Olej opel.
- wiesiek3d
- Posty: 2995
- Rejestracja: 15 mar 2017, 21:48
- Posiadane auto: Vagina
- Silnik: Na gnojówkę
- Rocznik auta: 0
- Miasto: Łagów
- Województwo: Lubuskie
- Has thanked: 106 times
- Been thanked: 130 times
Re: Olej opel.
Kolegom chodzilo o szarpanie podczas przyspieszania (czkawka) ja tego tez nie mialem przed i po wymianie bo auto z kwietnia 2017 i zalane w fabryce gen2.
-
- Posty: 333
- Rejestracja: 13 mar 2017, 22:56
- Posiadane auto: Póki co Skoda F2
- Silnik: 1.4 16V
- Rocznik auta: 2008
- Miasto: Wpisz miasto
- Województwo: Podkarpacie
- Has thanked: 27 times
- Been thanked: 34 times
Re: Olej opel.
Ale na to szarpanie nie ma prawa wpływać olej. Bo niby jak ma wpływać ?? że blokuje ruch tłoków lub turbinę aż tak że ja wstrzymuje i szarpie ?? Jakiś nonsens.
Przecież olej tworzy film olejowy i im film cieńszy tym silnik ma lżej, ale idąc dalej, im bardziej gorąco tym spada lepkość i film ma tendencję do spływania, wypalania, a poza tym powierzchnie cierne metalu są coraz bliżej siebie i następuje zużycie. Przy odpowiednim przygotowaniu powierzchni stykających się (gładzi cylindra i pierścieni) zastosowanie takich niskich lepkości daje efekty w spalaniu.
Stąd producenci leją 0W-30, żeby poprzez odpowiednie parametry "obniżyć" lepkość i silnik mniej się męczył i spalał mniej benzyny, ale zarazem szybciej się "ścierał" i osiągając mniejsze zużycie paliwa ograniczają przelicznikową emisję CO2 itp. więc spełniają normę Euro6.
Ja polecam 5W-40 bo jest to złoty środek. Sam leje olej Shell 5W-40. Mrozoodpornośc jest wystarczająca 5W, a wyższa lepkość w wysokich temperaturach czyli parametr 40 gwarantuje, że film olejowy jest odpowiednio gruby, a to że silnik spali 1% paliwa więcej przez to, że będzie miał opory jakbym woził dodatkowe 50 kg w aucie, to mnie to wali. Grunt, żeby trwałość była duża.
A to słynne szarpanie to nie ma prawa w normalnej sytuacji zależeć od oleju, bo olej 0W-30 jest tak samo gęsty "na zimno" czyli przez pierwsze 5 km jazdy, jak 0W-40 czy 5W-40. Różnice są znikome. Nie wierzę w to, że jest w stanie spowodować szarpanie, przerywanie. Szarpanie czy przerywanie, to wg. mnie sprawa układu wtryskowo-zapłonowego, ewentualnie rozrządu (otwarcie zaworów) i niczego więcej.
Żeby olej miał znaczenie i to na zimno, to silnik musiałby być tak ciasno spasowany, że te szarpania spowodowane obcierką części metalowych lub klinowaniem się elementów, zwał jak zwał, spowodowałoby awarię w nie takim znowu długim przebiegu. Dla mnie kwestia oleju to jakaś dziwna sprawa. Chyba, że tak jest i to pękanie 1 tłoka to właśnie efekt z przesadzeniem z pasowaniem silnika i teraz opel próbuje ratować sytuacje lejąc super rzadki olej ??
Przecież olej tworzy film olejowy i im film cieńszy tym silnik ma lżej, ale idąc dalej, im bardziej gorąco tym spada lepkość i film ma tendencję do spływania, wypalania, a poza tym powierzchnie cierne metalu są coraz bliżej siebie i następuje zużycie. Przy odpowiednim przygotowaniu powierzchni stykających się (gładzi cylindra i pierścieni) zastosowanie takich niskich lepkości daje efekty w spalaniu.
