Zapadanie się pedału sprzęgła
Odpowiedzi: 33
Odsłony: 3011

Re: Zapadanie się pedału sprzęgła

u mnie przy 100tys km się zaczeło zapadać tzn moze nie zapada ale jak puszczam go po zmianie biegu to nie wraca do konca na gore tylko zostaje w polowie, czasami tak ma czasami nie nie ma reguły w sumie nie przeszkadza mi to w niczym wiec nie bede z tym nigdzie jezdzil bo jeszcze zepsuja calkiem :) ...
autor: EmAjEs
20 kwie 2018, 10:28
Forum: Akcje Serwisowe, Akcje Naprawcze, Zlokalizowane Problemy
Temat: 1.6 CDTI 110 KM dziwnie warczy
Odpowiedzi: 225
Odsłony: 16468

Re: 1.6 CDTI 110 KM dziwnie warczy

Po prostu ten typ tak ma i tyle :) taki urok haha
autor: EmAjEs
23 lut 2018, 08:35
Forum: Car Audio, Elektronika i CB
Temat: Wymiana Radia
Odpowiedzi: 7
Odsłony: 1456

Re: Wymiana Radia

o kurcze to w AK w ogóle jest coś takiego jak zwykłe radio?? nie wiedziałem :) ale to za dopłata chyba... haha :)
autor: EmAjEs
23 lut 2018, 08:32
Forum: Akcje Serwisowe, Akcje Naprawcze, Zlokalizowane Problemy
Temat: 1.6 CDTI 110 KM dziwnie warczy
Odpowiedzi: 225
Odsłony: 16468

Re: 1.6 CDTI 110 KM dziwnie warczy

ja już mam 93 tys km przjechane czasami zawarczy czasami nie przestałem juz w ogóle zwracac na to uwagę :)
autor: EmAjEs
02 sty 2018, 09:03
Forum: Akcje Serwisowe, Akcje Naprawcze, Zlokalizowane Problemy
Temat: 1.6 CDTI 110 KM dziwnie warczy
Odpowiedzi: 225
Odsłony: 16468

Re: 1.6 CDTI 110 KM dziwnie warczy

u mnie podeszło w ASO też mi mówili, że one tak mają przy zapłonie ale jak już w trakcie jazdy tak robi to trzeba się tym zająć
autor: EmAjEs
18 gru 2017, 07:49
Forum: Kupujemy Astrę 5
Temat: KONIEC GWARANCJI AK 2015
Odpowiedzi: 41
Odsłony: 2373

Re: KONIEC GWARANCJI AK 2015

Chorwat pisze:
EmAjEs pisze:nic przy nim nie robiłem - no nie licząc rozrządu i radia ale to były kwestia gwarancyjne.

Co się stało z rozrządem?


Tu masz linka do całego wątku : 1-6-cdti-110-km-dziwnie-warczy-t535.html
autor: EmAjEs
14 gru 2017, 13:18
Forum: Kupujemy Astrę 5
Temat: KONIEC GWARANCJI AK 2015
Odpowiedzi: 41
Odsłony: 2373

Re: KONIEC GWARANCJI AK 2015

hehe no tak wymienione? wymianione... jedno nie równa sie drugiemu, warto jednak mieć jakieś pojęcie o mechanice co by można cześć przynajmniej takich podstawowych rzeczy umieć zrobić samemu. Nawet autoryzowany serwis BOSCH poległ ehh przykre to
autor: EmAjEs
14 gru 2017, 12:56
Forum: Kupujemy Astrę 5
Temat: KONIEC GWARANCJI AK 2015
Odpowiedzi: 41
Odsłony: 2373

Re: KONIEC GWARANCJI AK 2015

No co do jakiś większych napraw to fakt pewnie warto wybrać ASO choćby dla świętego spokoju nawet jesli troche drożej - choć jak marwisn dobrze zaznaczył warto zrobić rozeznanie co gdzie za ile. Co do wymian oleju ja niedawno wymieniałem sam. za olej zapłaciłem 96 zł a filtr oleju 60 zł więc jednak ...
autor: EmAjEs
14 gru 2017, 12:14
Forum: Kupujemy Astrę 5
Temat: KONIEC GWARANCJI AK 2015
Odpowiedzi: 41
Odsłony: 2373

KONIEC GWARANCJI AK 2015

Słuchajcie w mojej przecudnej Astruni dobiegła końca gwarancja. Auto odebrane 27.11.2015 dziś ma 86 tys km i poza wymianami oleju i filtrów do tej pory nic przy nim nie robiłem - no nie licząc rozrządu i radia ale to były kwestia gwarancyjne. Zastanawia mnie wasze zdanie - czy wy podobnie jak ja - p...
autor: EmAjEs
14 gru 2017, 11:53
Forum: Astra 5 Testy i Porównania
Temat: Opel Astra 1.4 Turbo 125 Elite - raport z testu na dystansie 40000km - Motor nr 17-18/2017
Odpowiedzi: 29
Odsłony: 4140

Re: Opel Astra 1.4 Turbo 125 Elite - raport z testu na dystansie 40000km - Motor nr 17-18/2017

Krzysiec radio jak wymienili to nawet bass lepiej słychać haha :) co do wizyt w ASO ja już żadnych nie planuje, gwarancja się skończyła nie zamierzam im bulić kasy za wstawienie pieczątki w książkę serwisową :) A opowieści Pana Wacława o tym jacy to oni dobrzy dla lojalnych klientów (czyli tych co i...