corsa98 pisze:Astra III ma taki sam.
Nie do końca taki sam, trzeba obciąć plastikowe kołki i sprawdzić czy rozstaw śrub jest taki sam
corsa98 pisze:Astra III ma taki sam.
mdk198p pisze:Szukalem z Astry 4...
Tomeq pisze:Wiem kołki mocujące już odciołem ale śruba wchodzi mi max fi 5 więc jak ma być fi 6 muszę rozwiercić te tulejki w środku uchwytu lub je usunąć i dlatego się pytam jaki jest gwint.
DarkSideOfMoon pisze:Tomeq pisze:Wiem kołki mocujące już odciołem ale śruba wchodzi mi max fi 5 więc jak ma być fi 6 muszę rozwiercić te tulejki w środku uchwytu lub je usunąć i dlatego się pytam jaki jest gwint.
Może masz jak u mnie? Otwór jest gwintu brak.Gwintownik maszynowy M6 i nagwinotować.
pgrad pisze:DarkSideOfMoon pisze:Tomeq pisze:Wiem kołki mocujące już odciołem ale śruba wchodzi mi max fi 5 więc jak ma być fi 6 muszę rozwiercić te tulejki w środku uchwytu lub je usunąć i dlatego się pytam jaki jest gwint.
Może masz jak u mnie? Otwór jest gwintu brak.Gwintownik maszynowy M6 i nagwinotować.
Może się mylę, ale chciało by im się tak bawić przy kompletowania karoserii i rozróżnianiu gdzie będzie siedział kierowca - goła karoseria czym się różni na rynek ruchu lewostronnego od prawostronnego?!
Moja AK z racji szyberdachu i tak miała zamontowana rączkę po stronie kierowcy więc wymiana była 1 do 1
DarkSideOfMoon pisze:pgrad pisze:
Może się mylę, ale chciało by im się tak bawić przy kompletowania karoserii i rozróżnianiu gdzie będzie siedział kierowca - goła karoseria czym się różni na rynek ruchu lewostronnego od prawostronnego?!
Moja AK z racji szyberdachu i tak miała zamontowana rączkę po stronie kierowcy więc wymiana była 1 do 1
Zaglądałeś pod podsufitkę jak to wygląda?
Chorwat pisze:Wprawdzie nie było aż tak łatwo, jak to @corsa98 opisał, ale finalnie - sukces
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości