LPG

Wszystko co chciałbyś wiedzieć o silnikach benzynowych w Astrze 5
Awatar użytkownika
man1utek
VIP
Posty: 1623
Rejestracja: 05 kwie 2017, 10:27
Posiadane auto: Opel Astra V HB Essentia
Silnik: 1.4 100KM
Rocznik auta: 2016
Miasto: Brwinów
Województwo: Mazowieckie
Has thanked: 20 times
Been thanked: 26 times

Re: LPG

Postautor: man1utek » 24 maja 2017, 08:40

najlepsze silniki do zakładania LPG są silniki bez turbo, czyli standard bez udziwnień

Awatar użytkownika
astra
Weteran
Posty: 985
Rejestracja: 08 maja 2017, 10:02
Posiadane auto: Opel Astra V Sports Tourer Enjoy B+
Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
Rocznik auta: 2017
Miasto: Rzeszów
Województwo: podkarpackie
Has thanked: 137 times
Been thanked: 51 times

Re: LPG

Postautor: astra » 24 maja 2017, 08:53

kuba pisze:A który silnik nie jest ? ;)
1.4 150 hp - 107 hp / 1l pojemności
1.6 200 hp - 125 hp / 1l pojemności
to aż taka różnica w wysileniu ?

Chcesz to sobie załóż LPG tylko żebyś później nie płakał.

Awatar użytkownika
kuba
Moderator
Posty: 5851
Rejestracja: 10 cze 2016, 01:03
Posiadane auto: Astra K ST Dynamic
Silnik: 1.4 Turbo 150 KM (B14XFT MT6)
Rocznik auta: 2016
Miasto: Przasnysz
Województwo: mazowieckie
Has thanked: 464 times
Been thanked: 264 times

Re: LPG

Postautor: kuba » 24 maja 2017, 08:56

astra pisze:Chcesz to sobie załóż LPG tylko żebyś później nie płakał.

Zwolnij Kolego! to primo!
Secondo, zauważyłeś, żebym rozważał chęć zagazowania auta !?
Nawiązałem do kwestii wysilenia silnika, która jest marginalna, względem LPG. EOT!
Przepięknie jest... i tylko tlenu mniej...

Awatar użytkownika
astra
Weteran
Posty: 985
Rejestracja: 08 maja 2017, 10:02
Posiadane auto: Opel Astra V Sports Tourer Enjoy B+
Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
Rocznik auta: 2017
Miasto: Rzeszów
Województwo: podkarpackie
Has thanked: 137 times
Been thanked: 51 times

Re: LPG

Postautor: astra » 24 maja 2017, 11:21

Wątek niby o LPG, a piszecie o wysileniu silnika, więc dorzucę pytanie.
Skoro twierdzicie, że nie jest wysilony to dlaczego nawet oficjalnie się mówi, że resurs tych silników jest liczony na max. 200k km?

Vetinari
Nowicjusz
Posty: 73
Rejestracja: 24 kwie 2017, 09:15
Posiadane auto: Opel Astra V HB
Silnik: 1.4 150KM AT
Rocznik auta: 2017
Miasto: Białystok
Województwo: Wpisz województwo
Has thanked: 13 times
Been thanked: 8 times

Re: LPG

Postautor: Vetinari » 24 maja 2017, 11:34

astra pisze:Wątek niby o LPG, a piszecie o wysileniu silnika, więc dorzucę pytanie.
Skoro twierdzicie, że nie jest wysilony to dlaczego nawet oficjalnie się mówi, że resurs tych silników jest liczony na max. 200k km?


Gdzie tak się mówi?

Awatar użytkownika
Segor
VIP
Posty: 6331
Rejestracja: 22 cze 2016, 23:12
Posiadane auto: Astra 5 ST Elite
Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
Rocznik auta: 2016
Miasto: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Has thanked: 445 times
Been thanked: 376 times

Re: LPG

Postautor: Segor » 24 maja 2017, 12:02

Vetinari pisze:Gdzie tak się mówi?
Mi to na przykład powiedzieli serwisanci Skody: 1.4 jest zaprojektowany na ~ 280k km, 1.8 na ~340k km... Pytałem czy 1.8 będzie wytrzymalsze niż 1.4 i taką właśnie dostałem odpowiedź.
Obrazek

Awatar użytkownika
kuba
Moderator
Posty: 5851
Rejestracja: 10 cze 2016, 01:03
Posiadane auto: Astra K ST Dynamic
Silnik: 1.4 Turbo 150 KM (B14XFT MT6)
Rocznik auta: 2016
Miasto: Przasnysz
Województwo: mazowieckie
Has thanked: 464 times
Been thanked: 264 times

Re: LPG

Postautor: kuba » 24 maja 2017, 12:07

Vetinari pisze:Gdzie tak się mówi?

Przykład, jeden z wielu, takich twierdzeń:
"(...)nie można powiedzieć, że resurs** wynoszący 200 tys. km jest niski, skoro ktoś kupuje nowe auto co 5–7 lat i przejeżdża nim 15 tys. km rocznie."
"(...)Zatem trwałość określona na 200–300 tys. km jest wbrew pozorom wystarczająca i optymalna, pod warunkiem, że do tego czasu silnikowi wystarczy jedynie przewidziany przez producenta serwis okresowy."


źródło: http://autokult.pl/27150,downsizing-czy ... go-obawiac

astra pisze:Skoro twierdzicie, że nie jest wysilony

Nie twierdzimy, że nie jest. Natomiast nie bardziej niż inne silniki w tym samym koncernie, czy u konkurencji, downsizing wiąże się z "wysileniem".
Już apropos związku wysilenia z LPG... Przykład, Astra J, A14NET 1.4 140HP (100hp/1l poj.) dokładnie o 7 koni mniej "wysilona" niż nasze silniki.... Jeden z najlepiej radzących sobie z gazem nowoczesnych silników, turbo-benz. Bardzo chwalony i doceniany przez użytkowników (floty) i dziennikarzy. Tak więc nie downsizing i "wysilenie" jest bezpośrednią poniekąd przeszkodą, do gazowania naszych obecnych silników, tylko ich dość zaawansowana konstrukcja - bezpośredni wtrysk.
Przepięknie jest... i tylko tlenu mniej...

Awatar użytkownika
Fuks
VIP
Posty: 2412
Rejestracja: 18 gru 2016, 15:49
Posiadane auto: Opel Astra K
Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
Rocznik auta: 2017
Miasto: Warszawa
Województwo: mazowieckie
Has thanked: 235 times
Been thanked: 166 times

Re: LPG

Postautor: Fuks » 24 maja 2017, 12:18

Segor pisze:Mi to na przykład powiedzieli serwisanci Skody: 1.4 jest zaprojektowany na ~ 280k km, 1.8 na ~340k km... Pytałem czy 1.8 będzie wytrzymalsze niż 1.4 i taką właśnie dostałem odpowiedź.


Słaba ta Skoda, żona ma Fiata 500 z 1.2 i na youtube pełno filmów z Fiatem Panda i ten sam silnik gdzie przekręcony licznik który zlicza tylko do 400 000 km :)
https://www.youtube.com/watch?v=09HeMe3xAaw

Druga sprawa jesli do zwykłego silnika 1.4 w Astrze zakładają gaz i robią po 300 tys to dlaczego też 1.4 turbo bez gazu ma nie zrobić 300 tys.

Awatar użytkownika
astra
Weteran
Posty: 985
Rejestracja: 08 maja 2017, 10:02
Posiadane auto: Opel Astra V Sports Tourer Enjoy B+
Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
Rocznik auta: 2017
Miasto: Rzeszów
Województwo: podkarpackie
Has thanked: 137 times
Been thanked: 51 times

Re: LPG

Postautor: astra » 24 maja 2017, 12:33

Bo producentowi to się to po prostu nie opłaca. Pomyśl z punktu widzenia producenta, jaki on ma w tym interes robić silniki o wysokich przebiegach. B14XE to nie to samo co Z14XEP ani nawet Z14XE (posiadany przeze mnie) chociaż to wciąż 1.4.

Awatar użytkownika
Fuks
VIP
Posty: 2412
Rejestracja: 18 gru 2016, 15:49
Posiadane auto: Opel Astra K
Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
Rocznik auta: 2017
Miasto: Warszawa
Województwo: mazowieckie
Has thanked: 235 times
Been thanked: 166 times

Re: LPG

Postautor: Fuks » 24 maja 2017, 12:51

Rozumiem, że mu się opłacało rak produkował Z14XE?

Awatar użytkownika
danrok
Wyjadacz
Posty: 188
Rejestracja: 17 mar 2017, 23:49
Posiadane auto: Opel Astra 5 Enjoy + Business Plus
Silnik: 1.4 Turbo
Rocznik auta: 2016
Miasto: Wroclaw
Województwo: Dolnoslaskie
Has thanked: 4 times
Been thanked: 5 times

Re: LPG

Postautor: danrok » 24 maja 2017, 17:14

Z tego co rozumiem to resurs to wartość trwałości jednostki napędowej samochodu, do której przy zbliżaniu się kończą się rozsądne wydatki na utrzymanie samochodu. Biorąc pod uwagę skomplikowanie jednostki, głównie fakt bezpośredniego wtrysku (wtryskiwacze Denso, których się nie regeneruje), koło dwumasowe, turbosprężarkę i cały system smarowania wydaje się oczywiste że ta wartość się skraca.

W dieslach jest to samo. Miałem 10 letniego diesla, jakby padły mi wtryski, dwumasa i turbina, to auto bym zezłomował, bo nie opłacałoby się go naprawiać. Im większe skomplikowanie jednostki, tym mniejszy resurs. Czasy przebiegów po 400kkm (według oryginalnego przebiegu pewnie 600kkm) już się skończyły i trzeba się z tym pogodzić. Ja głównie z tego powodu wybrałem nowy samochód.
Obrazek

Awatar użytkownika
dziadzia82
Weteran
Posty: 898
Rejestracja: 25 sty 2017, 16:49
Posiadane auto: Alfa Romeo Giulietta: Opel Astra K ST
Silnik: 1,4 MA 170 : 1,6 TB 200
Rocznik auta: 2017
Miasto: Będzin
Województwo: śląskie
Has thanked: 12 times
Been thanked: 94 times

Re: LPG

Postautor: dziadzia82 » 24 maja 2017, 17:24

bravo 1,4 t-jet LPG tartarini ponad 230 tys.
Zdarzają sie pandy z przebiegami z rzedu 300tys.
1,4 MA 170 kucy tez dobrze sobie radzą ostatnio była z przebiegiem 140 tys.
Podstawa to dobra instalka i sprawy serwis.
Głowa mnie zaczyna bolec jak czytam co będzie za 200 tys/km z silnikiem.
Jakby tak wszyscy myśleli to moja firma by żadnego samochodu nie sprzedała.
Ja w czerwiec/lipiec zakładam gaz do 1,6 Turbo
Ostatnio zmieniony 24 maja 2017, 18:37 przez dziadzia82, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek

Awatar użytkownika
Fuks
VIP
Posty: 2412
Rejestracja: 18 gru 2016, 15:49
Posiadane auto: Opel Astra K
Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
Rocznik auta: 2017
Miasto: Warszawa
Województwo: mazowieckie
Has thanked: 235 times
Been thanked: 166 times

Re: LPG

Postautor: Fuks » 24 maja 2017, 18:29

Mnie też boli, brat ma busa do wożenia towaru turbo diesel po chipie z 100 na 140 KM.
Przebieg 500 tys i co... rdza go żre a silnik bez problemów ...

