OKIEM DEALERA - KOMPEDIUM OPEL FLEX CARE & ASSISTANCE 2019 + PROMOCJA DLA KLUBOWICZÓW

W tym miejscu znajdą się tematy związane z zakupem auta, promocjami i innymi akcjami.
Awatar użytkownika
FPWroclaw
Dealer
Posty: 482
Rejestracja: 25 sty 2017, 19:03
Posiadane auto: Jakie masz auto?
Silnik: 1,4XFL 125/ 1,6SHT 200KM
Rocznik auta: 2018
Miasto: Wrocław-Katowice-Warszawa
Województwo: Dolnośląskie
Has thanked: 52 times
Been thanked: 161 times

OKIEM DEALERA - KOMPEDIUM OPEL FLEX CARE & ASSISTANCE 2019 + PROMOCJA DLA KLUBOWICZÓW

Postautor: FPWroclaw » 12 gru 2018, 12:00

OPEL FLEX CARE
PROGRAM ROZSZERZONEJ GWARANCJI.



GWARANCJA OPEL FLEX CARE – MOŻLIWOŚĆ ODPŁATNEGO PRZEDŁUŻENIA GWARANCJI PODSTAWOWEJ W OKRESIE DO 24MC OD DATY PIERWSZEJ REJESTRACJI. USŁUGA DOSTĘPNA DLA PIERWSZEGO WŁAŚCICIELA SAMOCHODU MARKI OPEL (W PRZYPADKU FINANSOWANIA – WŁAŚCICIELEM SAMOCHODU (W UJĘCIU OPEL FLEX CARE) POZOSTAJE UŻYTKOWNIK Z WŁAŚCIWEJ UMOWY LEASINGOWEJ/NAJMU)


Promocja dla klubowiczów na hasło ASTR_A5_KLUB_FPWROCLAW

- nowe samochody kupione za moim pośrednictwem = CENA KATALOGOWA PAKIETU - 10% (aktywacja w momencie sprzedaży lub do 24mc od daty pierwszej rejestracji),

- wszystkie samochody marki Opel zakupione w autoryzowanych salonach sprzedaży sieci Opel + CENA KATALOGOWA - 6%(do 24mc od daty pierwszej rejestracji),

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


ZASADY I WARUNKI:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

ZASADY I WARUNKI OPEL ASSISTANCE (OD 01.01.2019)

1. Zmiany:

 Dodano:

 Holowanie w przypadku szkody komunikacyjnej,
 Samochód zastępczy do czasu zakończenia naprawy

 Usunięto:

 Pomoc w przypadku uszkodzenia ogumienia
 Przesyłkę części zamiennych
 Pomoc w załatwieniu formalności bankowych

2. Informacje ogólne:

 Wykonawcą usługi Opel Assistance na rynku Polskim będzie tak samo jak obecnie firma Starter24.
 Usługa będzie świadczona przez okres 12 miesięcy od daty pierwszej rejestracji lub wydania nowego samochodu klientowi czyli od daty startu gwarancji na nowy samochód marki Opel.
 W celu uzyskania obsługi w razie wystąpienia awarii, należy najpierw bezwzględnie zadzwonić do centrum Opel Assistance.
 Przeglądy okresowe muszą być przeprowadzane zgodnie z zaleceniami producenta
 Ochrona Assistance nie obejmuje usterek wynikających ze stosowania części innych niż oryginalne części firmy Opel.
 Usługa jest dostępna przez 24 godziny na dobę, 365 (366) dni w roku.

3. Definicje

Awaria
Awaria stanowi nagłą i nieprzewidywalną niesprawność ubezpieczonego samochodu, spowodowaną usterką elementów mechanicznych bądź instalacji elektrycznej, która czyni samochód niezdolnym do jazdy i jest objęta gwarancją techniczną.
Termin ten obejmuje również:
- wypadki
- utratę zasilania z akumulatora
- uszkodzenie kluczyków
Termin „awaria” nie obejmuje zdarzeń takich, jak: ogólne wycofanie z rynku wadliwego produktu, rutynowe lub inne kontrole i przeglądy serwisowe czy montaż wyposażenia dodatkowego. Kradzież, pożar, zbicie szyby, zgubienie kluczyków, zatrzaśnięcie kluczyków w samochodzie, stosowanie niewłaściwego paliwa, brak paliwa, brak AdBlue, uszkodzenia ogumienia i uszkodzenia przyczepy nie są uważane za awarie w powyższym znaczeniu tego słowa.
Centrum Opel Assistance
Wybrane stacje obsługi pojazdów w poszczególnych krajach, które pracują przez całą dobę i zapewniają obsługę przez wykwalifikowany personel.

4. Usługi świadczone w ramach Opel Assistance

 Pomoc drogowa

 Holowanie

 Samochód zastępczy

 Przewóz do celu podróży lub do miejsca zamieszkania

 Zakwaterowanie w hotelu

 Odbiór samochodu

4.1 Pomoc drogowa

Jeśli ubezpieczony samochód stanie się niezdolny do jazdy na skutek awarii, Centrum Opel Assistance wysyła samochód pomocy drogowej w celu dokonania niezbędnych napraw w miejscu postoju oraz pokrywa koszty takiej wysyłki, jak również koszty przejazdu do miejsca zdarzenia i z powrotem oraz koszty materiałów zużytych przez samochód pomocy drogowej. Czynności serwisowe podjęte w ramach pomocy drogowej nie mają wpływu na gwarancję. Pomoc drogowa może być świadczona tylko na drogach ogólnie dostępnych dla ruchu oraz w miejscu zamieszkania, pod warunkiem, że jest możliwa do przeprowadzenia i dozwolona przepisami prawa. Pomoc drogowa nie obejmuje złomowania samochodu. Pomoc drogowa obejmuje również usterki wpływające na bezpieczeństwo jazdy, występujące w następujących elementach: pasy bezpieczeństwa, wycieraczki szyby przedniej, kierunkowskazy oraz światła przednie i tylne.

4.2 Holowanie

Jeśli ubezpieczony samochód stanie się niezdolny do jazdy na skutek awarii, a pomoc drogowa opisana w punkcie 1 nie przyniesie rezultatów, Centrum Opel Assistance zapewni jego holowanie. Samochód zostanie odholowany do najbliższego Autoryzowanego Serwisu marki Opel.
Na życzenie klienta pojazd może również zostać odholowany do dowolnego innego Autoryzowanego Serwisu marki Opel znajdującego się w odległości do 30 km od miejsca awarii.
Przyczepa ciągnięta przez samochód zostanie odholowana do tego samego Autoryzowanego Serwisu marki Opel.

4.3 Samochód zastępczy (samochód zastępczy do własnej dyspozycji)

Gdy ubezpieczony pojazd jest unieruchomiony w wyniku awarii, pomoc drogowa określona w punkcie 1 jest nieskuteczna, a naprawa w warsztacie, do którego pojazd został odholowany, wymaga ponad dwóch godzin, Centrum Opel Assistance zapewnia samochód zastępczy tej samej klasy (na ile to możliwe).
Koszty związane z samochodem zastępczym są pokrywane przez ubezpieczyciela (z wyjątkiem dodatkowo wymaganych opcji) do czasu zakończenia naprawy.
Należy pamiętać, że wypożyczalnie samochodów często wymagają karty kredytowej jako zabezpieczenia. Usługa ta nie jest dostępna w przypadku wybrania usługi opisanej w punkcie 4.4 (Przewóz do celu podróży/miejsca zamieszkania) lub w
punkcie 4.5 (Zakwaterowanie w hotelu). Samochód zastępczy przysługuje tylko wówczas, gdy pojazd był holowany przez Opel Assistance.



4.4 Przewóz do celu podróży/miejsca zamieszkania (koleją lub samolotem)

Jeśli ubezpieczony samochód stanie się niezdolny do jazdy na skutek awarii, a naprawa w warsztacie, do którego samochód został odholowany, wymaga ponad dwóch godzin, Centrum Opel Assistance pokryje koszt biletu kolejowego na przejazd pierwszą klasą. Jeśli czas podróży koleją przekracza sześć godzin, Centrum Opel Assistance pokryje koszt biletu lotniczego na przelot klasą ekonomiczną.
Pokrywane są koszty przejazdu lub przelotu osoby bądź osób upoważnionych, od miejsca wystąpienia awarii do miejsca zamieszkania lub pierwotnego celu podróży, który należy wykazać. Usługa ta nie jest dostępna w przypadku wybrania usługi opisanej w punkcie 4.3 (Samochód zastępczy) lub w punkcie 4.5 (Zakwaterowanie w
hotelu).

4.5 Zakwaterowanie w Hotelu

Jeśli ubezpieczony samochód stanie się niezdolny do jazdy na skutek awarii, znajduje się w odległości co najmniej 100 km od miejsca zamieszkania osoby lub osób upoważnionych, naprawa nie może zostać zakończona tego samego dnia, a osoba lub osoby upoważnione muszą przenocować, Centrum Opel Assistance pokryje koszty zakwaterowania w hotelu trzygwiazdkowym lub podobnej kategorii. Osobie lub osobom upoważnionym zostaną zwrócone koszty zakwaterowania w hotelu poniesione do czasu zakończenia naprawy, maksymalnie do czterech nocy.
Zwrócone zostają tylko koszty zakwaterowania, bez usług dodatkowych. Usługa ta nie jest dostępna w przypadku wybrania usługi opisanej w punkcie 4.3 (Samochód zastępczy) lub w punkcie 4.4 (Przewóz do celu podróży/miejsca zamieszkania).

4.6 Opcja łączona

W wyjątkowych przypadkach można połączyć ze sobą usługi opisane w punktach 4.3 (Samochód zastępczy), 4.4 (Przewóz do celu podróży/miejsca zamieszkania) i 4.5 (Zakwaterowanie w hotelu). Wymaga to jednak wyraźnej zgody Centrum Opel Assistance.

4.7 Odbiór samochodu

Jeśli po naprawie ubezpieczony samochód ma zostać odebrany przez właściciela, kierowcę lub upoważnionego przedstawiciela, zwrócone zostaną koszty biletu kolejowego na przejazd pierwszą klasą. Jeśli czas podróży koleją przekracza sześć godzin, pokryty zostanie koszt biletu lotniczego na przelot klasą ekonomiczną.
Koszty przejazdu koleją lub przelotu zwracane są tylko za jedną osobę.

5. Samochody objęte ochroną w ramach Opel Assistance

Wszystkie nowe samochody marki Opel nabyte jako fabrycznie nowe od Autoryzowanego Dealera marki Opel i zarejestrowane. Samochody do wypożyczalni, do szkół jazdy oraz wykorzystywane do zarobkowego przewozu osób są objęte ubezpieczeniem wyłącznie w zakresie „Pomocy drogowej” i „Holowania”

6. Zakres terytorialny

Ochrona ubezpieczeniowa obejmuje szkody powstałe na obszarze geograficznym Europy, w następujących krajach: Albania, Andora, Belgia, Bośnia i Hercegowina, Bułgaria, Cypr, Chorwacja, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Niemcy, Gibraltar, Grecja, Wielka Brytania, Węgry, Islandia, Włochy, Kosowo, Łotwa, Liechtenstein, Litwa, Luksemburg, Macedonia (FYROM), Malta, Monako, Holandia, Irlandia Północna, Norwegia, Austria, Polska, Portugalia, Republika Irlandii, Rumunia, Rosja, San Marino, Szwecja, Szwajcaria, Serbia, Czarnogóra, Słowacja, Słowenia, Hiszpania, Czechy, Turcja, Ukraina, Watykan.

7. Osoby upoważnione

Ochroną ubezpieczeniową objęty jest właściciel, upoważniony kierowca i wszyscy upoważnieni pasażerowie ubezpieczonego samochodu, maksymalnie dziewięć osób (16 w przypadku modelu Movano).

8. Szkody nieobjęte ochroną w ramach Opel Assistance

Następujące szkody nie są objęte ochrona ubezpieczeniową:
8.1 Szkody będące następstwem zdarzenia siły wyższej, wojny, strajku, zajęcia sądowego, zakazów i nakazów władz, wybuchu przedmiotów, jak również działania czynników jądrowych i promieniotwórczych.
8.2 Szkody wynikające z udziału w wyścigach samochodowych i związanych z tym jazdach treningowych.
8.3 Szkody związane z uszkodzeniem ładunku bądź utratą zysków w następstwie awarii.
8.4 Awarie wynikające z uszkodzenia bądź wady fabrycznej przyczepy.
8.5 Straty powstałe w wyniku kradzieży, pożaru lub aktów wandalizmu dokonanych na ubezpieczonym pojeździe.
8.6 Awarie wynikające z zamontowania części zamiennych bądź akcesoriów, które nie są rekomendowane przez producenta.

W przypadkach opisanych w punkcie 8.5 jak również w przypadku zgubienia kluczyków, zatrzaśnięcia kluczyków wewnątrz samochodu, zatankowania nieprawidłowego paliwa, całkowitego opróżnienia zbiornika paliwa oraz całkowitego opróżnienia zbiornika AdBlue, Centrum Opel Assistance może pomóc kierowcy w zorganizowaniu dalszej pomocy. Koszt pomocy ponosi w takich przypadkach właściciel pojazdu.

9. Dostępność i ograniczenia

Wszystkie usługi Opel Assistance są również dostępne dla samochodów w leasingu oraz samochodów szkoleniowych wykorzystywanych na potrzeby prywatne. W przypadku samochodów wynajmowanych (bez kierowcy i z kierowcą), samochodów do szkół jazdy wykorzystywanych do celów komercyjnych i taksówek dostępne są tylko usługi „Pomoc drogowa” i „Holowanie”. Dla samochodów wynajmowanych długoterminowo (co najmniej 12 miesięcy) na zasadzie leasingu dostępny jest pełen zakres usług. Osoba lub osoby upoważnione mogą wykorzystywać tylko jeden rodzaj transportu od miejsca wystąpienia awarii do warsztatu naprawczego / wypożyczalni samochodów – nie mogą korzystać z kilku różnych środków transportu. W przypadku wypadków świadczone są tylko usługi „Pomoc drogowa” i „Holowanie”. Wszystkie pozostałe usługi, takie jak samochód zastępczy, przewóz do celu podróży lub do miejsca zamieszkania, zakwaterowanie w hotelu i odbiór samochodu nie są dostępne. Należy pamiętać, że wypożyczalnie samochodów często wymagają karty kredytowej lub depozytu jako zabezpieczenia i mogą stosować ograniczenia zgodnie ze swymi ogólnymi warunkami wynajmu samochodów. Opel Assistance nie bierze na siebie odpowiedzialności za jakiekolwiek niedociągnięcia czy nieprawidłowości w świadczeniu opisanych usług, o ile spowodowane są one działaniem siły wyższej, wojną, strajkiem itd. Dodatkowe ograniczenia można znaleźć w punkcie 8 „Warunków ogólnych”.

10. Numery telefonów

Centrum Opel Assistance:
W Polsce - +48 800 707 750
Za granicą – należy zadzwonić do najbliższego centrum Opel Assistance
Ostatnio zmieniony 07 sty 2019, 23:35 przez FPWroclaw, łącznie zmieniany 2 razy.
Doradzę i poradzę w każdej kwestii dotyczącej Opla, Opla Astry i pokrewnych.

W zapraszam do kontaktu poprzez mój adres email: p.bicz@mmcars.pl
Telefonicznie 506 592 534 (Pon-Pt 8-16, Sb - 9-14)

Pozdrawiam Paweł.

SineXP
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: 03 lut 2018, 01:46
Posiadane auto: Astra K
Silnik: 1.4 125 KM
Rocznik auta: 2017
Miasto: Łódź
Województwo: Łódzkie

Re: OKIEM DEALERA - KOMPEDIUM OPEL FLEX CARE + PROMOCJA DLA KLUBOWICZÓW

Postautor: SineXP » 12 gru 2018, 19:54

Do kiedy taka promocja ?

Awatar użytkownika
FPWroclaw
Dealer
Posty: 482
Rejestracja: 25 sty 2017, 19:03
Posiadane auto: Jakie masz auto?
Silnik: 1,4XFL 125/ 1,6SHT 200KM
Rocznik auta: 2018
Miasto: Wrocław-Katowice-Warszawa
Województwo: Dolnośląskie
Has thanked: 52 times
Been thanked: 161 times

Re: OKIEM DEALERA - KOMPEDIUM OPEL FLEX CARE + PROMOCJA DLA KLUBOWICZÓW

Postautor: FPWroclaw » 13 gru 2018, 10:37

Do odwołania. Ale jest to raczej promocja stała dla klubowiczów.
Doradzę i poradzę w każdej kwestii dotyczącej Opla, Opla Astry i pokrewnych.

W zapraszam do kontaktu poprzez mój adres email: p.bicz@mmcars.pl
Telefonicznie 506 592 534 (Pon-Pt 8-16, Sb - 9-14)

Pozdrawiam Paweł.

emarcin
Wyjadacz
Posty: 144
Rejestracja: 04 wrz 2018, 15:02
Posiadane auto: Opel Astra V HB
Silnik: 1.4 Turbo 125 KM
Rocznik auta: 2017
Miasto: Warszawa
Województwo: mazowieckie
Has thanked: 3 times
Been thanked: 1 time

Re: OKIEM DEALERA - KOMPEDIUM OPEL FLEX CARE + PROMOCJA DLA KLUBOWICZÓW

Postautor: emarcin » 02 sty 2019, 16:24

Dobrze rozumiem, że mając Astre z 07.2017 r. na której nie miałem do tej pory Flexcare do czasu upływu podstawowej gwarancji czyli do 07.2019 r. mogę skorzystać tylko z pakietu standardowego? A po upływie gwarancji podstawowej nie będę już mógł skorzystać z Flexcare?

Awatar użytkownika
jakoku
VIP
Posty: 2268
Rejestracja: 19 mar 2017, 22:05
Posiadane auto: Opel Astra Sports Tourer.
Silnik: 1.4 125 KM
Rocznik auta: 2016
Miasto: Grajewo
Województwo: Podlaskie
Has thanked: 204 times
Been thanked: 245 times

Re: OKIEM DEALERA - KOMPEDIUM OPEL FLEX CARE + PROMOCJA DLA KLUBOWICZÓW

Postautor: jakoku » 12 sty 2019, 12:20

emarcin pisze:Dobrze rozumiem, że mając Astre z 07.2017 r. na której nie miałem do tej pory Flexcare do czasu upływu podstawowej gwarancji czyli do 07.2019 r. mogę skorzystać tylko z pakietu standardowego? A po upływie gwarancji podstawowej nie będę już mógł skorzystać z Flexcare?

Tak
Możesz skorzystać tylko od daty zakupu przez dwa lata.
Tyle tego może się popsuć, że się chyba skuszę na flex care.
3 lata za 1200 zł
Doktor Fizyki w zakresie Nauk o Siłownikach, oraz Profesor Materiałoznawstwa. Tytuły nadane przez kapitułę A5K.pl :D

Awatar użytkownika
kobe24la
Wyjadacz
Posty: 336
Rejestracja: 08 kwie 2018, 16:32
Posiadane auto: Astra K HB
Silnik: 1.6 Turbo 200KM S/S
Rocznik auta: 2018
Miasto: Częstochowa
Województwo: Śląskie
Has thanked: 11 times
Been thanked: 10 times

Re: OKIEM DEALERA - KOMPEDIUM OPEL FLEX CARE & ASSISTANCE 2019 + PROMOCJA DLA KLUBOWICZÓW

Postautor: kobe24la » 12 sty 2019, 15:31

Myślę, że warto. Sam planuję dokupić taki pakiecik. Wystarczy, że mi reflektor IL padnie i już się zwróci inwestycja.

