Wybór konfiguracji oraz silnika
-
- Posty: 22
- Rejestracja: 30 maja 2017, 20:31
- Posiadane auto: Opel Astra K
- Silnik: 1.4 Turbo 150 km bez S/S
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Warszawa
- Województwo: Mazowieckie
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Wybór konfiguracji oraz silnika
Witam wszystkich forumowiczów. Na dniach będę składał zamówienie na nową asterkę i tutaj mam ciągłe dylematy dotyczące wersji wyposażenia i silnika. Tygodniowo robię około 450 km.(niskie spalanie priorytetem) zatem "prawie" na pewno mój wybór będzie oscylował przy dieslu i tutaj też kwestia kolejnego dylematu czy automat bądź manual 136 km lub też BiTurbo 160 km. Mam ok. 195 cm wzrostu i w mojej dotychczasowej astrze bardzo męczy mnie wachlowanie nogą na sprzęgle i tutaj parę pytań do osób z większą wiedzą: czy warto brać automat Opla? Jak ze spalaniem i zrywnością w 1.6 136 km AT? Czy frajda z silnika BiTurbo może wynagrodzić brak automatu?
Z góry dziękuję za wszystkie rady i odpowiedzi
P.S Czy ktoś z posiadających nową astrę ma w wyposażeniu elektryczne okno dachowe? Jeśli tak to chciałbym się zapytać czy rozsuwa się w całości (a nie do pewnego momentu jak np. w A klasie czy Civicu) i czy nie ma problemów z uszczelnieniem owego okna?
Z góry dziękuję za wszystkie rady i odpowiedzi
P.S Czy ktoś z posiadających nową astrę ma w wyposażeniu elektryczne okno dachowe? Jeśli tak to chciałbym się zapytać czy rozsuwa się w całości (a nie do pewnego momentu jak np. w A klasie czy Civicu) i czy nie ma problemów z uszczelnieniem owego okna?
- Chorwat
- Posty: 1471
- Rejestracja: 12 maja 2017, 21:26
- Posiadane auto: Astra K ST
- Silnik: 1.6 CDTI 136KM A/T
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Toruń
- Województwo: kuj-pom
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 62 times
Re: Wybór konfiguracji oraz silnika
Ja z silnika 1.6 136KM i skrzyni AT jestem bardzo zadowolony. Idzie ładnie od dołu, skrzynia zmienia biegi bez szarpnięć. Jest starszej konstrukcji (brak podwójnego sprzęgła jak w m.in. DSG), co pozwala mieć nadzieję na mniej problemową i tańszą eksploatację
Ja mając do wyboru 136KM AT i 160KM MT zdecydowanie wybieram bramkę nr 1, ze względu na komfort podróżowania i poruszania się w korkach
Zastanów się jednak czy faktycznie potrzebujesz diesla? Przy Twoim przebiegu rocznym poniżej 25.000km nie musi to być koniecznie opłacalna inwestycja...
Ja mając do wyboru 136KM AT i 160KM MT zdecydowanie wybieram bramkę nr 1, ze względu na komfort podróżowania i poruszania się w korkach
Zastanów się jednak czy faktycznie potrzebujesz diesla? Przy Twoim przebiegu rocznym poniżej 25.000km nie musi to być koniecznie opłacalna inwestycja...