Awatar użytkownika
format
Wyjadacz
Posty: 221
Rejestracja: 23 kwie 2017, 23:01
Posiadane auto: Opel Astra V ST Elite
Silnik: 1.6 Turbo S/S 200KM
Rocznik auta: 2017
Miasto: Katowice
Województwo: śląskie
Has thanked: 22 times
Been thanked: 17 times

Re: RE: Re: LPG

Postautor: format » 24 maja 2017, 18:37

Fuks pisze:Czy wszystko ok pokaże przyszłość ... już widzę artykuł za 10 lat.
Skoda Octavia 1.0 turbo z przebiegiem 700 tys km :) ... ha ha ha

Są już 1.2tsi z przelotami z trójką z przodu.

tapatalked
Główną funkcją Wielkiego Ptaka jest pomóc zrozumieć dzieciom, że wcale nie trzeba od razu wiedzieć wszystkiego, natomiast wszystkiego można się pomału nauczyć i warto pytać innych, jeśli się czegoś nie wie.

Awatar użytkownika
format
Wyjadacz
Posty: 221
Rejestracja: 23 kwie 2017, 23:01
Posiadane auto: Opel Astra V ST Elite
Silnik: 1.6 Turbo S/S 200KM
Rocznik auta: 2017
Miasto: Katowice
Województwo: śląskie
Has thanked: 22 times
Been thanked: 17 times

Re: RE: Re: LPG

Postautor: format » 24 maja 2017, 18:38

Vetinari pisze:Gdzie tak się mówi?

Oficjalnie wśród kolegów na piwie :)
Główną funkcją Wielkiego Ptaka jest pomóc zrozumieć dzieciom, że wcale nie trzeba od razu wiedzieć wszystkiego, natomiast wszystkiego można się pomału nauczyć i warto pytać innych, jeśli się czegoś nie wie.

Awatar użytkownika
astra
Weteran
Posty: 985
Rejestracja: 08 maja 2017, 10:02
Posiadane auto: Opel Astra V Sports Tourer Enjoy B+
Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
Rocznik auta: 2017
Miasto: Rzeszów
Województwo: podkarpackie
Has thanked: 137 times
Been thanked: 51 times

Re: LPG

Postautor: astra » 25 maja 2017, 09:01

Fuks pisze:Rozumiem, że mu się opłacało rak produkował Z14XE?

Inne czasy były. Nacisk na niski koszt wyrobu, ciągłość produkcji (podatki), konkurencja (wzrost podaży na rynku).
Żywotne samochody to samobójstwo dla producenta, fabryk, kooperantów, gospodarki.

Pamiętam ile kosztował projekt 15 lat temu, a o podobnej funkcjonalności dzisiaj. Ile kosztowała Astra G Z14XE wtedy, a ile AK 1.4 dzisiaj :)

Pracuję w branży Automotiv. Podstawą założenia każdego projektu jest czas życia produktu, z reguły kilka lat.
Dzięki temu po skończeniu jednego projektu jutro zaczynam następny. Resurs liczony na 200k km mnie nie dziwi. Oficjalnie się o tym nie mówi, ale w branży Automotiv to fakt. Nawet elektronika do aut jest liczona na klika lat nie więcej.

Aha i jeszcze jedno na przykładzie pewnej znanej grupy producenckiej powiem, że główna marka premium (uwielbiana w PL) rzeczywiście ma lepszą jakość części niż np. analogiczne w tańszej marce tej grupy (co ciekawe również uwielbiana w PL). Co ciekawe z linii zjeżdża niby to samo auto ale na różne rynki wytwarzane.
Nie wierzycie? Przykład: Czy nasi sąsiedzi tłumnie szturmują nasze salony? Przecież ceny tych samych marek i wersji są niższe? :D
Planowe postarzanie produktów to fakt.

Zresztą kilka słów uznania dla polityki tego producenta: jest po prostu genialna, żeby silnik był częścią eksploatacyjną, a oleju silnikowego się nie wymieniało to geniusz marketingowy. To najlepsza grupa silnikowa tej marki jaka do tej pory powstała, ile ona na siebie zarobiła i podczas sprzedaży i AfterSale :lol:

Jak myślicie czy lepiej wyprodukować jeden silnik na 1mln km czy 5x na 200k km?
A teraz zastanówcie się jeszcze raz ale z punktu widzenia producenta :D

Vetinari
Nowicjusz
Posty: 73
Rejestracja: 24 kwie 2017, 09:15
Posiadane auto: Opel Astra V HB
Silnik: 1.4 150KM AT
Rocznik auta: 2017
Miasto: Białystok
Województwo: Wpisz województwo
Has thanked: 13 times
Been thanked: 8 times

Re: LPG

Postautor: Vetinari » 25 maja 2017, 09:50

@astra A ta branża to się nie nazywa przypadkiem "automotive", a nie "automotiv"?

Jeżeli chodzi o szturmowanie naszych salonów to faktycznie przyjeżdżają do nas z Niemiec.

Awatar użytkownika
astra
Weteran
Posty: 985
Rejestracja: 08 maja 2017, 10:02
Posiadane auto: Opel Astra V Sports Tourer Enjoy B+
Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
Rocznik auta: 2017
Miasto: Rzeszów
Województwo: podkarpackie
Has thanked: 137 times
Been thanked: 51 times

Re: LPG

Postautor: astra » 25 maja 2017, 09:56

Vetinari pisze:@astra A ta branża to się nie nazywa przypadkiem "automotive", a nie "automotiv"?

Jeżeli chodzi o szturmowanie naszych salonów to faktycznie przyjeżdżają do nas z Niemiec.


Jak już chcesz poprawnie to:
1. Niech Ci będzie automotive, a ja jeszcze bym poprawił na Automotive. Teraz ok?
2. Druga sprawa masz absolutną rację, zapomniałeś tylko dopisać, że chodzi o salony fryzjerskie.

Vetinari
Nowicjusz
Posty: 73
Rejestracja: 24 kwie 2017, 09:15
Posiadane auto: Opel Astra V HB
Silnik: 1.4 150KM AT
Rocznik auta: 2017
Miasto: Białystok
Województwo: Wpisz województwo
Has thanked: 13 times
Been thanked: 8 times

Re: LPG

Postautor: Vetinari » 25 maja 2017, 09:59

Po prostu wydaje mi się, że jeżeli naprawdę pracujesz w jakiejś branży to potrafisz napisać jej nazwę poprawnie. No chyba, że pracujesz w branży automotive - projektujesz przeszycia do foteli.

http://www.nto.pl/moto/art/4123567,niem ... ,id,t.html

Awatar użytkownika
astra
Weteran
Posty: 985
Rejestracja: 08 maja 2017, 10:02
Posiadane auto: Opel Astra V Sports Tourer Enjoy B+
Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
Rocznik auta: 2017
Miasto: Rzeszów
Województwo: podkarpackie
Has thanked: 137 times
Been thanked: 51 times

Re: LPG

Postautor: astra » 25 maja 2017, 10:10

1. Rzeczywiście zgubiłem literkę na końcu. Te przeszycia... fajne spodobało mi się ;)
2. Fajny artykuł... chyba z 2009 roku. A ci Niemcy nie mówili aby czasami po polsku bo sam jak pracowałem w DE to się nabrałem i kupiłem nową, gliwicką AG i porównywałem ją później do analogicznych moich niemieckich kolegów.
3. Słyszałem też, że podobno nawet przyjeżdżają do nas i wykupują proszki do prania bo lepsze niż u nich :lol:

p.s. A propo artykułu, słyszałeś jak Niemcy tłumaczą markę FIAT? Fijat czyli "Feller In Alle Teile" :D

