Konfiguracja Astr V HB, człowiek to jednak głupi jest :P
- Jeymz
- Posty: 83
- Rejestracja: 15 cze 2017, 06:36
- Posiadane auto: Opel Astra V HB (Red Rioja)
- Silnik: 1,6 200KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: CMG
- Województwo: KUJ-POM
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 3 times
Konfiguracja Astr V HB, człowiek to jednak głupi jest :P
Witam wszystkich
Od pewnego czasu przymierzam się do zakupu nowej Asicy. Pierwotnie konfiguracja wyglądała tak:
Astra V HB Dynamic
Pakiet kierowcy +
Intelliluxy
Fotele AGR
Silnik B 1.4 XFT, 110 kW / 150 KM Start/Stop, 6-biegowa automatyczna
Kolor - czerwony absolute
Cena katalogowa - 108100, po rabacie u dealera - 92900,00
Dziś rano jednak doznałem olśnienia , i wywaliłem pakiet kierowcy na rzecz ,no, no ... kto zgadnie ??
Oczywiście ! - silnik B 1.6 SHT, 147 kW / 200 KM Start/Stop, 6-biegowa automatyczna.
Cena katalogowa -108100, po rabacie u dealera - 92900 + coś tam za kamerę cofania
Brawo ja ?? xD
W sumie w tym pakiecie + zależało mi jedynie na kamerce cofania dla koleżanki małżonki, ale widzę żę można ją założyć jako akcesorium.., zatem będzie i wilk syty i owca cała .
Pozdrawiam
Od pewnego czasu przymierzam się do zakupu nowej Asicy. Pierwotnie konfiguracja wyglądała tak:
Astra V HB Dynamic
Pakiet kierowcy +
Intelliluxy
Fotele AGR
Silnik B 1.4 XFT, 110 kW / 150 KM Start/Stop, 6-biegowa automatyczna
Kolor - czerwony absolute
Cena katalogowa - 108100, po rabacie u dealera - 92900,00
Dziś rano jednak doznałem olśnienia , i wywaliłem pakiet kierowcy na rzecz ,no, no ... kto zgadnie ??
Oczywiście ! - silnik B 1.6 SHT, 147 kW / 200 KM Start/Stop, 6-biegowa automatyczna.
Cena katalogowa -108100, po rabacie u dealera - 92900 + coś tam za kamerę cofania
Brawo ja ?? xD
W sumie w tym pakiecie + zależało mi jedynie na kamerce cofania dla koleżanki małżonki, ale widzę żę można ją założyć jako akcesorium.., zatem będzie i wilk syty i owca cała .
Pozdrawiam
- kuba
- Posty: 6664
- Rejestracja: 10 cze 2016, 01:03
- Posiadane auto: Astra K ST Dynamic
- Silnik: 1.4 Turbo 150 KM (B14XFT MT6)
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: ,,,
- Województwo: ,,,
- Has thanked: 574 times
- Been thanked: 316 times
Re: Konfiguracja Astr V HB, człowiek to jednak głupi jest :P
Jeżeli z PK+ zależało Ci tylko na kamerce, to nie problem. Silnik B16SHT, da Ci sporo fun'u z z jazdy. A co do samego pakietu to, IMO, bez niego słabo się wnętrze prezentuje, R4.0 vs Navi900 - wygląd i multimedia to dzień a noc. Zestaw wskaźników przy R4.0 też bardzo słabo wygląda w stosunku do tego z Navi. Z PK+ ja doceniam jeszcze, el. składane lusterka i asystenta strefy bocznej, latając szybko po stolicy (poza dużymi miastami bezużyteczny). Ale powtarzam jeżeli na tym ci nie zależało, a tylko na kamerze cofania, to wybór jak najbardziej słuszny.
Przepięknie jest... i tylko tlenu mniej...