Astra F 1.6 75KM -> Omega B FL 3.2 V6 218KM -> Astra K 1.6 136KM -> Insignia A 2.0 250KM 4x4 -> Dodge Charger R/T 5.7 V8 370KM
- Segor
- Posty: 7870
- Rejestracja: 22 cze 2016, 23:12
- Posiadane auto: Astra 5 ST Elite
- Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Sosnowiec
- Województwo: Śląskie
- Has thanked: 449 times
- Been thanked: 463 times
Re: Wybór konfiguracji oraz silnika
Nie mam pojęcia jak te silniki się zbierają, ale myślę, że nawet 136 KM daje frajdę, natomiast obiektywnie poradziłbym Ci tak:
jeżeli jeździsz służbowo i jazda dla Ciebie jest sposobem na dotarcie z pkt A do B, a do tego stoisz czasami w korkach to bierz bezwzględnie automat. Manual jednak jest dla osób, które bawią się jazdą, lub które wolą przyoszczędzić na rzecz innych bajerów. Automat Opla nie słynie z awaryjności, więc raczej nie ma się czego bać. Nie jest to sportowa skrzynia, ale pewnie i tak zmienia biegi szybciej niż ja (a jestem raczej kierowcą jeżdżącym dynamicznie).
jeżeli jeździsz służbowo i jazda dla Ciebie jest sposobem na dotarcie z pkt A do B, a do tego stoisz czasami w korkach to bierz bezwzględnie automat. Manual jednak jest dla osób, które bawią się jazdą, lub które wolą przyoszczędzić na rzecz innych bajerów. Automat Opla nie słynie z awaryjności, więc raczej nie ma się czego bać. Nie jest to sportowa skrzynia, ale pewnie i tak zmienia biegi szybciej niż ja (a jestem raczej kierowcą jeżdżącym dynamicznie).
-
- Posty: 100
- Rejestracja: 06 maja 2017, 18:34
- Posiadane auto: Astra V ST Elite
- Silnik: 1.6 Turbo S/S 200 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Warszawa
- Województwo: Mazowieckie
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 1 time
Re: Wybór konfiguracji oraz silnika
Przy takim wyborze, również bezwzględnie zdecydowałbym się na automat ze względu na komfort i wygodę. Jednak tak jak już ktoś wspomniał, zastanów się ile lat będziesz to auto użytkował i policz po jakim czasie, przy Twoim przebiegu zwróci się inwestycja w droższego diesla zamiast tańszej benzyny.
- pgrad
- Posty: 2347
- Rejestracja: 30 maja 2016, 23:17
- Posiadane auto: Astra K ST
- Silnik: B14XFT (1.4T s/s 150KM) 6T35
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Warszawa
- Województwo: mazowieckie
- Has thanked: 64 times
- Been thanked: 139 times
Re: Wybór konfiguracji oraz silnika
http://astra5klub.pl/astra-elite-1-4-150km-s-s-at-st-deep-sky-t321.html
W powyższym linku masz zobrazowanie jak wygląda okno dachowe w AK.
Dodatkowo masz informację o spalaniu 1.4 150 KM s/s AT przy tygodniowych przebiegach 400 - 500 km (w moim przypadku niestety praktycznie miasto więc diesel odpadł w przedbiegach).
Choć obawiałem się automatu po 7 m-cach użytkowania uważam że jest to moja dobra decyzja i jak dla mnie sprawuje się ok jak dla normalnej drogowej jazdy (na pewno na sport nie ma co liczyć), choć swoje ca 0,5 l benzyny wypija więcej niż manual -
Ja przy swoim wzroście 188 cm odnajduję się w AK i jest ok i w kolejnych miesiącach sprawia mi jazda nią frajdę.
Oczywiście jak przelecisz wątki znajdziesz też że AK ma jakieś wady lub niedogodności do których trzeba się przyzwyczaić.
W powyższym linku masz zobrazowanie jak wygląda okno dachowe w AK.
Dodatkowo masz informację o spalaniu 1.4 150 KM s/s AT przy tygodniowych przebiegach 400 - 500 km (w moim przypadku niestety praktycznie miasto więc diesel odpadł w przedbiegach).
Choć obawiałem się automatu po 7 m-cach użytkowania uważam że jest to moja dobra decyzja i jak dla mnie sprawuje się ok jak dla normalnej drogowej jazdy (na pewno na sport nie ma co liczyć), choć swoje ca 0,5 l benzyny wypija więcej niż manual -
Ja przy swoim wzroście 188 cm odnajduję się w AK i jest ok i w kolejnych miesiącach sprawia mi jazda nią frajdę.