Awatar użytkownika
Fuks
VIP
Posty: 2412
Rejestracja: 18 gru 2016, 15:49
Posiadane auto: Opel Astra K
Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
Rocznik auta: 2017
Miasto: Warszawa
Województwo: mazowieckie
Has thanked: 235 times
Been thanked: 166 times

Re: LPG

Postautor: Fuks » 25 maja 2017, 10:13

astra pisze:Żywotne samochody to samobójstwo dla producenta, fabryk, kooperantów, gospodarki.
Jak myślicie czy lepiej wyprodukować jeden silnik na 1mln km czy 5x na 200k km?


Taka strategia jest dobra ale na chwile, przykładowo ja nawet nie wszedłem do salonu z grupy VAG bo znam 3 przypadki (koledzy z pracy) gdzie silnik zaprojektowany na te 200k km się rozleciał itd, więc smród pozostał nawet Auto Bild pisze jaki to szmelc!
Przy wyborze nowego auta patrzyłem na resurs i trwałość w grę wchodziła Toyota (chociaż Ci też obniżyli loty).

Co to tych 200t km resursu, to dobry przedstawiciel handlowy bez problemu przelata ten przebieg na gwarancji.

Awatar użytkownika
Fuks
VIP
Posty: 2412
Rejestracja: 18 gru 2016, 15:49
Posiadane auto: Opel Astra K
Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
Rocznik auta: 2017
Miasto: Warszawa
Województwo: mazowieckie
Has thanked: 235 times
Been thanked: 166 times

Re: LPG

Postautor: Fuks » 25 maja 2017, 10:15

astra pisze:p.s. A propo artykułu, słyszałeś jak Niemcy tłumaczą markę FIAT? Fijat czyli "Feller In Alle Teile" :D

To oczywiste bo niemieckie samochody są najlepsze, naj-FIAT :)

Awatar użytkownika
man1utek
VIP
Posty: 1623
Rejestracja: 05 kwie 2017, 10:27
Posiadane auto: Opel Astra V HB Essentia
Silnik: 1.4 100KM
Rocznik auta: 2016
Miasto: Brwinów
Województwo: Mazowieckie
Has thanked: 20 times
Been thanked: 26 times

Re: LPG

Postautor: man1utek » 25 maja 2017, 10:19

przypominam, że tematem wątku jest LPG :P

Awatar użytkownika
astra
Weteran
Posty: 985
Rejestracja: 08 maja 2017, 10:02
Posiadane auto: Opel Astra V Sports Tourer Enjoy B+
Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
Rocznik auta: 2017
Miasto: Rzeszów
Województwo: podkarpackie
Has thanked: 137 times
Been thanked: 51 times

Re: LPG

Postautor: astra » 25 maja 2017, 10:26

Fuks pisze:Taka strategia jest dobra ale na chwile, przykładowo ja nawet nie wszedłem do salonu z grupy VAG bo znam 3 przypadki (koledzy z pracy) gdzie silnik zaprojektowany na te 200k km się rozleciał itd, więc smród pozostał nawet Auto Bild pisze jaki to szmelc!
Przy wyborze nowego auta patrzyłem na resurs i trwałość w grę wchodziła Toyota (chociaż Ci też obniżyli loty).

Co to tych 200t km resursu, to dobry przedstawiciel handlowy bez problemu przelata ten przebieg na gwarancji.

1. Widzę, że co niektórzy dobrze rozpoznali markę "wiodącą".
2. Toyota to już tylko legenda. Robiona w Anglii jak np. AK ST, czy Honda. Oficjalnie (i nieoficjalnie) pochwały zbiera zakład w Gliwicach i kiedyś Tychach. Rośnie konkurencja na Węgrzech, Słowacji i Rumunii i .. Meksyku.
3. Marka wiodąca właśnie tą tańszą markę (uwielbianą W PL) przeznacza głównie na floty (oferty trudne do przebicia), ciekawe dlaczego?
A widzieliście warunki rozszerzonej gwarancji w tej marce? max. 7lat z limitem 150k km. Na AK jest 2 lata bez limitu.

