Próg
-
- Posty: 30
- Rejestracja: 26 maja 2019, 18:24
- Posiadane auto: Astra V
- Silnik: 1.4 turbo 125
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Kl
- Województwo: Lubelskie
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Próg
Wjechałem na płytę chodnikową i wyszedł klops. Robić coś z tym czy olać sprawę?
- Załączniki
-
- 100.jpg (141.77 KiB) Przejrzano 2167 razy
-
- 200-800x600.jpg (108.68 KiB) Przejrzano 2167 razy
-
- Posty: 30
- Rejestracja: 26 maja 2019, 18:24
- Posiadane auto: Astra V
- Silnik: 1.4 turbo 125
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Kl
- Województwo: Lubelskie
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Re: Próg
chodziło mi raczej o to czy ktoś ma jakiś sprawdzony środekSilver pisze:Środkiem do konserwacji podwozia
Re: Próg
BOLL ma dobry środek do konserwacji, taka puszka się nada do takiego małego ubytku
https://allegro.pl/oferta/boll-srodek-do-konserwacji-podwozia-spray-500-ml-8711875044
https://allegro.pl/oferta/boll-srodek-do-konserwacji-podwozia-spray-500-ml-8711875044
- jakoku
- Posty: 5679
- Rejestracja: 19 mar 2017, 22:05
- Posiadane auto: Opel Astra Sports Tourer.
- Silnik: 1.4 125 KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Grajewo
- Województwo: Podlaskie
- Has thanked: 380 times
- Been thanked: 380 times
Re: Próg
Na to jest 30 tyś sposób i 38 milionów w Polsce jest lakierników i każden jeden powi ci co innegoYetii pisze:Czym to najlepiej zabezpieczyć?
Ja jako lakiernik z kilkunastoletnim stażem ( malowanie szprajem fiata 126 p.)
Zaprawdę podpowiadam tobie tak
Odtłuść powierzchnię benzyną.
Można z lekka zmatowić. Psiknąć podkładem epoksydowym ( 2 warstwy zgodnie z instrukcja)
farba w kolorze auta ( najpierw baza potem lakier) i i żyjesz
Tak bym to zrobił.
Natomiast oddałbym auto do specjalisty. Niech robią z AC bo to nowe auto jest
Doktor Fizyki w zakresie Nauk o Siłownikach, oraz Profesor Materiałoznawstwa. Tytuły nadane przez kapitułę A5K.pl
Moja Astra Dark Carmel tu
Moja Astra Dark Carmel tu
-
- Posty: 30
- Rejestracja: 26 maja 2019, 18:24
- Posiadane auto: Astra V
- Silnik: 1.4 turbo 125
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Kl
- Województwo: Lubelskie
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Re: Próg
jakoku pisze:Na to jest 30 tyś sposób i 38 milionów w Polsce jest lakierników i każden jeden powi ci co innegoYetii pisze:Czym to najlepiej zabezpieczyć?
Ja jako lakiernik z kilkunastoletnim stażem ( malowanie szprajem fiata 126 p.)
Zaprawdę podpowiadam tobie tak
Odtłuść powierzchnię benzyną.
Można z lekka zmatowić. Psiknąć podkładem epoksydowym ( 2 warstwy zgodnie z instrukcja)
farba w kolorze auta ( najpierw baza potem lakier) i i żyjesz
Tak bym to zrobił.
Natomiast oddałbym auto do specjalisty. Niech robią z AC bo to nowe auto jest
Z AC to chyba się nie opłaca tego nie widać trzeba wejść pod samochód żeby to zobaczyć. Zamówiłem już boll-a i zaprawkę i będę z tym walczył. Z ciekawości zapytam we wtorek podczas przeglądu w ASO ile licza za to. Dzięki za podpowiedzi.
-
- Posty: 2597
- Rejestracja: 04 lip 2017, 20:34
- Posiadane auto: KIA Xceed 1.6 XL była Astra ST 1.6 200KM
- Silnik: 1.6 T-GDi 204 KM 7DCT
- Rocznik auta: 2020
- Miasto: Bydgoszcz
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 149 times
Re: Próg
Jak zapytasz w aso to ci powiedzą, że musisz to naprawić właśnie w aso, bo zabiorą ci gwarancję na korozję nadwozia.
- kobe24la
- Posty: 1579
- Rejestracja: 08 kwie 2018, 16:32
- Posiadane auto: SKODA Octavia 4 RS
- Silnik: 2.0 245KM
- Rocznik auta: 0
- Miasto: Częstochowa
- Województwo: Śląskie
- Has thanked: 77 times
- Been thanked: 86 times
Re: Próg
Jeżeli nie zdarłeś progu do gołej blachy, to kup sobie mastykę z Boll-a lub innego producenta i nanieś cieniutką warstwę na blachę. Odtworzysz w ten sposób gumową powłokę. Potem albo dorobić spray w kolorze auta, lub kupić zaprawkę w ASO i podmalować pędzelkiem. Jeżeli do gołej blachy jest uszkodzenie, to tak jak pisał jakoku - odtłuścić, prysnąć albo punktowo pędzelkiem dwie warstwy epoksydu, potem dwie warstwy podkładu akrylowego, mastyka i na koniec kolor.
A jeśli denerwuje cię wgniotka, to bez większych problemów da się do wypchnąć bezinwazyjnie. Po zdjęciu nadkola jest dobry dostęp to blachy, ewentualnie odpływem
A jeśli denerwuje cię wgniotka, to bez większych problemów da się do wypchnąć bezinwazyjnie. Po zdjęciu nadkola jest dobry dostęp to blachy, ewentualnie odpływem
-
- Posty: 156
- Rejestracja: 27 mar 2017, 19:48
- Posiadane auto: Astra K hatchback Enjoy Business Plus
- Silnik: 1.4 Turbo 125
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Wroclaw
- Województwo: Dolnoslaskie
- Has thanked: 21 times
- Been thanked: 8 times
Re: Próg
jakoku pisze:Goła blacha. Rdza lubi takie miejsce. Ja bym robił!
Też bym robil alw tak przy okazji : astry sa chyba ocynkowane nie?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 113 gości