W naszej Insigni GS 170KM AT8 nic nie trzeszczy. Miejsca jest w środku od groma. Mamy pełną perforowaną skórę Siena z wentylacją i pełną automatyką. Wygląda w środku w elite z mnóstwem dodatków świetnie. Prowadzenie bardzo dobre. Jazda komfortowa. Pewnie trzyma się drogi. Do 180-190 km/h przyspiesza wystarczająco, żeby na autostradzie korzystać często z lewego pasa. Porównać mogę do Astry ST 200KM MT. Astra ma mniej miejsca. Dla kierowcy jest dosyć, ale z tyłu już tej rewelacji nie ma. W Insigni żona może dosłownie założyć nogę na nogę. Bagażnik jest w Astrze ST znacznie pojemniejszy i praktyczniejszy. Komfort jazdy jest tylko trochę gorszy w astrze. Za to jazda do 200-210 km/h jest zdecydowanie przyjemniejsza. Nie czuć prędkości, a przyspieszenie jest dynamiczne. Dopiero od tych 200-210 do 230 i paru leniwie przyspiesza
. Mając możliwość jazdy astrą ST i insignią GS na zmiany mogę powiedzieć, że wolę astrę ST. Jest chyba z 25, albo lepiej centymetrów krótsza (to ta różnica na nogi z tyłu), ale łatwiej zaparkować. Podsumowując nie zamieniłbym się na stałe tymi samochodami, mimo tego, że insignia gs jako całość podoba mi się bardziej.