OKIEM DEALERA - FLEX CARE PAŹDZIERNIK 2018

W tym miejscu znajdą się tematy związane z zakupem auta, promocjami i innymi akcjami.
Awatar użytkownika
FPWroclaw
Dealer
Posty: 437
Rejestracja: 25 sty 2017, 19:03
Posiadane auto: Jakie masz auto?
Silnik: 1,4 XFL 125KM MT6
Rocznik auta: 2018
Miasto: Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
Has thanked: 49 times
Been thanked: 158 times

OKIEM DEALERA - FLEX CARE PAŹDZIERNIK 2018

Postautor: FPWroclaw » 18 paź 2018, 14:54

Witajcie,

Małe zmiany w programie Opel Flex Care - Promocja.

Nazwa Promocji:

Pakiet 2+2 lata z limitem 80,000Km - GWARANCJA + ASSISTANCE* + OBSŁUGA SERWISOWA** za 1,23 zł PAKIET SREBRNY

Do kogo skierowana?

Klienci korzystający ze zniżek detalicznych oraz B2B (zniżki dla firm, selgros dla osoób prywatnych, zakup dla pracowników kluczowych klientów Opel Polska, klienci z grup zawodowych).

Warunki udziału w promocji:

- zakup nowego samochodu marki Opel, skorzystanie z rabatów o których mowa powyżej, rejestracja na portalu my opel.

Q&A:

1. Czy muszę posiadać już samochód marki Opel aby brać udział w promocji?

- nie, wystarczy zakup samochodu (podpisanie umowy kupna od daty 01,10,2018 lub re kalkulacja oferty dla obecnych warunków),

2. Jaki pakiet jest dostępny w promocji i co zawierają jego składowe?

- Pakiet zawiera 2 dodatkowe lata gwarancji, limit całkowity kilometrów to 80,000,

* Dodatkowo Assistance czyli gwarancję mobilności dla lat 2-3-4,

** Obsługa serwisowa (koszty robocizny i płynów, bez części przy obowiązkowych serwisach co 12mc lub 30.000 Km przebiegu - w zależności co nastąpi pierwsze),

3. Czy mogę dopłacić różnicę do wyższego pakietu z półki PAKIETÓW SREBRNYCH (więcej lat lub wyższy przebieg),

- tak, jest to możliwe, należy poprosić dealera o przedstawienie stosownej oferty,

4. Kupuję samochód w programie Opel Partner lub Opel Drive Plan - czy mogę skorzystać z promocji?

- nie, promocja jest skierowana do klientów korzystających z rabatów B2B lub detalicznych,

5. Czy promocja 2+2 lata 60,000 Km przebiegu (PAKIET BRĄZOWY BEZ PRZEGLĄDÓW) dla posiadaczy samochodów Opel (lub Opla w rodzinie 1 stopnia) - jest nadal aktywna?

- na chwilę obecną stara promocja jest wstrzymana,

6. Jakich modeli dotyczy promocja?

- ASTRA K, CORSA, RODZINA X (CROSSLAND, MOKKA, GRANDLAND),

- ASTRA J nie jest objęta programem,

Zapraszam do komentowania i zadawania pytań - jest to ciekawa opcja ze względu na obecność składnika przeglądów (robocizny) - w ciągu 4 lat jest to oszczędność której nie sposób bagatelizować :)


PROMOCJA ZOSTAŁA ZAKOŃCZONA - OBOWIĄZYWAŁA DLA UMÓW PODPISANYCH LUB ANEKSOWANYCH W TERMINIE DO 01,11,2018
Ostatnio zmieniony 07 lis 2018, 11:52 przez FPWroclaw, łącznie zmieniany 2 razy.
Doradzę i poradzę w każdej kwestii dotyczącej Opla, Opla Astry i pokrewnych.

W zapraszam do kontaktu poprzez mój adres email: p.bicz@mmcars.pl
Telefonicznie 506 592 534 (Pon-Pt 8-16, Sb - 9-14)

Pozdrawiam :)

Awatar użytkownika
kobe24la
Wyjadacz
Posty: 277
Rejestracja: 08 kwie 2018, 16:32
Posiadane auto: Astra K HB
Silnik: 1.6 Turbo 200KM S/S
Rocznik auta: 2018
Miasto: Częstochowa
Województwo: Śląskie
Has thanked: 4 times
Been thanked: 8 times

Re: OKIEM DEALERA - FLEX CARE PAŹDZIERNIK 2018

Postautor: kobe24la » 18 paź 2018, 17:49

Czyli jeśli dobrze rozumiem oferta jest ważna dla klientów, którzy złożyli zamówienie na auto po 01.10.2018? Ci co kupili wcześniej są nie objęci promocją?

Awatar użytkownika
FPWroclaw
Dealer
Posty: 437
Rejestracja: 25 sty 2017, 19:03
Posiadane auto: Jakie masz auto?
Silnik: 1,4 XFL 125KM MT6
Rocznik auta: 2018
Miasto: Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
Has thanked: 49 times
Been thanked: 158 times

Re: OKIEM DEALERA - FLEX CARE PAŹDZIERNIK 2018

Postautor: FPWroclaw » 19 paź 2018, 08:58

kobe24la pisze:Czyli jeśli dobrze rozumiem oferta jest ważna dla klientów, którzy złożyli zamówienie na auto po 01.10.2018? Ci co kupili wcześniej są nie objęci promocją?


Jeśli zamówiłeś samochód wcześniej i jeszcze go nie odebrałeś (nie wystawiono FV) - rabaty udzielone opierały się na matrycach detalicznych lub b2b - możesz odstąpić od poprzednich warunków i przyjąć obecne promocje.

