Schemat elektryczny
-
- Posty: 189
- Rejestracja: 19 paź 2018, 09:24
- Posiadane auto: Astra K
- Silnik: 1.4/150KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Wpisz miasto
- Województwo: śląskie
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 15 times
Schemat elektryczny
Poszukuję schematów do astry, wiem że pewnie jest to do niezałatwienia, ale może ktoś zna kogoś w serwisie i pomorze. Potrzebuje śie dowiedzieć gdzie jest wpięty klakson i kierunkowskazy lub awaryjne. Chcę założyć alarm na can i nie mogę wysterować kierunkowskazów, a jest to dużo szukania. Podejrzewam że wszystkie sygnały do sterowania są pod małym lewym schowkiem - jest tam sporo kostek. Znalazłem powrót kierunkowskazów potwierdzenie, ale nie mam reszty.
Ostatnio zmieniony 06 mar 2019, 05:58 przez Tomeq, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 189
- Rejestracja: 19 paź 2018, 09:24
- Posiadane auto: Astra K
- Silnik: 1.4/150KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Wpisz miasto
- Województwo: śląskie
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 15 times
Re: Schemat elektryczny
Podpinasz się pod plusa i masę oraz can bus H. Te mam już podpięte. Niestety astra nie pozwala zapisać do can (gdyby pozwalała to wszystko szło by po can, niektore auta pozwalaja na to) wiec kierunki trzeba podpiąć jako sekwencyjnie jeden do zasilanie kierunku i drugi powrót, że kierunki się świecą. Tylko tyle. Alarm działa z normalnego pilota. Jak zamknięte pilotem to się uzbroi i odwrotnie z kabiny i kluczyka się nie uzbraja, czyli tak jak oryginalny.
-
- Posty: 837
- Rejestracja: 29 lis 2018, 23:14
- Posiadane auto: Astra+ HB
- Silnik: D14XFT MT6 150
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Śląsk
- Województwo: Śląskie
- Been thanked: 55 times
Re: Schemat elektryczny
Tomeq pisze: Podejrzewam że wszystkie sygnały do sterowania są pod małym prawym schowkiem - jest tam sporo kostek.
Mówisz o schowku pasażera? Jaki mały jest z prawej?
-
- Posty: 189
- Rejestracja: 19 paź 2018, 09:24
- Posiadane auto: Astra K
- Silnik: 1.4/150KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Wpisz miasto
- Województwo: śląskie
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 15 times
Re: Schemat elektryczny
Sorry moja pomyłka mój błąd, oczywiście pod lewym małym schowkiem obok kierowcy. Już poprawiłem. Jak to mówi sie to chodziło mi o to drugie prawo.
- Ziela
- Posty: 464
- Rejestracja: 01 gru 2017, 11:20
- Posiadane auto: Astra V Dynamic Aut. Sports Tourer
- Silnik: 1.6 CDTI 136KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Zielona Góra
- Województwo: lubuskie
- Has thanked: 17 times
- Been thanked: 18 times
Re: Schemat elektryczny
to może warto się podzielić. do tego właśnie służy forum.
Wysłane z mojego MIX 2 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego MIX 2 przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 189
- Rejestracja: 19 paź 2018, 09:24
- Posiadane auto: Astra K
- Silnik: 1.4/150KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Wpisz miasto
- Województwo: śląskie
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 15 times
Re: Schemat elektryczny
Uwaga !!!
Jak ktoś nie wie co i jak lub nie ma wprawy lepiej nie robić samemu, można uszkodzić elektronikę. Nie ponoszę odpowiedzialności, ani żadnych konsekwencji za uszkodzenia.
Wszystko jest pod schowkiem lewym kierowcy - po otwarciu schowka odchylić trzeba mocno górę schowka na lewo prawy zaczep i na lewo lewy zaczep (górne zaczepy) schowek się otwiera - opada i ściąga się z uchwytów dolnych jak jest na dole szarpiąc do siebie i jest zdjęty. (jest na youtube jak zdjąć)
Jest tam dużo kostek.
Niebieska kostka - na samym dole z prawej strony pin z zielonym przewodem jest to can H ( uwaga delikatny na spięcia i podłączenie jakiś napięć lub zwarć)
Ta sama kostka czerwono-żółty jest to +12V cały czas. Ale można gdziekolwiek gdzie jest +12V non stop.
Masa są śruby na belce u góry obojętnie jaka.
Sterowanie światłami awaryjnymi to też ta sama kostka (działają jak da się minus i wyłączają się po ponownym podaniu minusa - jest to sygnał z przycisku awaryjnych świateł) na samej górze kostki z prawej strony przewód fioletowy, ale dolny, są dwa nie górny, a dolny - śmiało można podawać masę załączą się awaryjne.
Powrót kierunków, że działają to już kostka czarna, kolor przewodu niebieski, jest to prawy kierunek jak i awaryjne.
Lewy kierunek jak i awaryjne, to już kostka brązowa przewód biało-niebieski (jest tam na nich cały czas minus - jak działają kierunki ginie). Można sprawdzić jakimś miernikiem, żarówką lub diodą.
Do alarmów wystarczy jeden z powrotów kierunków nie ma znaczenia który L czy P.
A ustawienie alarmu trzeba ustawić, że działają światła awaryjne na wykrywanie plusa.
Sterowanie światłami awaryjnym ustawia się jako sekwencyjne.
Nie wiem czy ktoś to zrozumie, ale ciężko to jest opisywać co i jak.
Jak ktoś nie wie co i jak lub nie ma wprawy lepiej nie robić samemu, można uszkodzić elektronikę. Nie ponoszę odpowiedzialności, ani żadnych konsekwencji za uszkodzenia.
Wszystko jest pod schowkiem lewym kierowcy - po otwarciu schowka odchylić trzeba mocno górę schowka na lewo prawy zaczep i na lewo lewy zaczep (górne zaczepy) schowek się otwiera - opada i ściąga się z uchwytów dolnych jak jest na dole szarpiąc do siebie i jest zdjęty. (jest na youtube jak zdjąć)
Jest tam dużo kostek.
Niebieska kostka - na samym dole z prawej strony pin z zielonym przewodem jest to can H ( uwaga delikatny na spięcia i podłączenie jakiś napięć lub zwarć)
Ta sama kostka czerwono-żółty jest to +12V cały czas. Ale można gdziekolwiek gdzie jest +12V non stop.
Masa są śruby na belce u góry obojętnie jaka.
Sterowanie światłami awaryjnymi to też ta sama kostka (działają jak da się minus i wyłączają się po ponownym podaniu minusa - jest to sygnał z przycisku awaryjnych świateł) na samej górze kostki z prawej strony przewód fioletowy, ale dolny, są dwa nie górny, a dolny - śmiało można podawać masę załączą się awaryjne.
Powrót kierunków, że działają to już kostka czarna, kolor przewodu niebieski, jest to prawy kierunek jak i awaryjne.
Lewy kierunek jak i awaryjne, to już kostka brązowa przewód biało-niebieski (jest tam na nich cały czas minus - jak działają kierunki ginie). Można sprawdzić jakimś miernikiem, żarówką lub diodą.
Do alarmów wystarczy jeden z powrotów kierunków nie ma znaczenia który L czy P.
A ustawienie alarmu trzeba ustawić, że działają światła awaryjne na wykrywanie plusa.
Sterowanie światłami awaryjnym ustawia się jako sekwencyjne.
Nie wiem czy ktoś to zrozumie, ale ciężko to jest opisywać co i jak.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: waldekosa i 55 gości