Pierwsza jazda nową Astrą facelift
-
- Posty: 223
- Rejestracja: 16 gru 2017, 23:37
- Posiadane auto: AstraK
- Silnik: 150km
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Bydgoszcz
- Województwo: Qjawsko-Pomorskie
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 5 times
Pierwsza jazda nową Astrą facelift
Cześć, dziś, z okazji przeglądu udało mi się dostać na chwilę nową astrę do pojeżdżenia.
Było to 145KM w Automacie bezstopniowym CVT.
Kilka słów na gorąco - to nie była najwyższa wersja wyposażenia.
Plusy:
- Intelilux (w mojej nie ma)
- sztywne zawieszenie - w mojej jakby bardziej auto pływa.
Minusy:
- skrzynia biegów i prędkość jej działania - miałem wrażenie że czekam zdecydowanie dłużej niż u siebie żeby bieg się zredukował po bucie na max na pedał
- dźwięk silnika, pomimo zapewnienia sprzedawcy że to 1.4 - i oczywiście dlatego że cylindry trzy - brzmiał jak kosiarka - tylko taka trochę bardziej wytłumiona (mam do porównania C3 z 2017r. i jest ździebko głośniejsze)
- radio - miałem wrażenie że ma 5 cali i jest strasznie male, bylo podobne do tego 4.0 z wcześniejszych astr
- nawigacja - ogromne powiększenie i literki dla emerytów.
- zegary - dużo większe ( chyba takie jak z Insignii) ale między nimi monochromatyczny wyświetlacz
- sterowanie komputerem przez guzik "menu" w lewej manetce od kierunkowskazów - mega niewygodne.
- tylko trzy opcje komputera - ekojazda, kilometry i cośtam jeszcze
- guziczki od głośności w dziwnym miejscu
- brak guziczków pod ekranem do przełączania na media/ radio
- "mute" pod prawą ręką... Po co zmieniać coś do czego się człowiek przyzwyczaił...
- brak drugiego pokrętła.
- "schowek" na okulary pod klimatronikiem
- nie zarejestrowałem systemu rozpoznawania znaków, systemu trzymania w pasach (pewnie nie było).
Ogólnie - będąc posiadaczem astry 5 zdecydowanie nie jestem targetem by kupić sobie drugą... Niestety. Słabo.
Pozdrawiam
(Niestety nie umiem zdjęcia wstawić zewnętrznego a te wewnętrzna bardzo mocno się kompresują)
Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka
Było to 145KM w Automacie bezstopniowym CVT.
Kilka słów na gorąco - to nie była najwyższa wersja wyposażenia.
Plusy:
- Intelilux (w mojej nie ma)
- sztywne zawieszenie - w mojej jakby bardziej auto pływa.
Minusy:
- skrzynia biegów i prędkość jej działania - miałem wrażenie że czekam zdecydowanie dłużej niż u siebie żeby bieg się zredukował po bucie na max na pedał
- dźwięk silnika, pomimo zapewnienia sprzedawcy że to 1.4 - i oczywiście dlatego że cylindry trzy - brzmiał jak kosiarka - tylko taka trochę bardziej wytłumiona (mam do porównania C3 z 2017r. i jest ździebko głośniejsze)
- radio - miałem wrażenie że ma 5 cali i jest strasznie male, bylo podobne do tego 4.0 z wcześniejszych astr
- nawigacja - ogromne powiększenie i literki dla emerytów.
- zegary - dużo większe ( chyba takie jak z Insignii) ale między nimi monochromatyczny wyświetlacz
- sterowanie komputerem przez guzik "menu" w lewej manetce od kierunkowskazów - mega niewygodne.
- tylko trzy opcje komputera - ekojazda, kilometry i cośtam jeszcze
- guziczki od głośności w dziwnym miejscu
- brak guziczków pod ekranem do przełączania na media/ radio
- "mute" pod prawą ręką... Po co zmieniać coś do czego się człowiek przyzwyczaił...
- brak drugiego pokrętła.
- "schowek" na okulary pod klimatronikiem
- nie zarejestrowałem systemu rozpoznawania znaków, systemu trzymania w pasach (pewnie nie było).
Ogólnie - będąc posiadaczem astry 5 zdecydowanie nie jestem targetem by kupić sobie drugą... Niestety. Słabo.
Pozdrawiam
(Niestety nie umiem zdjęcia wstawić zewnętrznego a te wewnętrzna bardzo mocno się kompresują)
Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka
Ostatnio zmieniony 07 gru 2019, 02:07 przez remmyhi, łącznie zmieniany 3 razy.
- FPWroclaw
- Posty: 721
- Rejestracja: 25 sty 2017, 19:03
- Posiadane auto: Insignia GS
- Silnik: 2,0SHT 200KM
- Rocznik auta: 2020
- Miasto: Wrocław-Katowice-Warszawa
- Województwo: Dolnośląskie
- Has thanked: 65 times
- Been thanked: 256 times
Re: Pierwsza jazda nową Astrą facelift
Hej,
Prawda jest taka, że wersje demonstracyjne jakie trafiły do dealerów - to żaden wypas Dopiero samochody zamówione przez nas mają elementy które mogą zrobić wow. Jestem po jazdach testowych wszystkimi wersjami silnikowymi - to zupełnie inny samochód niż wczesniejsza generacja oparta o silniki 1.4 i 1.6 - takie czasy, wszystkim steruje ekologia.
Więcej o zmianach w osobnym artykule który pojawi się już niebawem - zmian jest dużo, choćby w obrębie wygłuszeń maski i komory silnika.
Co do Twoich spostrzeżeń i mojego komentarza w oparciu o rozpoznanie wersji wyposażenia ze zdjęcia:
Plusy:
- Intelilux (w mojej nie ma),
TO ZAWSZE ROBIŁO DOBRE WRAŻENIE,
- sztywne zawieszenie - w mojej jakby bardziej auto pływa.
JEST POPRAWIONE, JEST BARDZIEJ PRECYZYJNE,
Minusy:
- skrzynia biegów i prędkość jej działania - miałem wrażenie że czekam zdecydowanie dłużej niż u siebie żeby bieg się zredukował po bucie na max na pedał
CVT MA ZUPEŁNIE INNA CHARAKTERYSTYKĘ PRACY,
- dźwięk silnika, pomimo zapewnienia sprzedawcy że to 1.4 - i oczywiście dlatego że cylindry trzy - brzmiał jak kosiarka - tylko taka trochę bardziej wytłumiona (mam do porównania C3 z 2017r. i jest ździebko głośniejsze),
DŹWIĘK JEST INNY TO PRAWDA, BARDZIEJ WARCZY,
- radio - miałem wrażenie że ma 5 cali i jest strasznie male, bylo podobne do tego 4.0 z wcześniejszych astr
NA ZDJĘCIU JEST "STARE R4.0" Z NAKŁADKĄ NAVIGACYJNĄ - MULTIMEDIA NAVI. WIĘKSZE WRAŻENIE ZROBIŁOBY NAVI PRO Z INNA NAVI I WIĘKSZYM EKRANEM,
- nawigacja - ogromne powiększenie i literki dla emerytów.
JW, A I TAK KORZYSTAMY Z MAP GOOGLE
- zegary - dużo większe ( chyba takie jak z Insignii) ale między nimi monochromatyczny wyświetlacz
NA ZDJĘCIU SĄ PODSTAWOWE ZEGARY, ELEKTRONICZNE WYGLĄDAJĄ JAK W INSIGNI,
- sterowanie komputerem przez guzik "menu" w lewej manetce od kierunkowskazów - mega niewygodne.
STANDARD W KAŻDEJ WERSJI BEZ NAVIGACJI PRO (W STAREJ NOMENKLATURZE NAVI900)
- tylko trzy opcje komputera - ekojazda, kilometry i cośtam jeszcze
JW - MASZ KOMPUTER ROZBUDOWANY PRZY NAVI PRO
- guziczki od głośności w dziwnym miejscu
JW
- brak guziczków pod ekranem do przełączania na media/ radio
JW
- "mute" pod prawą ręką... Po co zmieniać coś do czego się człowiek przyzwyczaił...
JW
- brak drugiego pokrętła.
JW
- "schowek" na okulary pod klimatronikiem
PÓŁECZKA JEST OD DAWNA,
- nie zarejestrowałem systemu rozpoznawania znaków, systemu trzymania w pasach (pewnie nie było).
- NA ZDJĘCIU JEST TO GS LINE, SA PRZYCISKI - NAJPEWNIEJ NIE ZNALAZŁEŚ SIĘ W MIEJSCU GDZIE SYSTEMY MOGŁYBY ZADZIAŁAĆ.
