komisarzryba pisze:Mazdy też jeszcze są nowe do wzięcia z 2019, a brzydkie nie są
W dwa lata to może rdza już wyszła .
Bardzo ładne, taka trójka 2.0 całkiem fajna.
komisarzryba pisze:Mazdy też jeszcze są nowe do wzięcia z 2019, a brzydkie nie są
komisarzryba pisze:Adaptacyjny tempomat, nie było a jest.
komisarzryba pisze:nie bylo na poczatku adaptacyjnego tempomatu.
wiesiek3d pisze:Tu nie chodzi o wyposażenie które możesz sobie dołożyć tylko standardowe w danej wersji wyposażenia.
Po drodze od początku produkcji zniknęły, mata pod maską, miękka tapicerka drzwi w Enjoy , nawiewy na nogi z tyłu i pewnie jeszcze coś się znajdzie.
Za to cena szła z każdym rokiem w górę, ja kupiłem w 2017 a kolega dokładnie taką samą tylko bez powerflexa w 2018 i zapłacił więcej.
wiesiek3d pisze:Tu nie chodzi o wyposażenie które możesz sobie dołożyć tylko standardowe w danej wersji wyposażenia.
Po drodze od początku produkcji zniknęły, mata pod maską, miękka tapicerka drzwi w Enjoy , nawiewy na nogi z tyłu i pewnie jeszcze coś się znajdzie.
Za to cena szła z każdym rokiem w górę, ja kupiłem w 2017 a kolega dokładnie taką samą tylko bez powerflexa w 2018 i zapłacił więcej.
wiesiek3d pisze:Tu nie chodzi o wyposażenie które możesz sobie dołożyć tylko standardowe w danej wersji wyposażenia.
Po drodze od początku produkcji zniknęły, mata pod maską, miękka tapicerka drzwi w Enjoy , nawiewy na nogi z tyłu i pewnie jeszcze coś się znajdzie.
Za to cena szła z każdym rokiem w górę, ja kupiłem w 2017 a kolega dokładnie taką samą tylko bez powerflexa w 2018 i zapłacił więcej.
komisarzryba pisze:Adaptacyjny tempomat, nie było a jest. Zegary z insignii, nie było a jest. ....
wiesiek3d pisze:Ciekawe czy ta mata jest w standardzie.
GordonLameman pisze:No bo inflacja jest od niemal zawsze
A koszty produkcji tez rzadko spadają - pracownicy chcą podwyżek.
To nie jest tak, że to są jakieś złe korporacje robiące ludzi w balona - to prostu rachunek ekonomiczny. To nie kopalnia do której cały kraj dokłada
ToniEja pisze:Tu sie nie zgodze z tymi kosztami. Czasem spadaja. W cenei samochodu nie tylko sa pracownicy, ale jest tez materiał. Poza tym Mozna kupic wydajniejsze maszyny i mniej pracownikow zatrudnic, albo przeniesc produkcje do kraju low cost. Np do Polski.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 60 gości