Oczywiście jak przelecisz wątki znajdziesz też że AK ma jakieś wady lub niedogodności do których trzeba się przyzwyczaić.
-
- Posty: 153
- Rejestracja: 27 lut 2017, 20:42
- Posiadane auto: Opel Astra V Sports Tourer
- Silnik: 1.6 Turbo S/S 200KM AT6
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Kraków
- Województwo: małopolskie
- Been thanked: 3 times
Re: Wybór konfiguracji oraz silnika
panie bierz pan 1.6 200KM w automacie, to auto leci tak ze nie wiesz kiedy i masz setke na zegarze. Ja dzisiaj odebrałem ST w tym silnikiem i to jest bajka. Miałem wcześniej V6 w mondeo st220 ale tam to trzeba bylo go cisnąć żeby coś osiągnąc, w Astrze pyk lekko gaz już redukuje i ciagnie subtelnie bez wycia.
- KEJ
- Posty: 1640
- Rejestracja: 17 kwie 2017, 13:41
- Posiadane auto: XC60
- Silnik: B4
- Rocznik auta: 2020
- Miasto: Warszawa
- Województwo: mazowieckie
- Has thanked: 66 times
- Been thanked: 55 times
Re: Wybór konfiguracji oraz silnika
Dołączę sie do dyskusji i polecam automat. Komfortowo i wygodnie
- Segor
- Posty: 7870
- Rejestracja: 22 cze 2016, 23:12
- Posiadane auto: Astra 5 ST Elite
- Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Sosnowiec
- Województwo: Śląskie
- Has thanked: 449 times
- Been thanked: 463 times
Re: Wybór konfiguracji oraz silnika
Ciekawe Automat @komisarzryba pokazuje po 19k km spalanie 6.6 l, mój manual po 9k km pokazuje 8.2 l Wiadomo, że miałeś na myśli różnicę przy takim samym trybie jazdy, ale chciałem tylko zauważyć, że nie jest to jakaś paliwożerna skrzynia.pgrad pisze:choć swoje ca 0,5 l benzyny wypija więcej niż manual
- pgrad
- Posty: 2347
- Rejestracja: 30 maja 2016, 23:17
- Posiadane auto: Astra K ST
- Silnik: B14XFT (1.4T s/s 150KM) 6T35
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Warszawa
- Województwo: mazowieckie
- Has thanked: 64 times
- Been thanked: 139 times
Re: Wybór konfiguracji oraz silnika
Segor pisze:Ciekawe Automat @komisarzryba pokazuje po 19k km spalanie 6.6 l, mój manual po 9k km pokazuje 8.2 l Wiadomo, że miałeś na myśli różnicę przy takim samym trybie jazdy, ale chciałem tylko zauważyć, że nie jest to jakaś paliwożerna skrzynia.
Może użyłem skrótu myślowego i użyłem określonej wartości paliwa przy porównaniu danych katalogowych skrzynia manualna/automat, ale klasyczne automaty mają większą konsumpcję paliwa niż skrzynie DSG więc spalą nieco więcej niż manual.
Nie będę porównywał się do @komisarzryba gdyż stawiamy porównanie HB a ST i inne warunki jazdy - ja 80% przebiegu miasto, czy choćby sposób jazdy, a Ty @Segor jeśli masz wersję Dynamic pewnie całościowe jazdy z przyciskiem Sport czego u nas w wyposażeniu Elite ni ma
Ostatnio zmieniony 30 maja 2017, 23:56 przez pgrad, łącznie zmieniany 1 raz.
- Segor
- Posty: 7870
- Rejestracja: 22 cze 2016, 23:12
- Posiadane auto: Astra 5 ST Elite
- Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Sosnowiec
- Województwo: Śląskie
- Has thanked: 449 times
- Been thanked: 463 times
Re: Wybór konfiguracji oraz silnika
Mam Elite ST, po prostu nie jeżdżę ekonomicznie Myślę, że w moim wydaniu automat by spalił mniej, bo częściej wrzucałby wyższy bieg, kiedy ja jadę na niższym w oczekiwaniu na wyprzedzanie.pgrad pisze:a Ty @Segor jeśli masz wersję Dynamic pewnie całościowe jazdy z przyciskiem Sport czego u nas w wyposażeniu Elit ni ma
-
- Posty: 22
- Rejestracja: 30 maja 2017, 20:31
- Posiadane auto: Opel Astra K
- Silnik: 1.4 Turbo 150 km bez S/S
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Warszawa
- Województwo: Mazowieckie
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Re: Wybór konfiguracji oraz silnika
Wielkie dzięki Panowie za szybkie odpowiedzi. A jak ocenilibyście różnice wersji dynamic i elite? Z tego co widziałem to w cenie się niewiele różnią więc teoretycznie dopłata to nie powinien być problem ale zastanawiam się czy warto.
- daro
- Posty: 3932
- Rejestracja: 02 lip 2016, 17:23
- Posiadane auto: KIA SPORTAGE V 1.6T-GDI 180KM MHEV 7DCT
- Silnik: ---
- Rocznik auta: 0
- Miasto: Kętrzyn
- Województwo: Warmińsko - Mazurskie
- Has thanked: 213 times
- Been thanked: 179 times
Re: Wybór konfiguracji oraz silnika
Co do Twojego pytania mamy już odpowiedź gotową w tym temacie. astra-st-elite-vs-dynamic-czyli-czy-warto-dorzuci-3-tysie-do-elite-t244.html. zapoznaj się, poczytaj
- Segor
- Posty: 7870
- Rejestracja: 22 cze 2016, 23:12
- Posiadane auto: Astra 5 ST Elite
- Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Sosnowiec
- Województwo: Śląskie
- Has thanked: 449 times
- Been thanked: 463 times
Re: Wybór konfiguracji oraz silnika
Tylko pamiętaj, że wpisy na forum mogą być już lekko nieaktualne z racji zmieniających się cenników i elementów wyposażenia w kolejnych rocznikach modelowych. Zatem dobrze przestudiuj cennik wraz z informacjami napisanymi na forum abyś później się nie zdziwił, że czegoś nie masz w aucie
-
- Posty: 35
- Rejestracja: 13 kwie 2017, 11:19
- Posiadane auto: Opel Astra ST Dynamic
- Silnik: 1.6 AT 200 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Pruszcz Gdański
- Województwo: Pomorskie
Re: Wybór konfiguracji oraz silnika
Ja niedawno zamówiłem Astre ST 1.6 200 Dynamic w automacie i przed zakupem sporo poczytałem o skrzyniach automatycznych w Astrze. Skrzynie automatyczne w Astrze to produkcja General Motors, modele 6T35/6T45 (słabsze/mocniejsze silniki). Są to tradycyjne automaty hydrokinetyczne, z którymi kiedyś były pewne problemy wymagające drogich remontów, ale aktualnie te problemy są prawdopodobnie już zażegnane. Wcześniej miałem do czynienia tylko z automatami dwusprzęgłowymi (DSG i EDC), które typowo są wyraźnie szybsze niż automaty hydrokinetyczne. Dlatego umówiłem się na jazdę testową 1.4 150 6T35 i było bardzo przyjemnie. Skrzynia sprawnie i płynnie zmieniała biegi, chociaż dało się zauważyć różnicę w stosunku do skrzyni dwusprzęgłowej.
Skrzynia automatyczna hydrokinetyczna typowo jest trwalsza niz skrzynia dwusprzęgłowa, więc myślę, że nie ma się czego bać zarówno pod kątem trwałości jak i wygody.
Skrzynia automatyczna hydrokinetyczna typowo jest trwalsza niz skrzynia dwusprzęgłowa, więc myślę, że nie ma się czego bać zarówno pod kątem trwałości jak i wygody.
-
- Posty: 22
- Rejestracja: 30 maja 2017, 20:31
- Posiadane auto: Opel Astra K
- Silnik: 1.4 Turbo 150 km bez S/S
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Warszawa
- Województwo: Mazowieckie
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Re: Wybór konfiguracji oraz silnika
@Daro Dzięki bardzo, ogarnę.
A co sądzicie Panowie o tym pakiecie LED IntelliLux? Posiada ktoś z was owy pakiet w astrze? Słyszałem, że warto ale podobno czas oczekiwania na auto się sporo wydłuża no i cena też nie jest mała np. w porównaniu do mazdy.
A co sądzicie Panowie o tym pakiecie LED IntelliLux? Posiada ktoś z was owy pakiet w astrze? Słyszałem, że warto ale podobno czas oczekiwania na auto się sporo wydłuża no i cena też nie jest mała np. w porównaniu do mazdy.
- admin
- Posty: 3534
- Rejestracja: 23 sty 2016, 15:41
- Posiadane auto: Astra V ST i RAV4
- Silnik: 1.4 Turbo 150 KM (B14XFT MT6)
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Wrocław
- Województwo: dolnośląskie
- Has thanked: 52 times
- Been thanked: 110 times
Re: Wybór konfiguracji oraz silnika
Co do LEDów - to warto - poczytaj w odpowiednim wątku...cena jak to cena...Opel ponoć myślał, że będzie mało zamówień i pierwotnie skalkulował je na 5500 zł po czym musiał podnosić cenę i i tak dokłada do interesu z racji nadmiernego zainteresowania i niedomagań producenta tych LEDów...co do czasu oczekiwania, jak prześledzisz wątek dotyczący Czasu oczekiwania dowiesz się, że nawet niektórzy co złożyli zamówienia w marcu w czerwcu będą mieli fury z LEDami co wskazuje, że obecnie nie ma już problemu wydłużenia oczekiwania...
- KEJ
- Posty: 1640
- Rejestracja: 17 kwie 2017, 13:41
- Posiadane auto: XC60
- Silnik: B4
- Rocznik auta: 2020
- Miasto: Warszawa
- Województwo: mazowieckie
- Has thanked: 66 times
- Been thanked: 55 times
Re: Wybór konfiguracji oraz silnika
Budus pisze:Oby nie tylko Ci marcowi dostali auta przed przerwą:D
Czujny jak pies podwójny
-
- Posty: 519
- Rejestracja: 06 paź 2016, 18:34
- Posiadane auto: Astra K HB (RM17A)
- Silnik: B16SHT MT6
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Warszawa
- Województwo: Mazowieckie
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 25 times
Re: Wybór konfiguracji oraz silnika
Na 20 tysięcy km rocznego przebiegu nie ma chyba co pchać się w diesla. Różnica między 136-konnym silnikiem na paliwo do czołgów a 125-konną benzyną to 9 tysięcy, które można ulokować gdzie indziej.
LEDy są bardzo dobre, ale nie niezbędne - można je zastąpić żarówkami ledowymi, które dają również bardzo dobre światło. Nie będą miały matrycy ani doświetlania zakrętów, ale jeżeli np. jeździsz głównie po mieście, to i tak pewnie z matryc nie będzie pożytku. Jest na forum temat, w którym można sobie poczytać o przeróbce i porównać z rozwiązaniem Opla. Niemniej jednak IntelliLuxy to na pewno nie kasa wyrzucona w błoto.
Elite vs Dynamic jest chyba nadal jeszcze aktualne - jeżeli chcesz wziąć któreś z pakietów: kierowcy plus, zimowy 2, ergonomiczne fotele albo skórzane fotele, to może się okazać, że Elite się nie opłaca. Z tego co pamiętam, to za praktycznie to samo w Dynamic z pakietami możesz zapłacić do 3000 zł więcej niż za Elite z praktycznie takim samym wyposażeniem. Lepiej te kilka tysięcy wpakować w co innego albo zatrzymać w kieszeni.
LEDy są bardzo dobre, ale nie niezbędne - można je zastąpić żarówkami ledowymi, które dają również bardzo dobre światło. Nie będą miały matrycy ani doświetlania zakrętów, ale jeżeli np. jeździsz głównie po mieście, to i tak pewnie z matryc nie będzie pożytku. Jest na forum temat, w którym można sobie poczytać o przeróbce i porównać z rozwiązaniem Opla. Niemniej jednak IntelliLuxy to na pewno nie kasa wyrzucona w błoto.
Elite vs Dynamic jest chyba nadal jeszcze aktualne - jeżeli chcesz wziąć któreś z pakietów: kierowcy plus, zimowy 2, ergonomiczne fotele albo skórzane fotele, to może się okazać, że Elite się nie opłaca. Z tego co pamiętam, to za praktycznie to samo w Dynamic z pakietami możesz zapłacić do 3000 zł więcej niż za Elite z praktycznie takim samym wyposażeniem. Lepiej te kilka tysięcy wpakować w co innego albo zatrzymać w kieszeni.
-
- Posty: 22
- Rejestracja: 30 maja 2017, 20:31
- Posiadane auto: Opel Astra K
- Silnik: 1.4 Turbo 150 km bez S/S
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Warszawa
- Województwo: Mazowieckie
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Re: Wybór konfiguracji oraz silnika
Dylemat związany z wyborem diesla/benzyny mnie najbardziej trapi...
A zakładając, że wybierałabym benzynę to jak oceniacie konfrontacje 1.4 125km vs. 1.4 150km? Czy są spore różnice w spalaniu i przyspieszeniu?
A zakładając, że wybierałabym benzynę to jak oceniacie konfrontacje 1.4 125km vs. 1.4 150km? Czy są spore różnice w spalaniu i przyspieszeniu?
-
- Posty: 54
- Rejestracja: 28 maja 2017, 20:58
- Posiadane auto: Astra V
- Silnik: 1,4 150KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Zabrze
- Województwo: Śląskie
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Re: Wybór konfiguracji oraz silnika
Na jezdzie próbnej porównywałem te wersje i mam wrażenie że 150km ciu lepiej przyspiesza.
Robię podobne przebiegi i też miałem ten dylemat - wybrałem jednak benzynę bo chcę auto na dłużej (ponad 5 lat) i z tego co poczytałem to koszta naprawy diesla są zdecydowanie wyższe
A różnice zbyt małe żeby zwróciło się to co dokladasz przy zakupie.
Robię podobne przebiegi i też miałem ten dylemat - wybrałem jednak benzynę bo chcę auto na dłużej (ponad 5 lat) i z tego co poczytałem to koszta naprawy diesla są zdecydowanie wyższe
A różnice zbyt małe żeby zwróciło się to co dokladasz przy zakupie.
- pitusmetallica
- Posty: 461
- Rejestracja: 21 mar 2017, 20:03
- Posiadane auto: Opel Astra K
- Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Rzeszów/Łańcut
- Województwo: Podkarpackie
- Has thanked: 21 times
- Been thanked: 9 times
Re: Wybór konfiguracji oraz silnika
vidal pisze:Dylemat związany z wyborem diesla/benzyny mnie najbardziej trapi...
A zakładając, że wybierałabym benzynę to jak oceniacie konfrontacje 1.4 125km vs. 1.4 150km? Czy są spore różnice w spalaniu i przyspieszeniu?
Podczas wyboru auta sprzedawca mi szczerze powiedział, że to są te sami silniki, ten sam moment obrotowy i wg. niego nie opłaca się dopłacać za bodajże 0,5 sek lepsze przyspieszenie i ciut lepszą prędkość maksymalną, której i tak nikt nie wykorzystuje Ja jednak wziąłem 150 i polecam Oczywiście gdybym miał większy budżet wziąłbym 1.6 200 i automat, ale obecny silnik i tak bardzo bardzo daje radę
-
- Posty: 54
- Rejestracja: 28 maja 2017, 20:58
- Posiadane auto: Astra V
- Silnik: 1,4 150KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Zabrze
- Województwo: Śląskie
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Re: Wybór konfiguracji oraz silnika
No tak, różnią się tylko wtryskiem, 125 ma wielopunktowy, a 150 bezpośredni.
-
- Posty: 1236
- Rejestracja: 08 maja 2017, 10:02
- Posiadane auto: Opel Astra V Sports Tourer Enjoy B+
- Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: --
- Województwo: --
- Has thanked: 156 times
- Been thanked: 63 times
Re: Wybór konfiguracji oraz silnika
Turbina (osprzęt) i mapa wtrysku jest inna. Pewnie i sprzęgło/dwumas też.
-
- Posty: 22
- Rejestracja: 30 maja 2017, 20:31
- Posiadane auto: Opel Astra K
- Silnik: 1.4 Turbo 150 km bez S/S
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Warszawa
- Województwo: Mazowieckie
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Re: Wybór konfiguracji oraz silnika
Po dłuższym namyśle oraz średniej kalkulacji kilometrów, dopłata +- 10 tys do diesla okazała się zbędna zatem na 90% jestem zdecydowany na benzynkę i tutaj będę rozpatrywał dwa warianty: 125 km lub 150 km manual. Czy różnice w spalaniu są duże? Bo już widzę po odpowiedziach, że przyspieszenie itp. to prawie to samo. A zaoszczędzone pieniądze można włożyć np. w jakieś dodatki.
- Segor
- Posty: 7870
- Rejestracja: 22 cze 2016, 23:12
- Posiadane auto: Astra 5 ST Elite
- Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Sosnowiec
- Województwo: Śląskie
- Has thanked: 449 times
- Been thanked: 463 times
Re: Wybór konfiguracji oraz silnika
Jeżeli jesteś normalnym kierowcą to bierz 125 KM. Różnice w spalaniu są niezauważalne - w tym wypadku spalanie zależy głównie od stylu jazdy, a nie od wersji silnika.
Z motostats statystyka pokazuje, że 125 KM mniej pali, ale to pewnie dlatego, że ten silnik częściej wybierają osoby, które jeżdżą spokojniej.
Z motostats statystyka pokazuje, że 125 KM mniej pali, ale to pewnie dlatego, że ten silnik częściej wybierają osoby, które jeżdżą spokojniej.
- format
- Posty: 225
- Rejestracja: 23 kwie 2017, 23:01
- Posiadane auto: Opel Astra V ST Elite
- Silnik: 1.6 Turbo S/S 200KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Katowice
- Województwo: śląskie
- Has thanked: 22 times
- Been thanked: 17 times
Re: Wybór konfiguracji oraz silnika
admin pisze:co do czasu oczekiwania, jak prześledzisz wątek dotyczący Czasu oczekiwania dowiesz się, że nawet niektórzy co złożyli zamówienia w marcu w czerwcu będą mieli fury z LEDami co wskazuje, że obecnie nie ma już problemu wydłużenia oczekiwania...
Od siebie dodam, że ja zamówiłem auto z IL w okolicach 25 kwietnia, a odbiór mam mieć za dwa tygodnie.
Główną funkcją Wielkiego Ptaka jest pomóc zrozumieć dzieciom, że wcale nie trzeba od razu wiedzieć wszystkiego, natomiast wszystkiego można się pomału nauczyć i warto pytać innych, jeśli się czegoś nie wie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 73 gości