Reasumując = to inny produkt, odświeżenie podyktowane prawem unii i normami emisji spalin. Wnioskuje, że Twoja prywatna Astra ma kilka oczek wyższe wyposażenie i stąd niedosyt - znam ten temat, mam fajną służbówkę ale tęsknie za starą - 200 KM przyzwyczaja
Prawda jest taka, że wersje demonstracyjne jakie trafiły do dealerów - to żaden wypas Dopiero samochody zamówione przez nas mają elementy które mogą zrobić wow. Jestem po jazdach testowych wszystkimi wersjami silnikowymi - to zupełnie inny samochód niż wczesniejsza generacja oparta o silniki 1.4 i 1.6 - takie czasy, wszystkim steruje ekologia.
Więcej o zmianach w osobnym artykule który pojawi się już niebawem - zmian jest dużo, choćby w obrębie wygłuszeń maski i komory silnika.
Co do Twoich spostrzeżeń i mojego komentarza w oparciu o rozpoznanie wersji wyposażenia ze zdjęcia:
Plusy:
- Intelilux (w mojej nie ma),
TO ZAWSZE ROBIŁO DOBRE WRAŻENIE,
- sztywne zawieszenie - w mojej jakby bardziej auto pływa.
JEST POPRAWIONE, JEST BARDZIEJ PRECYZYJNE,
Minusy:
- skrzynia biegów i prędkość jej działania - miałem wrażenie że czekam zdecydowanie dłużej niż u siebie żeby bieg się zredukował po bucie na max na pedał
CVT MA ZUPEŁNIE INNA CHARAKTERYSTYKĘ PRACY,
- dźwięk silnika, pomimo zapewnienia sprzedawcy że to 1.4 - i oczywiście dlatego że cylindry trzy - brzmiał jak kosiarka - tylko taka trochę bardziej wytłumiona (mam do porównania C3 z 2017r. i jest ździebko głośniejsze),
DŹWIĘK JEST INNY TO PRAWDA, BARDZIEJ WARCZY,
- radio - miałem wrażenie że ma 5 cali i jest strasznie male, bylo podobne do tego 4.0 z wcześniejszych astr
NA ZDJĘCIU JEST "STARE R4.0" Z NAKŁADKĄ NAVIGACYJNĄ - MULTIMEDIA NAVI. WIĘKSZE WRAŻENIE ZROBIŁOBY NAVI PRO Z INNA NAVI I WIĘKSZYM EKRANEM,
- nawigacja - ogromne powiększenie i literki dla emerytów.
JW, A I TAK KORZYSTAMY Z MAP GOOGLE
- zegary - dużo większe ( chyba takie jak z Insignii) ale między nimi monochromatyczny wyświetlacz
NA ZDJĘCIU SĄ PODSTAWOWE ZEGARY, ELEKTRONICZNE WYGLĄDAJĄ JAK W INSIGNI,
- sterowanie komputerem przez guzik "menu" w lewej manetce od kierunkowskazów - mega niewygodne.
STANDARD W KAŻDEJ WERSJI BEZ NAVIGACJI PRO (W STAREJ NOMENKLATURZE NAVI900)
- tylko trzy opcje komputera - ekojazda, kilometry i cośtam jeszcze
JW - MASZ KOMPUTER ROZBUDOWANY PRZY NAVI PRO
- guziczki od głośności w dziwnym miejscu
JW
- brak guziczków pod ekranem do przełączania na media/ radio
JW
- "mute" pod prawą ręką... Po co zmieniać coś do czego się człowiek przyzwyczaił...
JW
- brak drugiego pokrętła.
JW
- "schowek" na okulary pod klimatronikiem
PÓŁECZKA JEST OD DAWNA,
- nie zarejestrowałem systemu rozpoznawania znaków, systemu trzymania w pasach (pewnie nie było).
- NA ZDJĘCIU JEST TO GS LINE, SA PRZYCISKI - NAJPEWNIEJ NIE ZNALAZŁEŚ SIĘ W MIEJSCU GDZIE SYSTEMY MOGŁYBY ZADZIAŁAĆ.
Reasumując = to inny produkt, odświeżenie podyktowane prawem unii i normami emisji spalin. Wnioskuje, że Twoja prywatna Astra ma kilka oczek wyższe wyposażenie i stąd niedosyt - znam ten temat, mam fajną służbówkę ale tęsknie za starą - 200 KM przyzwyczaja
Doradzę i poradzę w każdej kwestii dotyczącej Opla, Opla Astry i pokrewnych.
Najlepsze ceny w Polsce.
W zapraszam do kontaktu poprzez mój adres: p.bicz@mmcars.pl
(Pon-Pt 9-17, Sb - 9-14)
Kierownik Działu Handlowego Marki Opel
Pozdrawiam Paweł.
Najlepsze ceny w Polsce.
W zapraszam do kontaktu poprzez mój adres: p.bicz@mmcars.pl
(Pon-Pt 9-17, Sb - 9-14)
Kierownik Działu Handlowego Marki Opel
Pozdrawiam Paweł.
- pablofso
- Posty: 573
- Rejestracja: 26 paź 2018, 17:36
- Posiadane auto: Opel Astra V Dynamic AT
- Silnik: 1.4 150KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Warszawa
- Województwo: mazowieckie
- Has thanked: 33 times
- Been thanked: 26 times
Re: Pierwsza jazda nową Astrą facelift
Dokładnie tak jak pisał poprzednik, trochę pomyliłeś rzeczy z bazowych wersji które są od dawna (np. zegary, czy sterowanie komputerem) z modyfikacjami po lifcie. Porównywałeś złe wersje po prostu
Added in 3 minutes 7 seconds:
hm, na pewno GS line? GS line ma szeroką jasną listwę i ciemną wąską a na zdjęciu wydaje się na odwrót.
Tak przy okazji - czy po lifcie schowek ma spowalniacza otwierania?:D bo oświetlenia pewnie dalej nie ma ..
Added in 3 minutes 7 seconds:
FPWroclaw pisze:Hej,
- NA ZDJĘCIU JEST TO GS LINE, SA PRZYCISKI - NAJPEWNIEJ NIE ZNALAZŁEŚ SIĘ W MIEJSCU GDZIE SYSTEMY MOGŁYBY ZADZIAŁAĆ.
hm, na pewno GS line? GS line ma szeroką jasną listwę i ciemną wąską a na zdjęciu wydaje się na odwrót.
Tak przy okazji - czy po lifcie schowek ma spowalniacza otwierania?:D bo oświetlenia pewnie dalej nie ma ..
-
- Posty: 223
- Rejestracja: 16 gru 2017, 23:37
- Posiadane auto: AstraK
- Silnik: 150km
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Bydgoszcz
- Województwo: Qjawsko-Pomorskie
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 5 times
Re: RE: Re: Pierwsza jazda nową Astrą facelift
pablofso pisze:Dokładnie tak jak pisał poprzednik, trochę pomyliłeś rzeczy z bazowych wersji które są od dawna (np. zegary, czy sterowanie komputerem) z modyfikacjami po lifcie. Porównywałeś złe wersje po prostu
Więc niczego nie pomyliłem.
Porównałem moją Astrę do tej, która jechałem, jako że to jest jedyną co mogę porównać. Ja wiem że ta półeczka na okulary jest już od rm2018 (chyba).
Zegary w u mnie też inaczej wyglądają.
Mam rm2017 Elite.
Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka
Added in 10 minutes 10 seconds:
FPWroclaw pisze:Hej,
Prawda jest taka, że wersje demonstracyjne jakie trafiły do dealerów - to żaden wypas Dopiero samochody zamówione przez nas mają elementy które mogą zrobić wow.
Niestety. Sam zajmuje się również sprzedażą, i wiem, że na kliencie trzeba zrobić piorunujące wrażenie na pierwszy rzut oka.
I rzeczywiście - na pierwszy rzut oka czerwona astra robi dobre wrażenie.
Jednakże wchodząc do salonowych Leonów, czy Golfów wrażenie było lepsze.
Te czarno białe zegary i mikro nawigacja dla emerytów tylko potęgują słabości Astr.
Ja wiem, że to jest samochód dla mas. Ale masy też mają mieć frajdę ( patrz rm2026-2017) z jazdy i z bajerów.
Teraz ta Astra może być porównywalna do Rapida. Niestety.
Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 223
- Rejestracja: 16 gru 2017, 23:37
- Posiadane auto: AstraK
- Silnik: 150km
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Bydgoszcz
- Województwo: Qjawsko-Pomorskie
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 5 times
Re: RE: Re: Pierwsza jazda nową Astrą facelift
FPWroclaw pisze:Hej,
Prawda jest taka, że wersje demonstracyjne jakie trafiły do dealerów - to żaden wypas Dopiero samochody zamówione przez nas mają elementy które mogą zrobić wow.
Niestety. Sam zajmuje się również sprzedażą, i wiem, że na kliencie trzeba zrobić piorunujące wrażenie na pierwszy rzut oka.
I rzeczywiście - na pierwszy rzut oka czerwona astra robi dobre wrażenie.
Jednakże wchodząc do salonowych Leonów, czy Golfów wrażenie było lepsze.
Te czarno białe zegary i mikro nawigacja dla emerytów tylko potęgują słabości Astr.
Ja wiem, że to jest samochód dla mas. Ale masy też mają mieć frajdę ( patrz rm2016-2017) z jazdy i z bajerów.
Teraz ta Astra może być porównywalna do Rapida. Niestety.
Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka
- pablofso
- Posty: 573
- Rejestracja: 26 paź 2018, 17:36
- Posiadane auto: Opel Astra V Dynamic AT
- Silnik: 1.4 150KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Warszawa
- Województwo: mazowieckie
- Has thanked: 33 times
- Been thanked: 26 times
Re: Pierwsza jazda nową Astrą facelift
Wybacz, nie rozumiem o co Ci chodzi za bardzo.. w wersji Elite w RM 2016-2017 były takie same monochromatyczne zegary w podstawie więc dlaczego niby teraz jest gorzej?
-
- Posty: 223
- Rejestracja: 16 gru 2017, 23:37
- Posiadane auto: AstraK
- Silnik: 150km
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Bydgoszcz
- Województwo: Qjawsko-Pomorskie
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 5 times
Re: Pierwsza jazda nową Astrą facelift
Dobra - napiszę jeszcze raz - Porównałem moją Astrę do tej, która jechałem, jako że to jest jedyną co mogę porównać.
Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka
- pablofso
- Posty: 573
- Rejestracja: 26 paź 2018, 17:36
- Posiadane auto: Opel Astra V Dynamic AT
- Silnik: 1.4 150KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Warszawa
- Województwo: mazowieckie
- Has thanked: 33 times
- Been thanked: 26 times
Re: Pierwsza jazda nową Astrą facelift
pablofso pisze:Tak przy okazji - czy po lifcie schowek ma spowalniacza otwierania?:D bo oświetlenia pewnie dalej nie ma ..
Wpadłem dziś przy okazji do salonu Opla na dni otwarte i mogę sobie sam odpowiedzieć - schowek nadal jak w matizie bez zmian.
- komisarzryba
- Posty: 5902
- Rejestracja: 22 cze 2016, 11:34
- Posiadane auto: Insignia Grand Sport
- Silnik: 2.0 Turbo S/S 200 KM
- Rocznik auta: 404
- Miasto: Sieradz
- Województwo: łódzkie
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 322 times
-
- Posty: 482
- Rejestracja: 24 paź 2016, 18:00
- Posiadane auto: Seat Ibiza
- Silnik: 1.5 TSI 150KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Łódź
- Województwo: łódzkie
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 47 times
Re: Pierwsza jazda nową Astrą facelift
Oj tam, skupiacie się na sprawach drugorzędnych, schowek to, zegary tamto, tu monochromatyczne tam pokrętła nie ma. A tak naprawdę najważniejsze jest jak jeździ. Bo będąc w aucie zawsze jedziemy a z pokrętła czy schowka korzystamy czasami. Dla mnie silnik i właściwości jezdne to 60% wartości auta. A tu mamy sprzeczne opinie bo w teście który podlinkowałem parę dni temu piszą że jeździ gorzej bo po francusku buja a kolega powyżej pisze że zawieszenie poprawiono i jest sztywnej. A jaka elastyczność tego silnika? To chyba najmocniejsza wersja po lifcie? A CVT to dla oszczędności bo taniej w produkcji niż hydrokinetyk i pół % mniej pali więc ekologia i choć osobiście auta z CVT bym raczej nie kupił to np Honda w Civiku stosuje bardzo dobre CVT które potrafi dać radość z jazdy.
-
- Posty: 1894
- Rejestracja: 15 kwie 2019, 23:32
- Posiadane auto: Astra K HB Dynamic
- Silnik: 1.6 Turbo 200 KM AT
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Trójmiasto
- Województwo: pomorskie
- Has thanked: 125 times
- Been thanked: 41 times
Re: Pierwsza jazda nową Astrą facelift
remmyhi pisze:- sztywne zawieszenie - w mojej jakby bardziej auto pływa.
Jakie masz koła u siebie, a jakie były w testowanej astrze?
-
- Posty: 223
- Rejestracja: 16 gru 2017, 23:37
- Posiadane auto: AstraK
- Silnik: 150km
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Bydgoszcz
- Województwo: Qjawsko-Pomorskie
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 5 times
Re: Pierwsza jazda nową Astrą facelift
Cholera wie... Ja mam standardowe 16"
Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka
- FPWroclaw
- Posty: 721
- Rejestracja: 25 sty 2017, 19:03
- Posiadane auto: Insignia GS
- Silnik: 2,0SHT 200KM
- Rocznik auta: 2020
- Miasto: Wrocław-Katowice-Warszawa
- Województwo: Dolnośląskie
- Has thanked: 65 times
- Been thanked: 256 times
Re: Pierwsza jazda nową Astrą facelift
pablofso pisze:Dokładnie tak jak pisał poprzednik, trochę pomyliłeś rzeczy z bazowych wersji które są od dawna (np. zegary, czy sterowanie komputerem) z modyfikacjami po lifcie. Porównywałeś złe wersje po prostu
Added in 3 minutes 7 seconds:FPWroclaw pisze:Hej,
- NA ZDJĘCIU JEST TO GS LINE, SA PRZYCISKI - NAJPEWNIEJ NIE ZNALAZŁEŚ SIĘ W MIEJSCU GDZIE SYSTEMY MOGŁYBY ZADZIAŁAĆ.
hm, na pewno GS line? GS line ma szeroką jasną listwę i ciemną wąską a na zdjęciu wydaje się na odwrót.
Tak przy okazji - czy po lifcie schowek ma spowalniacza otwierania?:D bo oświetlenia pewnie dalej nie ma ..
To może być też elegance - nie widać koloru listew i tapicerki ale patrząc na przyciski przed dźwignią zmiany biegów - na pokładzie są asystenci bezpieczeństwa,
Doradzę i poradzę w każdej kwestii dotyczącej Opla, Opla Astry i pokrewnych.
Najlepsze ceny w Polsce.
W zapraszam do kontaktu poprzez mój adres: p.bicz@mmcars.pl
(Pon-Pt 9-17, Sb - 9-14)
Kierownik Działu Handlowego Marki Opel
Pozdrawiam Paweł.
Najlepsze ceny w Polsce.
W zapraszam do kontaktu poprzez mój adres: p.bicz@mmcars.pl
(Pon-Pt 9-17, Sb - 9-14)
Kierownik Działu Handlowego Marki Opel
Pozdrawiam Paweł.
Re: Pierwsza jazda nową Astrą facelift
Miałem i ja okazję się przejechać. Wizualnie - rzecz gustu (trochę jak Peugeot), w środku - nie ma się do czego przyczepić, nie ma też efektu wow. Prowadzenie - bez szału, auto jeździ skręca hamuje. Silnik - słychać że to trzy cylindry, przyspiesza tak se, ogólnie jedzie.Dla mnie plus to skrzynia, bo nie kangurzy . Wydaje mi się, że obecni posiadacze Astr V nie będą zadowoleni, ja też bym sobie nie kupił (cena wyposażenia które bym chciał i moje odczucia)
- Dideq
- Posty: 232
- Rejestracja: 11 cze 2019, 19:11
- Posiadane auto: Opel Sprzedany
- Silnik: Jest
- Rocznik auta: 0
- Miasto: Ładne
- Województwo: Też ładne
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 7 times
Re: Pierwsza jazda nową Astrą facelift
Tak naprawdę to nowa Astra będzie w 2021/2022. Tutaj to kosmetyka i inne serce.
-
- Posty: 1894
- Rejestracja: 15 kwie 2019, 23:32
- Posiadane auto: Astra K HB Dynamic
- Silnik: 1.6 Turbo 200 KM AT
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Trójmiasto
- Województwo: pomorskie
- Has thanked: 125 times
- Been thanked: 41 times
Re: Pierwsza jazda nową Astrą facelift
To w końcu jakie zawieszenie ma ta nowa Astra? Miękkie, twarde, lepsze, gorsze niż dotychczasowa Astra?
Re: Pierwsza jazda nową Astrą facelift
Ja nie odczułem jakiejs specjalnej różnicy między nową wersją a posiadaną. Wiadomo,nówka nie zaliczyła setki dziur więc zawieszenie jest sztywniejsze.Jak każda nówka;)
-
- Posty: 1894
- Rejestracja: 15 kwie 2019, 23:32
- Posiadane auto: Astra K HB Dynamic
- Silnik: 1.6 Turbo 200 KM AT
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Trójmiasto
- Województwo: pomorskie
- Has thanked: 125 times
- Been thanked: 41 times
Re: Pierwsza jazda nową Astrą facelift
Istotne jest, jakie są koła: 205 czy 225 (były też chyba 195), no i obręcze: 16, 17 czy 18.
-
- Posty: 433
- Rejestracja: 21 sty 2019, 17:34
- Posiadane auto: Peugeot 2008
- Silnik: 1.2 100KM
- Rocznik auta: 2020
- Miasto: Zabrze
- Województwo: Śląskie
- Has thanked: 16 times
- Been thanked: 38 times
Re: Pierwsza jazda nową Astrą facelift
A jak jest z tymi nowymi zegarami? Występują od którejś wersji, czy pakują już do wszystkich?
- 200HP
- Posty: 129
- Rejestracja: 26 sie 2017, 11:17
- Posiadane auto: Opel Astra V HB
- Silnik: 1.6 Turbo
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Czeladź
- Województwo: Śląskie
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 16 times
Re: Pierwsza jazda nową Astrą facelift
autofan pisze:Ten silnik 1.2 posiada napęd rozrządu paskiem czy łańcuchem?
Paskiem w kąpieli olejowej tzw. "hot oil". Dziadostwo jak wszystko od francuzów.
- FPWroclaw
- Posty: 721
- Rejestracja: 25 sty 2017, 19:03
- Posiadane auto: Insignia GS
- Silnik: 2,0SHT 200KM
- Rocznik auta: 2020
- Miasto: Wrocław-Katowice-Warszawa
- Województwo: Dolnośląskie
- Has thanked: 65 times
- Been thanked: 256 times
Re: Pierwsza jazda nową Astrą facelift
@ zegary elektroniczne są opcją,
@pasek w 1.2.
Kończę kilka bardzo obszernych tematów nt. zmian w astrze fl, będzie też promocja dla tych którzy zdecydują się na zakup takich samochodów = jeszcze nie mamy na forum poliftów
@pasek w 1.2.
Kończę kilka bardzo obszernych tematów nt. zmian w astrze fl, będzie też promocja dla tych którzy zdecydują się na zakup takich samochodów = jeszcze nie mamy na forum poliftów
Doradzę i poradzę w każdej kwestii dotyczącej Opla, Opla Astry i pokrewnych.
Najlepsze ceny w Polsce.
W zapraszam do kontaktu poprzez mój adres: p.bicz@mmcars.pl
(Pon-Pt 9-17, Sb - 9-14)
Kierownik Działu Handlowego Marki Opel
Pozdrawiam Paweł.
Najlepsze ceny w Polsce.
W zapraszam do kontaktu poprzez mój adres: p.bicz@mmcars.pl
(Pon-Pt 9-17, Sb - 9-14)
Kierownik Działu Handlowego Marki Opel
Pozdrawiam Paweł.
-
- Posty: 738
- Rejestracja: 08 wrz 2017, 22:15
- Posiadane auto: Opel Astra V Hatchback
- Silnik: 1.6 Turbo S/S 200 KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Warszawa
- Województwo: Mazowieckie
- Has thanked: 80 times
- Been thanked: 62 times
Re: Pierwsza jazda nową Astrą facelift
Według mojej wiedzy, ma być 1.6 w Astrze w 2020 prawdopodobnie, po premierze Insigni FL.
Nie wiem, czy osiągnie 200HP, ale ma mieć między 160 a 180KM, a to już zaczyna mieć sens.
Co do wyposażenia - poza nową Navi, systemem Connect, podgrzewaną szybą czołową i kamerą rozpoznającą pieszych i radarem na dole - nic więcej mnie nie przekonuje...
Nie wiem, czy osiągnie 200HP, ale ma mieć między 160 a 180KM, a to już zaczyna mieć sens.
Co do wyposażenia - poza nową Navi, systemem Connect, podgrzewaną szybą czołową i kamerą rozpoznającą pieszych i radarem na dole - nic więcej mnie nie przekonuje...
-----
Z wyrazami szacunku i pozdrowieniami,
Artur / Krupers
PS - Ja jestem autorem swoich wypowiedzi,
ale za nie nie odpowiadam
Z wyrazami szacunku i pozdrowieniami,
Artur / Krupers
PS - Ja jestem autorem swoich wypowiedzi,
ale za nie nie odpowiadam
- pablofso
- Posty: 573
- Rejestracja: 26 paź 2018, 17:36
- Posiadane auto: Opel Astra V Dynamic AT
- Silnik: 1.4 150KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Warszawa
- Województwo: mazowieckie
- Has thanked: 33 times
- Been thanked: 26 times
Re: Pierwsza jazda nową Astrą facelift
200HP pisze:autofan pisze:Ten silnik 1.2 posiada napęd rozrządu paskiem czy łańcuchem?
Paskiem w kąpieli olejowej tzw. "hot oil". Dziadostwo jak wszystko od francuzów.
przecież było już wałkowane milion razy, że to silniki GM a nie PSA które równolegle wprowadzono też w Buickach.
- komisarzryba
- Posty: 5902
- Rejestracja: 22 cze 2016, 11:34
- Posiadane auto: Insignia Grand Sport
- Silnik: 2.0 Turbo S/S 200 KM
- Rocznik auta: 404
- Miasto: Sieradz
- Województwo: łódzkie
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 322 times
Re: Pierwsza jazda nową Astrą facelift
Ale te rogi w polifcie też trzeba sobie dogiąć we własnym zakresie ;)
- Załączniki
-
- Rogipolift.jpg (149.54 KiB) Przejrzano 5526 razy
béton brut
- KEJ
- Posty: 1640
- Rejestracja: 17 kwie 2017, 13:41
- Posiadane auto: XC60
- Silnik: B4
- Rocznik auta: 2020
- Miasto: Warszawa
- Województwo: mazowieckie
- Has thanked: 66 times
- Been thanked: 55 times
Pierwsza jazda nową Astrą facelift
Tak ma być. Kiedyś o to pytałem i ponoć tak jest właśnie prawidłowo.
-
- Posty: 223
- Rejestracja: 16 sty 2017, 22:38
- Posiadane auto: Opel astra V ST
- Silnik: 1.4 125
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: silesia
- Województwo: sląskie
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 36 times
Re: Pierwsza jazda nową Astrą facelift
jak dla mnie astra po lifcie z tymi silnikami to porażka
przejechałem się 1.2 lipa na maxa
Pertyn ma podobne odczucia jak moje
https://www.youtube.com/watch?v=2SuPBI0Ptc4
przejechałem się 1.2 lipa na maxa
Pertyn ma podobne odczucia jak moje
https://www.youtube.com/watch?v=2SuPBI0Ptc4
-
- Posty: 482
- Rejestracja: 24 paź 2016, 18:00
- Posiadane auto: Seat Ibiza
- Silnik: 1.5 TSI 150KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Łódź
- Województwo: łódzkie
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 47 times
Re: Pierwsza jazda nową Astrą facelift
Czyszczenie stanów magazynowych w Meksyku, jeśli to prawda to trochę lipa z tym silnikiem. Kiedyś tu pisałem że z ekonomicznego punktu widzenia nie ma sensu tworzenie i stosowanie silnika do jednego modelu gdy ma się dostępny taki sam od PSA i nie wiem co przyświeca temu pomysłowi a teraz widać że ekonomia jednak rządzi tym pomysłem bo lepszy darmowy z Meksyku niż płatny od PSA. A handlowcy mówią co muszą że to ulepszona Astra.
- pablofso
- Posty: 573
- Rejestracja: 26 paź 2018, 17:36
- Posiadane auto: Opel Astra V Dynamic AT
- Silnik: 1.4 150KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Warszawa
- Województwo: mazowieckie
- Has thanked: 33 times
- Been thanked: 26 times
Re: Pierwsza jazda nową Astrą facelift
remar pisze:Czyszczenie stanów magazynowych w Meksyku, jeśli to prawda to trochę lipa z tym silnikiem. Kiedyś tu pisałem że z ekonomicznego punktu widzenia nie ma sensu tworzenie i stosowanie silnika do jednego modelu gdy ma się dostępny taki sam od PSA i nie wiem co przyświeca temu pomysłowi a teraz widać że ekonomia jednak rządzi tym pomysłem bo lepszy darmowy z Meksyku niż płatny od PSA. A handlowcy mówią co muszą że to ulepszona Astra.
Astry produkuje się ok 200 tys rocznie, więc na pewno na magazynach w meksyku jest pół miliona silników pokrytych kurzem których nikt nie chce kupować. Na pewno ma to związki z platformą GM, licencjami, łańcuchem dostaw części do silników które były zakontaktowane za GM i muszą wyprodukować kolejne ilości plus emisje CO2 które PSA musi spełniać a te silniki mają niższą emisję itd. ale nie upraszczałbym tego do stanów magazynowych bo tak to w motoryzacji nie działa.
-
- Posty: 837
- Rejestracja: 29 lis 2018, 23:14
- Posiadane auto: Astra+ HB
- Silnik: D14XFT MT6 150
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Śląsk
- Województwo: Śląskie
- Been thanked: 55 times
Re: Pierwsza jazda nową Astrą facelift
Masz rację Pertyn rzeczywiście ględzi. W dzisiejszych czasach produkcja idzie z dostawami podzespołów na styk, a tam w Meksyku produkują na hałdę jako hobby, żeby dojrzewały przed sprzedażą za ileś tam lat.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 52 gości