Awatar użytkownika
Chorwat
Weteran
Posty: 1021
Rejestracja: 12 maja 2017, 21:26
Posiadane auto: Astra K ST
Silnik: 1.6 CDTI 136KM A/T
Rocznik auta: 2016
Miasto: Toruń
Województwo: kuj-pom
Has thanked: 5 times
Been thanked: 30 times

Re: OKIEM DEALERA - KOMPEDIUM OPEL FLEX CARE & ASSISTANCE 2019 + PROMOCJA DLA KLUBOWICZÓW

Postautor: Chorwat » 12 sty 2019, 15:36

Pewnie, że warto. Dobra uwaga z IL, bo ich koszt morduje. Ja mam pakiet do 200.000km i powoli się zwraca. Wymieniana już była u mnie tylna wiązka od czujników parkowania (koszt nowej - ok. 500zł.) i moduł człowiek-maszyna w navi (nie znam kosztu).
Astra F 1.6 75KM :) -> Omega B FL 3.2 V6 218KM :twisted: -> Astra K 1.6 136KM :D

emarcin
Wyjadacz
Posty: 144
Rejestracja: 04 wrz 2018, 15:02
Posiadane auto: Opel Astra V HB
Silnik: 1.4 Turbo 125 KM
Rocznik auta: 2017
Miasto: Warszawa
Województwo: mazowieckie
Has thanked: 3 times
Been thanked: 1 time

Re: RE: OKIEM DEALERA - KOMPEDIUM OPEL FLEX CARE & ASSISTANCE 2019 + PROMOCJA DLA KLUBOWICZÓW

Postautor: emarcin » 14 sty 2019, 10:56

FPWroclaw pisze: Promocja dla klubowiczów na hasło ASTR_A5_KLUB_FPWROCLAW


Rozumiem, że aby skorzystać z tej promocji i uzyskać stosowny rabat (w moim przypadku -6%) można to zrobić tylko w salonach MM Cars?

Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka

Awatar użytkownika
jakoku
VIP
Posty: 2268
Rejestracja: 19 mar 2017, 22:05
Posiadane auto: Opel Astra Sports Tourer.
Silnik: 1.4 125 KM
Rocznik auta: 2016
Miasto: Grajewo
Województwo: Podlaskie
Has thanked: 204 times
Been thanked: 245 times

Re: OKIEM DEALERA - KOMPEDIUM OPEL FLEX CARE & ASSISTANCE 2019 + PROMOCJA DLA KLUBOWICZÓW

Postautor: jakoku » 14 sty 2019, 13:02

FPWroclaw pisze: OPEL FLEX CARE
PROGRAM ROZSZERZONEJ GWARANCJI

j.w
Doktor Fizyki w zakresie Nauk o Siłownikach, oraz Profesor Materiałoznawstwa. Tytuły nadane przez kapitułę A5K.pl :D

Awatar użytkownika
FPWroclaw
Dealer
Posty: 482
Rejestracja: 25 sty 2017, 19:03
Posiadane auto: Jakie masz auto?
Silnik: 1,4XFL 125/ 1,6SHT 200KM
Rocznik auta: 2018
Miasto: Wrocław-Katowice-Warszawa
Województwo: Dolnośląskie
Has thanked: 52 times
Been thanked: 161 times

Re: RE: OKIEM DEALERA - KOMPEDIUM OPEL FLEX CARE & ASSISTANCE 2019 + PROMOCJA DLA KLUBOWICZÓW

Postautor: FPWroclaw » 14 sty 2019, 13:47

emarcin pisze:
FPWroclaw pisze: Promocja dla klubowiczów na hasło ASTR_A5_KLUB_FPWROCLAW


Rozumiem, że aby skorzystać z tej promocji i uzyskać stosowny rabat (w moim przypadku -6%) można to zrobić tylko w salonach MM Cars?

Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka

Nie w salonach MM Cars - tylko u mnie.

Piszesz na mój adres email.

W wiadomości wysyłasz:
- skan dowodu rejestracyjnego,
- NIP jeśli FV ma być wystawiona na działalność,
- PESEL jeśli FV ma być wystawiona na osobę prywatną,
- adres email na który była rejestracja myOpel,
- numer telefonu,
- adres do wysyłki dokumentów.
- który pakiet wybieramy

Gwarancje aktywuje zdalnie, dokumenty w tym Fv z terminem płatności 21 dni - wysyłam kurierem na podany adres.

Nie trzeba ruszać się z domu - generalnie tak też sprzedaje samochody i wielu klientów woli spokojnie wymienić kilka wiadomości email oraz odbyć rozmowy telefoniczne - niż chodzić po salonach. Tak wygląda nowoczesna sprzedaż :)
Doradzę i poradzę w każdej kwestii dotyczącej Opla, Opla Astry i pokrewnych.

W zapraszam do kontaktu poprzez mój adres email: p.bicz@mmcars.pl
Telefonicznie 506 592 534 (Pon-Pt 8-16, Sb - 9-14)

Pozdrawiam Paweł.

emarcin
Wyjadacz
Posty: 144
Rejestracja: 04 wrz 2018, 15:02
Posiadane auto: Opel Astra V HB
Silnik: 1.4 Turbo 125 KM
Rocznik auta: 2017
Miasto: Warszawa
Województwo: mazowieckie
Has thanked: 3 times
Been thanked: 1 time

Re: RE: Re: RE: OKIEM DEALERA - KOMPEDIUM OPEL FLEX CARE & ASSISTANCE 2019 + PROMOCJA DLA KLUBOWICZÓW

Postautor: emarcin » 14 sty 2019, 14:54

FPWroclaw pisze:Nie w salonach MM Cars - tylko u mnie.

Piszesz na mój adres email.


No to super ale jeszcze aby rozwiać moje (i pewnie nie tylko) wątpliwości kupiłem roczną Astrę w autoryzowanym salonie sprzedaży Opel Dixi-Car (rok produkcji 07.2017 r.) mogę skorzystać z pakietu FlexCare Standardowego? Jak to się ma do pkt 2 zasad i warunków programu Opel FlexCare?

Kod: Zaznacz cały

FlexCare zawierający Ochronę Pogwarancyjną może nabyć pierwszy właściciel pojazdu
w okresie obowiązywania gwarancji sprzedawcy. Okres obowiązywania gwarancji
sprzedawcy podany jest w „Książeczce serwisowej i gwarancyjnej pojazdu”


Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka

Awatar użytkownika
FPWroclaw
Dealer
Posty: 482
Rejestracja: 25 sty 2017, 19:03
Posiadane auto: Jakie masz auto?
Silnik: 1,4XFL 125/ 1,6SHT 200KM
Rocznik auta: 2018
Miasto: Wrocław-Katowice-Warszawa
Województwo: Dolnośląskie
Has thanked: 52 times
Been thanked: 161 times

Re: OKIEM DEALERA - KOMPEDIUM OPEL FLEX CARE & ASSISTANCE 2019 + PROMOCJA DLA KLUBOWICZÓW

Postautor: FPWroclaw » 14 sty 2019, 15:48

Jeśli kupiłeś samochód od Opla (DEMO) to możesz przedłużyć gwarancje. Jeśli kupiłeś samochód od innej osoby lub leasingu - nie ma takiej opcji.

Generalnie wszystko jest w systemie - weryfikujemy to po danych które otrzymujemy od klientów.
Doradzę i poradzę w każdej kwestii dotyczącej Opla, Opla Astry i pokrewnych.

W zapraszam do kontaktu poprzez mój adres email: p.bicz@mmcars.pl
Telefonicznie 506 592 534 (Pon-Pt 8-16, Sb - 9-14)

Pozdrawiam Paweł.

emarcin
Wyjadacz
Posty: 144
Rejestracja: 04 wrz 2018, 15:02
Posiadane auto: Opel Astra V HB
Silnik: 1.4 Turbo 125 KM
Rocznik auta: 2017
Miasto: Warszawa
Województwo: mazowieckie
Has thanked: 3 times
Been thanked: 1 time

Re: OKIEM DEALERA - KOMPEDIUM OPEL FLEX CARE & ASSISTANCE 2019 + PROMOCJA DLA KLUBOWICZÓW

Postautor: emarcin » 14 sty 2019, 18:10

FPWroclaw pisze:Generalnie wszystko jest w systemie - weryfikujemy to po danych które otrzymujemy od klientów.

Mam w takim razie do Ciebie prośbę czy możesz zwryfikować moją Astrę pod kątem możliwości skorzystania z FlexCare? Jeżeli miałbyś taką możliwość i chwilę czasu bardzo będę Ci wdzięczny.
Wysałem do Ciebie prywatną wiadomość w tej sprawie.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość