Mam pytanie.
Coś zaczyna fiksować i następuje optyczna sygnalizacja błędu. Może to być np check engine.
Dla przykładu niech to będzie np czujnik temp. Podłączam kompa i sprawdzam co to za błąd.
Kasuję błąd i co powinno nastąpić ............
- uruchamiam silnik - zapala się kontrolka check engine
- uruchamiam silnik - nic się nie zapala
- uruchamiam silnik - kontrolka zapala się zawsze po tym samym kolejnym uruchomieniu
U mnie w Astrze V 1,4/150 KM po skasowaniu błędu ponowna jego sygnalizacja następuje dopiero przy 3 uruchomieniu silnika.
Nie wiem czy jest to prawidłowe i czy w związku z tym element którego błąd dotyczy jest do wymiany czy też komp samochodowy
ma problem z identyfikacją. Zdania fachowców są w tym temacie podzielone. Jedni mówią, że błąd może być spowodowany
przez kontaktowanie elementów złącznych, zwarcie, może też sygnalizować wymianę elementu którego błąd dotyczy.
I moje pytanie.
Czy ponowna sygnalizacja błędu po jego skasowaniu przy ponownym zawsze 3 uruchomieniu silnika jest ok?
Pozdrawiam
sygnalizacja blędów
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 18 sty 2024, 19:11
- Posiadane auto: Opel Astra V
- Silnik: 1.4 Turbo S/S 150 KM
- Rocznik auta: 2020
- Miasto: Wrocław
- Województwo: Dolnośląskie
-
- Posty: 2183
- Rejestracja: 09 kwie 2017, 11:28
- Posiadane auto: Astra V HB
- Silnik: 1.4T, 125KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: ..
- Województwo: ..
- Has thanked: 72 times
- Been thanked: 204 times
Re: sygnalizacja blędów
Kasowanie błędu nie usuwa usterki.
Jeżeli po skasowaniu błędu wyświetla się systematycznie ponownie po 3 uruchomieniu silnika znaczy że taki ma algorytm.
Producenci ograniczają najwidoczniej zbyt szybka i częsta reakcje na nieprawidłowości.
Jeżeli po skasowaniu błędu wyświetla się systematycznie ponownie po 3 uruchomieniu silnika znaczy że taki ma algorytm.
Producenci ograniczają najwidoczniej zbyt szybka i częsta reakcje na nieprawidłowości.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 71 gości