Tłoki w silnikach 1.4 TURBO uszkodzenia - Hyde Park
- PaGo
- Posty: 5181
- Rejestracja: 10 cze 2019, 14:28
- Posiadane auto: Opel Astra V HB
- Silnik: 1.4 xft
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: ŁD
- Województwo: łódzkie
- Has thanked: 195 times
- Been thanked: 126 times
Re: Tłoki w silnikach 1.4 TURBO uszkodzenia - Hyde Park
Będziesz uważał na obroty?
Nie ręczę za siebie.
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 08 wrz 2021, 09:06
- Posiadane auto: Opel Astra V
- Silnik: 1.4 Turbo 125 KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Gliwice
- Województwo: Śląskie
Re: Tłoki w silnikach 1.4 TURBO uszkodzenia - Hyde Park
Zakładam, że chodzi o niskie obroty? Sytuacja, którą opisałem wyszła przy przypadkowej zmianie biegu na zbyt wysoki względem prędkości, przy 'normalnej' jeździe (nawet na wyższym biegu) wszystko jest OK, więc zakładam, że to tylko chwilowy problem. Myślę, że wymiana świec na pewno też nie zaszkodziła
- daro
- Posty: 3932
- Rejestracja: 02 lip 2016, 17:23
- Posiadane auto: KIA SPORTAGE V 1.6T-GDI 180KM MHEV 7DCT
- Silnik: ---
- Rocznik auta: 0
- Miasto: Kętrzyn
- Województwo: Warmińsko - Mazurskie
- Has thanked: 213 times
- Been thanked: 179 times
Re: Tłoki w silnikach 1.4 TURBO uszkodzenia - Hyde Park
Jeśli chcesz uniknąć takich komplikacji powinieneś utrzymywać obroty od 2000 w górę bez dociskania pedału gazu do podłogi. Nie patrz na eko zabójcę wśród liczników, który podpowiada jak zniszczyć silnik
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 04 mar 2022, 16:27
- Posiadane auto: Opel Astra Enjoy ST
- Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Wrocław
- Województwo: dolnośląskie
Re: Tłoki w silnikach 1.4 TURBO uszkodzenia - Hyde Park
dubbing pisze:B1163007GS
rok produkcji: 16 czyli 2016
dzień: 300 w roku czyli 26/10
RM: 7 czyli 2017
czyli data produkcji silnika to 26/10/2016 i RM17. Więc powinien być z czujnikiem.
Daj jeszcze jak będziesz dał radę to DMC to sprawdzimy sam blok.
B1161955DGSX...
Data produkcji silnika sugeruje 3 kwartał 2016, ale RM5 2015 rok? Może mi ktoś to wyjaśnić?
Data rejestracji auta to 24.08.2016.
Bardzo chciałbym wziać 1.4 Turbo 150 KM z takiego okresu (55 tys przebieg), ale martwię się trochę tym co było poruszane w tym wątku.
-
- Posty: 1428
- Rejestracja: 12 cze 2016, 00:15
- Posiadane auto: astra K
- Silnik: 1.4 125
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: gdańsk
- Województwo: Pomorskie
- Has thanked: 112 times
- Been thanked: 39 times
Re: Tłoki w silnikach 1.4 TURBO uszkodzenia - Hyde Park
No coz,jak bylem w serwisie z dwa lata temu i sie pytalem na ilosc przypadkow,to mowili,ze rocznie pelno serwisowali,juz nie pamietam dokladnie ile ale na ok 200 sztuk,jedna,dwie,niby malo,ale,jakbym wiedzial wczesniej to bym chyba sie nie zdecydowal na kupno astry,bo zawsze z tylu glowy mysl,ze kiedys moze trafic i na moje auto.Pocieszajacy fakt,ze mam auto z koncowki 2016 gdzie problem jest jeszcze bardziej znikomy.Na blacie mam raptem przejechane 40 tys i dotychczas wymiana klockow i oczywiscie uszczelniacz polosi ale to akurat standard,zrobione na gwarancji,poza koszt 300 zeta,wysprzeglik to drugi standard ale na razie ok...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 42 gości