-
- Posty: 1236
- Rejestracja: 08 maja 2017, 10:02
- Posiadane auto: Opel Astra V Sports Tourer Enjoy B+
- Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: --
- Województwo: --
- Has thanked: 156 times
- Been thanked: 63 times
Re: Konfiguracja Astr V HB, człowiek to jednak głupi jest :P
Silnik 1.6T i tryb SPORT to absolutne minimum żeby ten samochód normalnie jechał.Dobra decyzja.
- colins
- Posty: 1842
- Rejestracja: 28 kwie 2017, 10:18
- Posiadane auto: Skoda Octavia IV
- Silnik: 1.5 TSI 150 KM
- Rocznik auta: 2020
- Miasto: Słubice
- Województwo: lubuskie
- Has thanked: 228 times
- Been thanked: 334 times
Re: Konfiguracja Astr V HB, człowiek to jednak głupi jest :P
Pomyśleć, że do niedawna powodem do dumy było posiadanie silnika z mocą w okolicach sto koni.
-
- Posty: 1236
- Rejestracja: 08 maja 2017, 10:02
- Posiadane auto: Opel Astra V Sports Tourer Enjoy B+
- Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: --
- Województwo: --
- Has thanked: 156 times
- Been thanked: 63 times
Re: Konfiguracja Astr V HB, człowiek to jednak głupi jest :P
colins pisze:Pomyśleć, że do niedawna powodem do dumy było posiadanie silnika z mocą w okolicach sto koni.
Chyba przed wojną.
- colins
- Posty: 1842
- Rejestracja: 28 kwie 2017, 10:18
- Posiadane auto: Skoda Octavia IV
- Silnik: 1.5 TSI 150 KM
- Rocznik auta: 2020
- Miasto: Słubice
- Województwo: lubuskie
- Has thanked: 228 times
- Been thanked: 334 times
Re: Konfiguracja Astr V HB, człowiek to jednak głupi jest :P
Dzięki za wytknięcie mojego starczego wieku.
W sumie to chyba właśnie z tego powodu kupiłem karawan ST.
W sumie to chyba właśnie z tego powodu kupiłem karawan ST.
- Fuks
- Posty: 3534
- Rejestracja: 18 gru 2016, 15:49
- Posiadane auto: Astra K 1.4 150
- Silnik: 1.4 150 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Las
- Województwo: Zielony
- Has thanked: 312 times
- Been thanked: 239 times
Re: Konfiguracja Astr V HB, człowiek to jednak głupi jest :P
astra pisze:Chyba przed wojną.
Którą? bo teraz wojen pełno i ciągle jakaś
- kuba
- Posty: 6664
- Rejestracja: 10 cze 2016, 01:03
- Posiadane auto: Astra K ST Dynamic
- Silnik: 1.4 Turbo 150 KM (B14XFT MT6)
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: ,,,
- Województwo: ,,,
- Has thanked: 574 times
- Been thanked: 316 times
Re: Konfiguracja Astr V HB, człowiek to jednak głupi jest :P
colins pisze:W sumie to chyba właśnie z tego powodu kupiłem karawan ST.
Nie przejmuj się, mam 29 lat, też mam ST
Przepięknie jest... i tylko tlenu mniej...
- Elfiasty
- Posty: 1001
- Rejestracja: 05 mar 2017, 15:55
- Posiadane auto: Astra V HB
- Silnik: 1.4 AT6 150
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Olsztyn
- Województwo: Warmińsko-Mazurskie
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 33 times
Re: RE: Re: Konfiguracja Astr V HB, człowiek to jednak głupi jest :P
astra pisze:Silnik 1.6T i tryb SPORT to absolutne minimum żeby ten samochód normalnie jechał.Dobra decyzja.
Juz nie przesadzajmy. Do normalnej jazdy w tej budzie 1.4 125 wystarczy.
-
- Posty: 100
- Rejestracja: 06 maja 2017, 18:34
- Posiadane auto: Astra V ST Elite
- Silnik: 1.6 Turbo S/S 200 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Warszawa
- Województwo: Mazowieckie
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 1 time
Re: Konfiguracja Astr V HB, człowiek to jednak głupi jest :P
kuba pisze:Nie przejmuj się, mam 29 lat, też mam ST
Witajcie w klubie, u mnie 30 lat na karku i czekam na odbiór ST Głównie dlatego, że HB mi się po prostu nie podoba, a przy okazji ma mały bagażnik. Ideałem byłby sedan na bazie obecnej generacji, a nie ten który jeszcze oferują na bazie poprzedniej - jest przepaskudny!
-
- Posty: 333
- Rejestracja: 13 mar 2017, 22:56
- Posiadane auto: Póki co Skoda F2
- Silnik: 1.4 16V
- Rocznik auta: 2008
- Miasto: Wpisz miasto
- Województwo: Podkarpacie
- Has thanked: 27 times
- Been thanked: 34 times
Re: Konfiguracja Astr V HB, człowiek to jednak głupi jest :P
Jeymz pisze:Witam wszystkich
Od pewnego czasu przymierzam się do zakupu nowej Asicy. Pierwotnie konfiguracja wyglądała tak:
Astra V HB Dynamic
Pakiet kierowcy +
Intelliluxy
Fotele AGR
Silnik B 1.4 XFT, 110 kW / 150 KM Start/Stop, 6-biegowa automatyczna
Kolor - czerwony absolute
Ja bym wywalił AGR, a zostawił pakiet kierowcy. Z AGR jedyny pożytek to konfiguracja fotela pod 2 kierowców - pamięć fotela. Masaży nie chce, ani wentylacji, poza tym jest skóra czyli jak kto lubi.
Z tym, że nikt mi nie odpowiedział czy lusterka też ustawiają się pod kierowcę, czy lusterka mam sam ustawiać, bo jak tak, to wole przesuwać przód-tył fotel, a jak koledzy pisali, to siedzenia sportowe z Dymamika to AGR bez dodatkowego sterowania i masaży, wiec jak masz prosty kręgosłup to powinieneś być zadowolony ze standardowych sportowych foteli.
Jednak w pakiecie oprócz tej kamerki masz płetwę i to całe NAVI 900.
Zamiast AGR za 9000 zł, weź pakiet kierowcy i aktywny tempomat z automatyczym stawaniem i ruszaniem. Cenowo to samo, a więcej skorzystasz.
Czyli masz i silnik 200KM i pakiet kierowcy i akt tempomat w tej samej cenie ok 108 tys zł - rabat.
Ostatnio zmieniony 26 cze 2017, 20:58 przez DigDug, łącznie zmieniany 1 raz.
- Segor
- Posty: 7870
- Rejestracja: 22 cze 2016, 23:12
- Posiadane auto: Astra 5 ST Elite
- Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Sosnowiec
- Województwo: Śląskie
- Has thanked: 449 times
- Been thanked: 463 times
Re: Konfiguracja Astr V HB, człowiek to jednak głupi jest :P
Standard z dynamika to nie AGR. Trzeba wziąć pakiet "fotele ergonomiczne".
- Budus
- Posty: 4573
- Rejestracja: 05 cze 2016, 13:30
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: 2.0 174KM
- Rocznik auta: 404
- Miasto: Katowice
- Województwo: śląskie
- Has thanked: 42 times
- Been thanked: 160 times
Re: Konfiguracja Astr V HB, człowiek to jednak głupi jest :P
DigDug pisze:Ja bym wywalił AGR, a zostawił pakiet kierowcy. Z AGR jedyny pożytek to konfiguracja fotela pod 2 kierowców - pamięć fotela. Masaży nie chce, ani wentylacji, poza tym jest skóra czyli jak kto lubi.
Z tym, że nikt mi nie odpowiedział czy lusterka też ustawiają się pod kierowcę, czy lusterka mam sam ustawiać, bo jak tak, to wole przesuwać przód-tył fotel
Ty nie chcesz masaży ani wentylacji a on może chce - jego wybór
a co do lusterek to chyba nie pamięta ich ustawień.
-
- Posty: 649
- Rejestracja: 11 cze 2017, 12:57
- Posiadane auto: Astra V HB
- Silnik: 1.4T 150 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Warszawa
- Województwo: mazowieckie
- Has thanked: 60 times
- Been thanked: 36 times
Re: Konfiguracja Astr V HB, człowiek to jednak głupi jest :P
Dokładnie, niech bierze fotele z wentylacją, jeśli chce na nich mieć skórę. Natomiast jeśli nie wentylowane to też nie skóra, tylko materiałowa. Będziesz miał lepszy komfort cieplny wtedy, zwłaszcza w lato.
- KEJ
- Posty: 1640
- Rejestracja: 17 kwie 2017, 13:41
- Posiadane auto: XC60
- Silnik: B4
- Rocznik auta: 2020
- Miasto: Warszawa
- Województwo: mazowieckie
- Has thanked: 66 times
- Been thanked: 55 times
Re: Konfiguracja Astr V HB, człowiek to jednak głupi jest :P
Budus pisze:a co do lusterek to chyba nie pamięta ich ustawień.
nie pamięta ustawień lusterek tylko foteli
-
- Posty: 100
- Rejestracja: 06 maja 2017, 18:34
- Posiadane auto: Astra V ST Elite
- Silnik: 1.6 Turbo S/S 200 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Warszawa
- Województwo: Mazowieckie
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 1 time
Re: Konfiguracja Astr V HB, człowiek to jednak głupi jest :P
Ale kolega Jeymz nie pisał nic o skórze, wentylacji, masażach itd. tylko wspomniał jedynie o fotelach AGR. Zakładam, że to skrót myślowy od foteli ergonomicznych. Te fotele różnią się od standardowych z Dynamica tylko i aż regulacją odcinka pod uda i elektryczną regulacją podparcia lędźwiowego
- Budus
- Posty: 4573
- Rejestracja: 05 cze 2016, 13:30
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: 2.0 174KM
- Rocznik auta: 404
- Miasto: Katowice
- Województwo: śląskie
- Has thanked: 42 times
- Been thanked: 160 times
Re: Konfiguracja Astr V HB, człowiek to jednak głupi jest :P
tylko wg Opla AGR odnosi się do foteli z masażem a przynajmniej ja to tak odczytuję z reklam.
i dla mnie AGR to full opcja za 9000 zł - skóra plus cała reszta do tego.
i dla mnie AGR to full opcja za 9000 zł - skóra plus cała reszta do tego.
Ostatnio zmieniony 26 cze 2017, 21:49 przez Budus, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 649
- Rejestracja: 11 cze 2017, 12:57
- Posiadane auto: Astra V HB
- Silnik: 1.4T 150 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Warszawa
- Województwo: mazowieckie
- Has thanked: 60 times
- Been thanked: 36 times
Re: Konfiguracja Astr V HB, człowiek to jednak głupi jest :P
Dokładnie, popieram sympatycznego kolegę Badusa AGR to normalnie oznaczenie organizacji która sygnuje swoim znakiem zdrowe dla kręgosłupa fotele. W Golfie AGR'y są bez tylu wodotrysków co w Astrze, jednak w Astrze cennik AGR określa tylko fotele skórzane z wentylacją. Nie ma AGRów w Astrze bez wentylacji. Najważniejsza w AGR jest jednak możliwość regulacji odcinka lędźwiowego, doceni każdy kto jeździ w dłuższe trady i mu kiedyś wypadł dysk w kręgosłupie.
-
- Posty: 100
- Rejestracja: 06 maja 2017, 18:34
- Posiadane auto: Astra V ST Elite
- Silnik: 1.6 Turbo S/S 200 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Warszawa
- Województwo: Mazowieckie
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 1 time
Re: Konfiguracja Astr V HB, człowiek to jednak głupi jest :P
Budus pisze:tylko wg Opola AGR odnosi się do foteli z masażem a przynajmniej ja to tak odczytuję z reklam
I tak i nie. Z tymi fotelami to w ogóle jest bałagan trochę. Faktem jest, że tylko na fotelach z masażem jest znaczek AGR. Nie zamówisz masażu (a więc i elektrycznej regulacji, pamięci itd.)? Nie masz wtedy znaczka AGR, mimo że przecież budowa fotela się nie zmieniła
W przypadku opcji bez skóry, fotele które cennik nazywa ergonomicznymi, w innych miejscach (oferty auty gotowych, niemiecki konfigurator) nazywane są fotelami AGR, ale oczywiście o znaczku AGR nie ma mowy. Jako ciekawostka dodam, że te fotele ergonomiczne w wersji Dynamic i Elite różnią się nieco wyglądem oraz chyba budową i nie mam tu na myśli jedynie eko skórzanych obić w Elite. Jednym słowem kiepska komunikacja...
-
- Posty: 649
- Rejestracja: 11 cze 2017, 12:57
- Posiadane auto: Astra V HB
- Silnik: 1.4T 150 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Warszawa
- Województwo: mazowieckie
- Has thanked: 60 times
- Been thanked: 36 times
Re: Konfiguracja Astr V HB, człowiek to jednak głupi jest :P
BShKF pisze:Jako ciekawostka dodam, że te fotele ergonomiczne w wersji Dynamic i Elite różnią się nieco wyglądem oraz chyba budową i nie mam tu na myśli jedynie eko skórzanych obić w Elite. Jednym słowem kiepska komunikacja...
Nawet mi nie mów - jak będą inne niż w Insigni to dealer będzie mi je przekładać z Insigni jeździłem Astrą demonstracyjną z dobrymi fotelami i siedziałem w Insigni w AGR - jak dla mnie różnica była duża i to przy tak już bardzo dobrych fotelach z astry dynamic.
-
- Posty: 333
- Rejestracja: 13 mar 2017, 22:56
- Posiadane auto: Póki co Skoda F2
- Silnik: 1.4 16V
- Rocznik auta: 2008
- Miasto: Wpisz miasto
- Województwo: Podkarpacie
- Has thanked: 27 times
- Been thanked: 34 times
Re: Konfiguracja Astr V HB, człowiek to jednak głupi jest :P
Nie ma co gdybać, tylko trzeba było skonfigurować wg. wskazań kolegi. i jego kwota wychodzi przy pełnych AGR-ach. Czyli faktycznie chce dać 9000 zł za fotel kierowcy, bo pasażera nie ma masażu ?? Przynajmniej tak to jest na prezentacji. Szczerze, to słaba ta opcja. To aż 9000 zł. Wg. mnie to naprawdę dużo.
Ja osobiście wolałbym pakiet kierowcy + aktywny tempomat w miejsce tych AGR-ów. Więcej użyjesz z tych systemów, bo one ułatwią jazdę i zwiększą bezpieczeństwo.
Ja osobiście wolałbym pakiet kierowcy + aktywny tempomat w miejsce tych AGR-ów. Więcej użyjesz z tych systemów, bo one ułatwią jazdę i zwiększą bezpieczeństwo.
-
- Posty: 100
- Rejestracja: 06 maja 2017, 18:34
- Posiadane auto: Astra V ST Elite
- Silnik: 1.6 Turbo S/S 200 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Warszawa
- Województwo: Mazowieckie
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 1 time
Re: Konfiguracja Astr V HB, człowiek to jednak głupi jest :P
DigDug pisze:Szczerze, to słaba ta opcja. To aż 9000 zł. Wg. mnie to naprawdę dużo.
Chodził mi ten wybór mocno po głowie, ale nawet w Drive Plan ta opcja zwiększała ratę o prawie 200 zł brutto w opcji na 36 miesięcy, więc przycebuliłem i zostałem ze standardowymi fotelami z Elite, które w standardzie mają elektrycznie regulowany odcinek lędźwiowy, a przy okazji pozwalają na wybór jedynej jasnej tapicerki.
-
- Posty: 333
- Rejestracja: 13 mar 2017, 22:56
- Posiadane auto: Póki co Skoda F2
- Silnik: 1.4 16V
- Rocznik auta: 2008
- Miasto: Wpisz miasto
- Województwo: Podkarpacie
- Has thanked: 27 times
- Been thanked: 34 times
Re: Konfiguracja Astr V HB, człowiek to jednak głupi jest :P
Gravity - Każda opcja, która w jednym jest, a w drugim nie ma, zmienia nasze odczucie. Postaw dwie Astry jedna z radiem 4.0, a druga navi900 i też powiesz łał, ale różnica. To samo silniki 1.4 do 1.6. Ja jak przesiadam się z auta prywatnego do służbowych, to bardziej zwracam uwagę, na to ja się jedzie czyli przyśpieszenia, głośność i jak trzyma się drogi, a nie jak mi się siedzi. Siedzi się w każdym poprawnie i w normalnej jeździe nawet nie poczujesz mniejszego lub większego braku trzymania bocznego jak w kubełkach. Ale to, że w prywatnym mam tempomat, a w służbówce nie, to odczułem od razu bo musiałem po autostradzie gnieść pedał gazu. Za to na plus w służbówce odczułem przyśpieszenia i ciszę w prędkościach autostradowych. Każdy odbiera co innego i na co innego zwraca uwagę. Ale 9000 zł za fotele i skórę, która jest dyskusyjna to dużo.
Added in 4 minutes 41 seconds:
Mi by chodził, gdyby za tym szło coś więcej niż same siedzenia. Robię pstryk i fotel oraz lusterka wewnętrzne i zewnętrze ustawiają się pod osobę 1, pstryk i inne ustawienie tego samego pod osobę 2. Zmieniasz kierowcę i zmieniają się nastawy auta. Mógłby się nawet przycisk Dymamic wyłączać dla żony, a tak to fotel podjedzie, podniesie się, a lusterka dalej ruszam. Teraz mnie straszenie drażni jak mi żona lusterkami rusza i muszę ustawiać :/
Added in 4 minutes 41 seconds:
BShKF pisze: Chodził mi ten wybór mocno po głowie ......
Mi by chodził, gdyby za tym szło coś więcej niż same siedzenia. Robię pstryk i fotel oraz lusterka wewnętrzne i zewnętrze ustawiają się pod osobę 1, pstryk i inne ustawienie tego samego pod osobę 2. Zmieniasz kierowcę i zmieniają się nastawy auta. Mógłby się nawet przycisk Dymamic wyłączać dla żony, a tak to fotel podjedzie, podniesie się, a lusterka dalej ruszam. Teraz mnie straszenie drażni jak mi żona lusterkami rusza i muszę ustawiać :/
-
- Posty: 100
- Rejestracja: 06 maja 2017, 18:34
- Posiadane auto: Astra V ST Elite
- Silnik: 1.6 Turbo S/S 200 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Warszawa
- Województwo: Mazowieckie
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 1 time
Re: Konfiguracja Astr V HB, człowiek to jednak głupi jest :P
Takie rzeczy to niestety (póki co) w klasie premium Z drugiej strony, za te 9000 zł dostajesz w sumie niejako w gratisie pakiet zimowy 2 za ponad 2k i pakiet wygodny za chyba 1400 zł, więc jeśli ktoś rozważał ich zakup, to trochę łatwiej się wtedy skusić
-
- Posty: 649
- Rejestracja: 11 cze 2017, 12:57
- Posiadane auto: Astra V HB
- Silnik: 1.4T 150 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Warszawa
- Województwo: mazowieckie
- Has thanked: 60 times
- Been thanked: 36 times
Re: Konfiguracja Astr V HB, człowiek to jednak głupi jest :P
DigDug ja niestety raczej nie odczuję dużo różnicy z 150KM a 200KM w użytkowaniu na co dzień. Może gdybym jeździł setki km jednego dnia to wtedy bym się decydował na 1,6T, ale wolę się wlec w wygodnych fotelach, stać w korku i niech masują kojąc nerwy stania w korku
- komisarzryba
- Posty: 5898
- Rejestracja: 22 cze 2016, 11:34
- Posiadane auto: Insignia Grand Sport
- Silnik: 2.0 Turbo S/S 200 KM
- Rocznik auta: 404
- Miasto: Sieradz
- Województwo: łódzkie
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 322 times
Re: Konfiguracja Astr V HB, człowiek to jednak głupi jest :P
DigDug pisze:Więcej użyjesz z tych systemów, bo one ułatwią jazdę i zwiększą bezpieczeństwo.
To foteli właśnie używa się przez 100% czasu spędzonego w samochodzie, a nie innych rzeczy. Nie zamieniłbym ich na nic innego ;)
béton brut
- Jeymz
- Posty: 83
- Rejestracja: 15 cze 2017, 06:36
- Posiadane auto: Opel Astra V HB (Red Rioja)
- Silnik: 1,6 200KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: CMG
- Województwo: KUJ-POM
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 3 times
Re: Konfiguracja Astr V HB, człowiek to jednak głupi jest :P
No.. w końcu dotarłem
Jeśli chodzi o AGR-y to faktycznie miałem na myśli pakiet za 9k, głównie z uwagi na funkcję zapamiętywania ustawień i wentylację, ale..., zawsze jakieś ale jest, po przespaniu się z tematem, dać 9k za pamięć? Średnio , prawda ? Zatem chyba jednak zrezygnuję z foteli na rzecz PK+ , felgi 18 bicolor i el. hamulec ręczny z uwagi na gniazda usb w tyle i roletkę przykrywającą uchwyt na napoje. Dodatkowo zostanie kasa na zabezpieczenie auta (lakier i felgi) co i tak miało mieć miejsce.
Co do wojen.. to zaliczam się do pokolenia, którego marzeniem było 100KM , ale kombi mam dość... wieczny bałagan w przestrzeni bagażowej. W HB też będzie ale mniejszy
Nie stać mnie niestety na wszystko, więc muszę dokonać jakiegoś wyboru... i zdaję sobie sprawę, że trochę się zachowuję jak dziecko w sklepie z zabawkami .
Jeśli chodzi o AGR-y to faktycznie miałem na myśli pakiet za 9k, głównie z uwagi na funkcję zapamiętywania ustawień i wentylację, ale..., zawsze jakieś ale jest, po przespaniu się z tematem, dać 9k za pamięć? Średnio , prawda ? Zatem chyba jednak zrezygnuję z foteli na rzecz PK+ , felgi 18 bicolor i el. hamulec ręczny z uwagi na gniazda usb w tyle i roletkę przykrywającą uchwyt na napoje. Dodatkowo zostanie kasa na zabezpieczenie auta (lakier i felgi) co i tak miało mieć miejsce.
Co do wojen.. to zaliczam się do pokolenia, którego marzeniem było 100KM , ale kombi mam dość... wieczny bałagan w przestrzeni bagażowej. W HB też będzie ale mniejszy
Nie stać mnie niestety na wszystko, więc muszę dokonać jakiegoś wyboru... i zdaję sobie sprawę, że trochę się zachowuję jak dziecko w sklepie z zabawkami .
-
- Posty: 1236
- Rejestracja: 08 maja 2017, 10:02
- Posiadane auto: Opel Astra V Sports Tourer Enjoy B+
- Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: --
- Województwo: --
- Has thanked: 156 times
- Been thanked: 63 times
Re: Konfiguracja Astr V HB, człowiek to jednak głupi jest :P
100KM w tych silnikach, a 100KM w TSI to jakaś przepaść.
- colins
- Posty: 1842
- Rejestracja: 28 kwie 2017, 10:18
- Posiadane auto: Skoda Octavia IV
- Silnik: 1.5 TSI 150 KM
- Rocznik auta: 2020
- Miasto: Słubice
- Województwo: lubuskie
- Has thanked: 228 times
- Been thanked: 334 times
Re: Konfiguracja Astr V HB, człowiek to jednak głupi jest :P
Sugerujesz, że dzielność konia zależy od stajni, w której się wychował?
-
- Posty: 333
- Rejestracja: 13 mar 2017, 22:56
- Posiadane auto: Póki co Skoda F2
- Silnik: 1.4 16V
- Rocznik auta: 2008
- Miasto: Wpisz miasto
- Województwo: Podkarpacie
- Has thanked: 27 times
- Been thanked: 34 times
Re: Konfiguracja Astr V HB, człowiek to jednak głupi jest :P
Mnie ciekawi stwierdzenie jednego z gości z youtube, którzy testowali Astre 200KM, że są to KM papierowe, że auto nie daje takiego odczucia, jakie powinno dawać 200KM. Dodatkowo wielu kolegów wypowiadało się, że te 150KM to jednak nie takie 150KM jak w autach VAG-a. Jechałem Octavią 1.8 TSI 180KM, która ma w giftach 200KM i ciekawi mnie jak do tego ma się te 200KM w Astrze. Ma ktoś porównanie ?
Hmm na papierze wygląda to całkiem spoko, a odczucia wynikają pewnie z innego sposobu działania turbiny pewnie. Zresztą ciekawi mnie sprawa trybu Sport, który podobno (nie jeździłem Astrą) daje zupełnie inne odczucia co do reakcji na gaz itp. Może tu jest pies pogrzebany, skąd takie stwierdzenia "papierowe KM" ? Może gdybyśmy jeździli tylko w trybie Sport, to mielibyśmy właśnie takie odczucia jak w silnikach TSI, a tak to mamy lekko zmulone nastawy, by nadrabiać ekonomikę, czyli standard to tryb EKO, a Sport, to taki normal w innych markach. Co wy na to ??
PS. Czy są przeciwwskazania do jazdy w ciągłym trybie Sport ?? Bo słyszę, że niektórzy włączają go do wyprzedzania i startowania ze świateł lub szybkiego włączenia się do ruchu.
Sprawdzał ktoś ile więcej pali auto w tym trybie ??
PS. Sorry, ze mieszam w temacie kolegi, ale on już dokonał wyboru, a warto pociągnąć temat przy okazji.
Hmm na papierze wygląda to całkiem spoko, a odczucia wynikają pewnie z innego sposobu działania turbiny pewnie. Zresztą ciekawi mnie sprawa trybu Sport, który podobno (nie jeździłem Astrą) daje zupełnie inne odczucia co do reakcji na gaz itp. Może tu jest pies pogrzebany, skąd takie stwierdzenia "papierowe KM" ? Może gdybyśmy jeździli tylko w trybie Sport, to mielibyśmy właśnie takie odczucia jak w silnikach TSI, a tak to mamy lekko zmulone nastawy, by nadrabiać ekonomikę, czyli standard to tryb EKO, a Sport, to taki normal w innych markach. Co wy na to ??
PS. Czy są przeciwwskazania do jazdy w ciągłym trybie Sport ?? Bo słyszę, że niektórzy włączają go do wyprzedzania i startowania ze świateł lub szybkiego włączenia się do ruchu.
Sprawdzał ktoś ile więcej pali auto w tym trybie ??
PS. Sorry, ze mieszam w temacie kolegi, ale on już dokonał wyboru, a warto pociągnąć temat przy okazji.
Ostatnio zmieniony 27 cze 2017, 12:53 przez DigDug, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 73 gości