Cena samochodu wzrośnie:

detal - 500 zł,

b2b - 500 zł lub 500 zł i 1%* ( w zależności od okresu w którym podpisywałeś umowę).

Przy zmianie warunków - dealer ma obowiązek udzielenia wszystkich rabatów (jeśli nie pogarsza to jego warunków - a w tym przypadku nie pogarsza) - zatem nie można negocjować w żadną ze stron.
Doradzę i poradzę w każdej kwestii dotyczącej Opla, Opla Astry i pokrewnych.

W zapraszam do kontaktu poprzez mój adres email: p.bicz@mmcars.pl
Telefonicznie 506 592 534 (Pon-Pt 8-16, Sb - 9-14)

Pozdrawiam :)

Awatar użytkownika
noodle
Nowicjusz
Posty: 61
Rejestracja: 26 cze 2018, 21:26
Posiadane auto: Astra K
Silnik: 1.4T S/S 150KM AT6
Rocznik auta: 2018
Miasto: Sosnowiec
Województwo: śląskie
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times

Re: OKIEM DEALERA - FLEX CARE PAŹDZIERNIK 2018

Postautor: noodle » 20 paź 2018, 09:41

Tak rozkminiam i się zastanawiam, czy w tej promocji zawarty jest tylko koszt robocizny na 4 przeglądy?

FPWroclaw pisze:** Obsługa serwisowa (koszty robocizny bez części przy obowiązkowych serwisach co 12mc lub 30.000 Km przebiegu - w zależności co nastąpi pierwsze),


Natomiast regulamin Opel FlexCare:
Regulamin OFC pisze:Obsługa Okresowa Opel FlexCare składa się z Przeglądów Okresowych realizowanych zgodnie z Harmonogramem
Serwisowym firmy Opel (dotyczy "normalnego użytkowania") w liczbie podanej w Certyfikacie Opel FlexCare
stosownie do ważności pakietu zgodnie z Certyfikatem Opel FlexCare oraz stosownie do podanego w nim przebiegu.
Usługi serwisowe obejmują: wszystkie części zgodnie z Harmonogramem Serwisowym firmy Opel (włączając w to płyny
takie jak olej silnikowy, płyn hamulcowy, ciecz chłodzącą, olej przekładniowy - zapewnione w ilościach, w jakich
powinny być wymieniane lub uzupełniane w trakcie regularnego przeglądu(...)


U jakiegoś dealera również znalazłem informację:
dealer na 'd' pisze:Obsługa Okresowa objęta, czyli w cenie są przeglądy okresowe OT-15, OT-30, itd. oraz materiały do przeglądów, np. olej. filtry


Teraz już nie wiem jak to naprawdę jest. Promocja oczywiście w moim przypadku dużo korzystniejsza od poprzedniej, ale nadal nie wiem do końca co naprawdę oferuje.

Awatar użytkownika
FPWroclaw
Dealer
Posty: 437
Rejestracja: 25 sty 2017, 19:03
Posiadane auto: Jakie masz auto?
Silnik: 1,4 XFL 125KM MT6
Rocznik auta: 2018
Miasto: Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
Has thanked: 49 times
Been thanked: 158 times

Re: OKIEM DEALERA - FLEX CARE PAŹDZIERNIK 2018

Postautor: FPWroclaw » 20 paź 2018, 10:06

Płyny wchodzą w skład obsługi okresowej (pakiet srebrny) . Ale filtry lub też klocki hamulcowe już nie (pakiet złoty).
Doradzę i poradzę w każdej kwestii dotyczącej Opla, Opla Astry i pokrewnych.

W zapraszam do kontaktu poprzez mój adres email: p.bicz@mmcars.pl
Telefonicznie 506 592 534 (Pon-Pt 8-16, Sb - 9-14)

Pozdrawiam :)

Awatar użytkownika
noodle
Nowicjusz
Posty: 61
Rejestracja: 26 cze 2018, 21:26
Posiadane auto: Astra K
Silnik: 1.4T S/S 150KM AT6
Rocznik auta: 2018
Miasto: Sosnowiec
Województwo: śląskie
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times

Re: OKIEM DEALERA - FLEX CARE PAŹDZIERNIK 2018

Postautor: noodle » 20 paź 2018, 10:19

Wszystko jasne. Dzięki. Po prostu potraktowałem płyny jako części. ;)
Dealer na 'd' ma w takim razie na swojej stronie błąd.

Awatar użytkownika
FPWroclaw
Dealer
Posty: 437
Rejestracja: 25 sty 2017, 19:03
Posiadane auto: Jakie masz auto?
Silnik: 1,4 XFL 125KM MT6
Rocznik auta: 2018
Miasto: Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
Has thanked: 49 times
Been thanked: 158 times

Re: OKIEM DEALERA - FLEX CARE PAŹDZIERNIK 2018

Postautor: FPWroclaw » 07 lis 2018, 11:52

PROMOCJA ZOSTAŁA ZAKOŃCZONA - OBOWIĄZYWAŁA DLA UMÓW PODPISANYCH LUB ANEKSOWANYCH W TERMINIE DO 01,11,2018
Doradzę i poradzę w każdej kwestii dotyczącej Opla, Opla Astry i pokrewnych.

W zapraszam do kontaktu poprzez mój adres email: p.bicz@mmcars.pl
Telefonicznie 506 592 534 (Pon-Pt 8-16, Sb - 9-14)

Pozdrawiam :)


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość