Co jakiś czas nie potrafię połączyć się z asystentem przy pomocy niebieskiego przycisku OnStar, nie dział również połączenie alarmowe SOS i nie są pobierane aktualne dane na stronie www. Aplikacji telefonicznej nie posiadam także nie wiem czy działa.
W przypadku dzwonienia wygląda to tak, że jest sygnał dzwonienia, ale nikt się nie zgłasza. Próbowałem kilka minut czekać aż ktoś się zgłosi i nic.
Za pomocą strony www nie można odczytać aktualnych danych. Normalnie da się zalogować do serwisu jednak nie są pobierane, żadne dane odnośnie, poziomu paliwa, przebiegu itp. Nie da się również zlokalizować samochodu. Pobierane są tylko dane archiwalne.
Od września kiedy odebrałem samochód sytuacje taką miałem 3 razy.
Pierwszy raz po około dwóch tygodniach od odbioru. Zgłosiłem problem telefonicznie do OnStar i po trzech dniach system odblokował się.
Za drugim razem system nie działał ponad pół miesiąca od 14 do 2 grudnia – liczyłem że sam się odblokuje. Niestety nie wytrzymałem i pojechałem do ASO. Odłączyli akumulator. Po tym działaniu system się odblokował i zaczął działać, ale jak się okazało nie na długo.
Dzisiaj ponownie zaobserwowałem, że nie da się odczytać danych przy pomocy serwisu www OnStar, a co za tym idzie, zapewne łączność z samochodu również nie będzie działała. Sprawdzę jak w nim będę.
Dodam, że w samochodzie świeci się zielona kontrolka OnStar, czyli wydawało by się, że wszystko jest OK.
Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem „wieszania” się systemu OnStar?
W perspektywie ewentualnego płacenia abonamentu jest to dość irytująca sprawa. Poza tym nigdy nie wiadomo czy jak będę potrzebował pilnie skorzystać z pomocy asystenta uda mi się do niego dodzwonić.