Ale wracajmy do głównego tematu LPG.
Czy zwróciliście uwagę po co taka duża klapa pod korek do tankowania? Może coś jest na rzeczy?

Awatar użytkownika
astra
Weteran
Posty: 985
Rejestracja: 08 maja 2017, 10:02
Posiadane auto: Opel Astra V Sports Tourer Enjoy B+
Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
Rocznik auta: 2017
Miasto: Rzeszów
Województwo: podkarpackie
Has thanked: 137 times
Been thanked: 51 times

Re: LPG

Postautor: astra » 25 maja 2017, 10:30

Fuks pisze:To oczywiste bo niemieckie samochody są najlepsze, naj-FIAT :)

Właśnie, ale nie słyszałem złego słowa od Niemców na japończyki czy nawet koreańce. Za to kpiny na francuzy owszem.

Vetinari
Nowicjusz
Posty: 73
Rejestracja: 24 kwie 2017, 09:15
Posiadane auto: Opel Astra V HB
Silnik: 1.4 150KM AT
Rocznik auta: 2017
Miasto: Białystok
Województwo: Wpisz województwo
Has thanked: 13 times
Been thanked: 8 times

Re: LPG

Postautor: Vetinari » 25 maja 2017, 14:15

W tej wersji z LPG (jest w cenniku dostępna z silnikiem 1.0) może pod tą klapką jest wlew?

Awatar użytkownika
astra
Weteran
Posty: 985
Rejestracja: 08 maja 2017, 10:02
Posiadane auto: Opel Astra V Sports Tourer Enjoy B+
Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
Rocznik auta: 2017
Miasto: Rzeszów
Województwo: podkarpackie
Has thanked: 137 times
Been thanked: 51 times

Re: LPG

Postautor: astra » 25 maja 2017, 15:38

Vetinari pisze:W tej wersji z LPG (jest w cenniku dostępna z silnikiem 1.0) może pod tą klapką jest wlew?

Na stronie Opla jedynym modelem Astry z LPG jest AJ sedan 1.4T. Podaj linka do tego cennika dla AK 1.0 LPG.

Vetinari
Nowicjusz
Posty: 73
Rejestracja: 24 kwie 2017, 09:15
Posiadane auto: Opel Astra V HB
Silnik: 1.4 150KM AT
Rocznik auta: 2017
Miasto: Białystok
Województwo: Wpisz województwo
Has thanked: 13 times
Been thanked: 8 times

Re: LPG

Postautor: Vetinari » 26 maja 2017, 12:16

Racja, szukałem teraz i nie mogę znaleźć tego cennika (był gdzieś dla flot), więc pewnie pomyliłem z sedanem.

marcello1977
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: 04 mar 2017, 04:21
Posiadane auto: Astra K HB
Silnik: SGE 1,4XE 100KM
Rocznik auta: 2016
Miasto: Łódź
Województwo: Wpisz województwo

Re: LPG

Postautor: marcello1977 » 25 lis 2017, 06:45

Jakby ktoś potrzebował gazu do 1,0 wrzucam link do BRC ( chociaż nie polecam - polskie instalacje podobno lepsze i tańsze)
http://www.brc.it/pdf/lista_privati_it.pdf

Awatar użytkownika
HUBERTTO20
Wyjadacz
Posty: 180
Rejestracja: 13 lip 2016, 22:39
Posiadane auto: Opel Astra V HB
Silnik: 1,4 100 KM
Rocznik auta: 2016
Miasto: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Has thanked: 2 times
Been thanked: 2 times

Re: LPG

Postautor: HUBERTTO20 » 25 lis 2017, 11:06

Ciekawe czy ktoś już zagazował 1,4 100 km internet dalej milczy :/


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość