Postautor: remiem » 11 kwie 2017, 14:55
Ja od swojego mam takąinformację:
OPEL ASTRA K - B14XFL
KONTROLA TECHNICZNA DLA ŚREDNIO-INTENSYWNEGO PROFILU JAZDY
(do 20 000km rocznie)
OT 1 - 600zł brutto – olej 5W30 dexos2, filtr oleju, mikrofiltr
OT 2 – 700zł brutto – olej 5W30 dexos2, filtr oleju, mikrofiltr, płyn hamulcowy
OT 3 – 600zł brutto t.j. OT 1
OT 4 – 1100zł brutto – olej 5W30 dexos2, filtr oleju, mikrofiltr, filtr powietrza, płyn
hamulcowy, świece zapłonowe
KONTROLA TECHNICZNA DLA INTENSYWNEGO PROFILU JAZDY
UZALEŻNIONEGO OD PRZEBIEGU
OT 30 000 – 600zł brutto - olej 5W30 dexos2, filtr oleju, mikrofiltr
OT 60 000 - 1100zł brutto – olej 5W30 dexos2, filtr oleju, mikrofiltr, filtr powietrza, płyn
hamulcowy, świece zapłonowe
OT 90 000 - 600zł brutto - olej 5W30 dexos2, filtr oleju, mikrofiltr
Wymiana klocków hamulcowych przód – 478zł brutto
Wymiana klocków hamulcowych tył – 494zł brutto
Wymiana tarcz i klocków przód – 1600zł brutto
Wymiana tarcz i klocków tył – 1500zł brutto
Wymiana paska wielorowkowego przy przebiegu 150 000 – 198zł brutto
Wymiana piór wycieraczek(montaż bezpłatny) – 180zł brutto
Układ rozrządu w silnikach o oznaczeniu B14XFL jest napędem łańcuchowym.
Producent nie przewiduje okresowej wymiany. Łańcuch rozrządu podlega wymianie,
gdy serwis stwierdzi jego zużycie/usterkę mechaniczną.
Remi