Stąd producenci leją 0W-30, żeby poprzez odpowiednie parametry "obniżyć" lepkość i silnik mniej się męczył i spalał mniej benzyny, ale zarazem szybciej się "ścierał" i osiągając mniejsze zużycie paliwa ograniczają przelicznikową emisję CO2 itp. więc spełniają normę Euro6.
Ja polecam 5W-40 bo jest to złoty środek. Sam leje olej Shell 5W-40. Mrozoodpornośc jest wystarczająca 5W, a wyższa lepkość w wysokich temperaturach czyli parametr 40 gwarantuje, że film olejowy jest odpowiednio gruby, a to że silnik spali 1% paliwa więcej przez to, że będzie miał opory jakbym woził dodatkowe 50 kg w aucie, to mnie to wali. Grunt, żeby trwałość była duża.
A to słynne szarpanie to nie ma prawa w normalnej sytuacji zależeć od oleju, bo olej 0W-30 jest tak samo gęsty "na zimno" czyli przez pierwsze 5 km jazdy, jak 0W-40 czy 5W-40. Różnice są znikome. Nie wierzę w to, że jest w stanie spowodować szarpanie, przerywanie. Szarpanie czy przerywanie, to wg. mnie sprawa układu wtryskowo-zapłonowego, ewentualnie rozrządu (otwarcie zaworów) i niczego więcej.
Żeby olej miał znaczenie i to na zimno, to silnik musiałby być tak ciasno spasowany, że te szarpania spowodowane obcierką części metalowych lub klinowaniem się elementów, zwał jak zwał, spowodowałoby awarię w nie takim znowu długim przebiegu. Dla mnie kwestia oleju to jakaś dziwna sprawa. Chyba, że tak jest i to pękanie 1 tłoka to właśnie efekt z przesadzeniem z pasowaniem silnika i teraz opel próbuje ratować sytuacje lejąc super rzadki olej ??
- Segor
- Posty: 7870
- Rejestracja: 22 cze 2016, 23:12
- Posiadane auto: Astra 5 ST Elite
- Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Sosnowiec
- Województwo: Śląskie
- Has thanked: 449 times
- Been thanked: 463 times
Re: Olej opel.
Często coś fajnego piszesz na forum, cenne uwagi itp., ale ostatnio coraz bardziej się zastanawiam czy nie jesteś jakimś trollem konkurencji. Milion razy już napisaliśmy w tym i nie tylko tym wątku, że chodzi o LSPI. Jak nadal nie wiesz co to jest, to przeszukaj forum, lub googla.DigDug pisze:Ale na to szarpanie nie ma prawa wpływać olej. Bo niby jak ma wpływać ?? że blokuje ruch tłoków lub turbinę aż tak że ja wstrzymuje i szarpie ?? Jakiś nonsens.
I to już też zostało raczej wyjaśnione na forum i nie podlega dyskusji, że najlepszy będzie olej 5W-40 o odpowiednich parametrach, ale pod jednym warunkiem: że nie będzie przy nim występowało LSPI. Norma Dexos 1 gen 2 ma to niby zapewniać, ale przy okazji ma słabe pozostałe parametry. Zatem idealnym rozwiązaniem będzie lanie 5w-40 z testem na LSPI i odpowiednimi parametrami, ale to dopiero po gwarancji.DigDug pisze:Stąd producenci leją 0W-30, żeby poprzez odpowiednie parametry "obniżyć" lepkość i silnik mniej się męczył i spalał mniej benzyny, ale zarazem szybciej się "ścierał" i osiągając mniejsze zużycie paliwa ograniczają przelicznikową emisję CO2 itp. więc spełniają normę Euro6.
Ja polecam 5W-40 bo jest to złoty środek.
Pękanie pierwszego tłoka było błędem konstrukcyjnym silnika: złe smarowanie, powodowało nadmierne nagrzewanie tłoka, co prowadziło (może przez dodatkowe LSPI, spalanie stukowe lub po prostu) do zniszczenia pierścienia. Dlatego w RM17 poprawili konstrukcję silnika.DigDug pisze:Chyba, że tak jest i to pękanie 1 tłoka to właśnie efekt z przesadzeniem z pasowaniem silnika i teraz opel próbuje ratować sytuacje lejąc super rzadki olej ??
- Adp89
- Posty: 513
- Rejestracja: 28 wrz 2016, 20:35
- Posiadane auto: Astra V Sports Tourer
- Silnik: 1.4 Turbo 125KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Łódź
- Województwo: Łódzkie
- Has thanked: 41 times
- Been thanked: 34 times
Re: Olej opel.
Pisze juz kolejny raz to samo - po wymianie oleju auto NIE MA czkawki. Może ktoś wreszcie merytorycznie odnieść się czy po zmianie na d1g2 ma nadal "czkawki"? Chciałbym się utwierdzic czy to zwykły fart czy może ten olej coś poprawił.
-
- Posty: 333
- Rejestracja: 13 mar 2017, 22:56
- Posiadane auto: Póki co Skoda F2
- Silnik: 1.4 16V
- Rocznik auta: 2008
- Miasto: Wpisz miasto
- Województwo: Podkarpacie
- Has thanked: 27 times
- Been thanked: 34 times
Re: Olej opel.
Nie jestem trollem. Muszę poczytać o co chodzi z tym spalaniem stukowym tu konkretnie, bo dla mnie spalanie stukowe wiązało się zawsze z paliwem, ewentualnie źle dobranymi fazami rozrządu, ale nie z olejem. Przecież olej ma inne funkcje - smaruje i chłodzi. Ja wiem, że wtrysk jest pod wysokim ciśnieniem i tu mogą być jakieś odstępstwa. Ale co ma do tego olej ?? Przecież silnik w Oplu nie pracuje na wyższych sprężaniach jak nowe Mazdy. Dziwne to.
- Segor
- Posty: 7870
- Rejestracja: 22 cze 2016, 23:12
- Posiadane auto: Astra 5 ST Elite
- Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Sosnowiec
- Województwo: Śląskie
- Has thanked: 449 times
- Been thanked: 463 times
Re: Olej opel.
Spalanie stukowe to inne zjawisko niż LSPI, ale wiele osób to myli. Spalanie stukowe zachodzi wtedy gdy mieszanka zapala się niejednorodnie i w sposób detonacyjny, a nie kontrolowany. LSPI to samozapłon przedwczesny. Zjawiska powiązane, ale nie chodzi dokładnie o to samo. LSPI jest znane od kilu dobrych lat, i najczęściej dotyka silniki z turbo na wtrysku bezpośrednim. Powodem zjawiska jest wiele czynników, ale przeprowadzone badania pokazują, że dobranie odpowiedniego oleju minimalizuje LSPI.
- luxasek
- Posty: 306
- Rejestracja: 29 wrz 2016, 12:30
- Posiadane auto: Opel Astra V Sports Tourer
- Silnik: 1.4T XFL 125 bez S/S
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Świętochłowice
- Województwo: Śląskie
- Has thanked: 53 times
- Been thanked: 10 times
Re: Olej opel.
Adp89 pisze:Pisze juz kolejny raz to samo - po wymianie oleju auto NIE MA czkawki. Może ktoś wreszcie merytorycznie odnieść się czy po zmianie na d1g2 ma nadal "czkawki"? Chciałbym się utwierdzic czy to zwykły fart czy może ten olej coś poprawił.
Po zmianie na Dex1gen2 i przejechaniu na niam prawie 4tys moge śmiało potwierdzić ze jest mega poprawa, 0 spadków mocy jak do tej pory auto zawsze reaguje na gaz i ma chęć przyspieszać z każdego biegu jeżeli chodzi o czkawki zdarzy sie delikatna przeważnie jak już to tylko i wyłącznie na 4 biegu w okolicy 2300-2800rpm, ale najwazniejsze ze nie ma spadków mocy metalicznych dzięków itp
Jeszcze moge dodac ze zalewajac PB98 te czkawki sa jeszcze mniej odczuwalne praktycznie znikome.
- Adp89
- Posty: 513
- Rejestracja: 28 wrz 2016, 20:35
- Posiadane auto: Astra V Sports Tourer
- Silnik: 1.4 Turbo 125KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Łódź
- Województwo: Łódzkie
- Has thanked: 41 times
- Been thanked: 34 times
Re: Olej opel.
I o taki konkret mi chodziło. U mnie też tak jest. Wczoraj włączając sie kilka razy do ruchu, specjalnie wkrecalem auto z niskich obrotów i czkawki brak.
-
- Posty: 333
- Rejestracja: 13 mar 2017, 22:56
- Posiadane auto: Póki co Skoda F2
- Silnik: 1.4 16V
- Rocznik auta: 2008
- Miasto: Wpisz miasto
- Województwo: Podkarpacie
- Has thanked: 27 times
- Been thanked: 34 times
Re: Olej opel.
Czy LSPI to nazwa zwyczajowa, typowa ? bo jak daje w googelsie taki wpis to wyskakuje tylko forum astry i jakieś szkolenie w intercarsie na temat doboru oleju.
Wpisuje lspi na innym forum i nic nie wyskakuje.
Wpisuje lspi na innym forum i nic nie wyskakuje.
- Kojot
- Posty: 180
- Rejestracja: 22 lut 2017, 21:25
- Posiadane auto: Astra V HB
- Silnik: 1.4 Turbo 150KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Dąbrowa Górnicza
- Województwo: Śląskie
- Has thanked: 41 times
- Been thanked: 13 times
Re: Olej opel.
DigDug pisze:Czy LSPI to nazwa zwyczajowa, typowa ? bo jak daje w googelsie taki wpis to wyskakuje tylko forum astry i jakieś szkolenie w intercarsie na temat doboru oleju.
Wpisuje lspi na innym forum i nic nie wyskakuje.
Drugi wynik z googla
https://en.wikipedia.org/wiki/Low-speed_pre-ignition
-
- Posty: 333
- Rejestracja: 13 mar 2017, 22:56
- Posiadane auto: Póki co Skoda F2
- Silnik: 1.4 16V
- Rocznik auta: 2008
- Miasto: Wpisz miasto
- Województwo: Podkarpacie
- Has thanked: 27 times
- Been thanked: 34 times
Re: Olej opel.
odl pisze:https://en.wikipedia.org/wiki/Low-speed_pre-ignition
mi tego nie znajdywało, bo wpisywałem zjawisko lspi, objawy lspi, co to jest lspi itp
Dzięki. Ale dalej nie wyskakują żadne wątki z innych forów samochodowych. Dziwne skoro to takie powszechne.
-
- Posty: 1427
- Rejestracja: 10 paź 2016, 10:41
- Posiadane auto: Astra K HB RM17 Dynamic
- Silnik: 1.4 S/S 125KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: --
- Województwo: śląskie
- Has thanked: 18 times
- Been thanked: 111 times
Re: Olej opel.
DigDug pisze:Dzięki. Ale dalej nie wyskakują żadne wątki z innych forów samochodowych. Dziwne skoro to takie powszechne.
a próbowałeś wpisać: low speed pre ignition forum ? możesz sobie przebierać w markach..
-
- Posty: 333
- Rejestracja: 13 mar 2017, 22:56
- Posiadane auto: Póki co Skoda F2
- Silnik: 1.4 16V
- Rocznik auta: 2008
- Miasto: Wpisz miasto
- Województwo: Podkarpacie
- Has thanked: 27 times
- Been thanked: 34 times
Re: Olej opel.
odl pisze:DigDug pisze:Dzięki. Ale dalej nie wyskakują żadne wątki z innych forów samochodowych. Dziwne skoro to takie powszechne.
a próbowałeś wpisać: low speed pre ignition forum ? możesz sobie przebierać w markach..
Dzięki, pewnie że wpisze.
- Segor
- Posty: 7870
- Rejestracja: 22 cze 2016, 23:12
- Posiadane auto: Astra 5 ST Elite
- Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Sosnowiec
- Województwo: Śląskie
- Has thanked: 449 times
- Been thanked: 463 times
Re: Olej opel.
Civic: http://www.civicx.com/threads/lspi-issu ... ines.6775/
Golf: http://www.golfmk7.com/forums/showthread.php?t=29334
Mazda: http://www.mazdaspeedforums.org/forum/f ... ndex3.html
Focus: http://www.focusst.org/forum/focus-st-p ... pi-13.html
To nie jest powszechne w rozumieniu sprzedawanych obecnie kompaktów. Opel możliwe, że sobie gorzej radzi na tym polu od innych marek, ale jak widać nie dotyczy to wszystkich egzemplarzy i jak widać stara się coś z tym zrobić.
Golf: http://www.golfmk7.com/forums/showthread.php?t=29334
Mazda: http://www.mazdaspeedforums.org/forum/f ... ndex3.html
Focus: http://www.focusst.org/forum/focus-st-p ... pi-13.html
To nie jest powszechne w rozumieniu sprzedawanych obecnie kompaktów. Opel możliwe, że sobie gorzej radzi na tym polu od innych marek, ale jak widać nie dotyczy to wszystkich egzemplarzy i jak widać stara się coś z tym zrobić.
-
- Posty: 111
- Rejestracja: 19 wrz 2016, 09:36
- Posiadane auto: Opel Astra 5 Dynamic
- Silnik: 1.4 Turbo 125KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Goleszów
- Województwo: Śląskie
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 6 times
Re: Olej opel.
luxasek pisze:Po zmianie na Dex1gen2 i przejechaniu na niam prawie 4tys moge śmiało potwierdzić ze jest mega poprawa, 0 spadków mocy jak do tej pory auto zawsze reaguje na gaz i ma chęć przyspieszać z każdego biegu jeżeli chodzi o czkawki zdarzy sie delikatna przeważnie jak już to tylko i wyłącznie na 4 biegu w okolicy 2300-2800rpm, ale najwazniejsze ze nie ma spadków mocy metalicznych dzięków itp
Jeszcze moge dodac ze zalewajac PB98 te czkawki sa jeszcze mniej odczuwalne praktycznie znikome.
Potwierdzam duuuuuuuuuużo lepiej na dexosie1 gen 2
-
- Posty: 2183
- Rejestracja: 09 kwie 2017, 11:28
- Posiadane auto: Astra V HB
- Silnik: 1.4T, 125KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: ..
- Województwo: ..
- Has thanked: 72 times
- Been thanked: 204 times
Re: Olej opel.
DigDug pisze:Ale na to szarpanie nie ma prawa wpływać olej. Bo niby jak ma wpływać ?? ...
Skoro już wiesz co to jest LSPI, poszukaj w tym wątku moich wypowiedzi, które trochę Ci wyjaśnią w jaki sposób olej może wpływać na LSPI/stukanie i dlaczego właśnie olej.
Słowa klucze:
- odma
- uniepalniacze
- Konrad
- Posty: 246
- Rejestracja: 31 maja 2017, 22:53
- Posiadane auto: Opel Astra V
- Silnik: 1.4 T 150 KM RM17A
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Lublin
- Województwo: lubelskie
- Has thanked: 35 times
- Been thanked: 17 times
Re: Olej opel.
Skoro czkawka to wina oleju to chyba powinno go ubywać w silniku skoro się spala, a w Asterkach nie ubywa.
- wiesiek3d
- Posty: 2995
- Rejestracja: 15 mar 2017, 21:48
- Posiadane auto: Vagina
- Silnik: Na gnojówkę
- Rocznik auta: 0
- Miasto: Łagów
- Województwo: Lubuskie
- Has thanked: 106 times
- Been thanked: 130 times
Re: RE: Re: Olej opel.
Nie znam sie to sie wypowiemKonrad pisze:Skoro czkawka to wina oleju to chyba powinno go ubywać w silniku skoro się spala, a w Asterkach nie ubywa.
- Fuks
- Posty: 3534
- Rejestracja: 18 gru 2016, 15:49
- Posiadane auto: Astra K 1.4 150
- Silnik: 1.4 150 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Las
- Województwo: Zielony
- Has thanked: 312 times
- Been thanked: 239 times
Re: Olej opel.
DigDug pisze:Czy LSPI to nazwa zwyczajowa, typowa ? bo jak daje w googelsie taki wpis to wyskakuje tylko forum astry i jakieś szkolenie w intercarsie na temat doboru oleju.
Wpisuje lspi na innym forum i nic nie wyskakuje.
post34323.html?hilit=LSPI#p34323
-
- Posty: 333
- Rejestracja: 13 mar 2017, 22:56
- Posiadane auto: Póki co Skoda F2
- Silnik: 1.4 16V
- Rocznik auta: 2008
- Miasto: Wpisz miasto
- Województwo: Podkarpacie
- Has thanked: 27 times
- Been thanked: 34 times
Re: Olej opel.
@SACHI @Fuks - kurde porażka. Nie miałem z tym do czynienia i w sumie to teraz muszę się zastanowić nad sensownością skrzyni automatycznej. Skoro to występuje przy niskich obrotach przy przyśpieszaniu, to jak nie dam kick down-a, to skrzynia będzie spokojnie zbierać się od tych 1500 obr, na których zazwyczaj jedzie, a to lubi LSPI.
W manualu jednak bardziej świadomie decyduje na jakiej prędkości obrotowej jadę.
Nie wgryzłem się jeszcze na tyle w temat, żeby to zobaczyć, to może mi ktoś powiedzieć, czy któraś z wersji wyraźnie jest na to podatna (1.4T 150KM), a inna mniej (1.6T 200KM) ? Z pewnych wypowiedzi na forum można wywnioskować, że część świadomie wybiera 1.6T 200KM, by uniknąć problemów 1.4T 150KM (tłok) ?? Zgadza się ??
W manualu jednak bardziej świadomie decyduje na jakiej prędkości obrotowej jadę.
Nie wgryzłem się jeszcze na tyle w temat, żeby to zobaczyć, to może mi ktoś powiedzieć, czy któraś z wersji wyraźnie jest na to podatna (1.4T 150KM), a inna mniej (1.6T 200KM) ? Z pewnych wypowiedzi na forum można wywnioskować, że część świadomie wybiera 1.6T 200KM, by uniknąć problemów 1.4T 150KM (tłok) ?? Zgadza się ??
-
- Posty: 1428
- Rejestracja: 12 cze 2016, 00:15
- Posiadane auto: astra K
- Silnik: 1.4 125
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: gdańsk
- Województwo: Pomorskie
- Has thanked: 112 times
- Been thanked: 39 times
Re: Olej opel.
" Dlatego w RM17 poprawili konstrukcję silnika.[/quote]"
Czy druga połowa 2016 to już RM17 ?
Czy druga połowa 2016 to już RM17 ?
- Budus
- Posty: 4573
- Rejestracja: 05 cze 2016, 13:30
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: 2.0 174KM
- Rocznik auta: 404
- Miasto: Katowice
- Województwo: śląskie
- Has thanked: 42 times
- Been thanked: 160 times
Re: Olej opel.
W Gliwicach tak - mniej więcej od okolic sierpnia wyjeżdża rok modelowy wyższy o rok niż rok produkcyjny
- kuba
- Posty: 6664
- Rejestracja: 10 cze 2016, 01:03
- Posiadane auto: Astra K ST Dynamic
- Silnik: 1.4 Turbo 150 KM (B14XFT MT6)
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: ,,,
- Województwo: ,,,
- Has thanked: 574 times
- Been thanked: 316 times
Re: Olej opel.
W EP też, ja mam produkcję 11.2016 i jest RM 17, aczkolwiek czkawkę mam
Przepięknie jest... i tylko tlenu mniej...
- komisarzryba
- Posty: 5902
- Rejestracja: 22 cze 2016, 11:34
- Posiadane auto: Insignia Grand Sport
- Silnik: 2.0 Turbo S/S 200 KM
- Rocznik auta: 404
- Miasto: Sieradz
- Województwo: łódzkie
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 322 times
Re: Olej opel.
DigDug pisze:Nie miałem z tym do czynienia i w sumie to teraz muszę się zastanowić nad sensownością skrzyni automatycznej. Skoro to występuje przy niskich obrotach przy przyśpieszaniu, to jak nie dam kick down-a, to skrzynia będzie spokojnie zbierać się od tych 1500 obr, na których zazwyczaj jedzie, a to lubi LSPI.
Nie musisz wciskać kicka, można odpowiednim wcisnieciem pedalu gazu zredukowac o jeden lub dwa biegi. Zresztą u mnie spokojnie przyśpieszając z 1500 obrotów nic się nie dzieje.
béton brut
- Fuks
- Posty: 3534
- Rejestracja: 18 gru 2016, 15:49
- Posiadane auto: Astra K 1.4 150
- Silnik: 1.4 150 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Las
- Województwo: Zielony
- Has thanked: 312 times
- Been thanked: 239 times
Re: Olej opel.
Automat właśnie zrobi redukcje a w jak ktoś ciśnie w ręcznej na 6-tym biegu od 1500 to jest szansa na LSPI
- kzyhu1983
- Posty: 363
- Rejestracja: 17 lip 2016, 08:50
- Posiadane auto: Opel Astra K
- Silnik: 1.4 Turbo 125KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Olsztyn
- Województwo: Warmińsko- Mazurskie
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 8 times
Re: Olej opel.
Jestem 100% użytkownikiem w którym olej wyeliminował usterkę czkawki w granicach 3500 obr/min. Dostawałem szewskiej pasji gdy podczas wyprzedzania lub dynamicznego przyspieszania auto jakby traciło moc. Po wymianie oleju problemu nie ma.
- luxasek
- Posty: 306
- Rejestracja: 29 wrz 2016, 12:30
- Posiadane auto: Opel Astra V Sports Tourer
- Silnik: 1.4T XFL 125 bez S/S
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Świętochłowice
- Województwo: Śląskie
- Has thanked: 53 times
- Been thanked: 10 times
Re: Olej opel.
kzyhu1983 pisze:Jestem 100% użytkownikiem w którym olej wyeliminował usterkę czkawki w granicach 3500 obr/min. Dostawałem szewskiej pasji gdy podczas wyprzedzania lub dynamicznego przyspieszania auto jakby traciło moc. Po wymianie oleju problemu nie ma.
kzyhu1983, nie tylko Ty ,ja też wkoncu mogą bezproblemowo wyprzedzać i się nie martwię że dostanę muła:-))) przynajmniej jak narazie 4tyś na oleju zrobione
Ostatnio zmieniony 25 wrz 2017, 16:21 przez luxasek, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 156
- Rejestracja: 27 mar 2017, 19:48
- Posiadane auto: Astra K hatchback Enjoy Business Plus
- Silnik: 1.4 Turbo 125
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Wroclaw
- Województwo: Dolnoslaskie
- Has thanked: 21 times
- Been thanked: 8 times
Re: Olej opel.
Czy we Wrocławiu ktos wymienial na d1g2? Bede wymienial niedlugo olej i chcialbym pojechac gdzies gdzie znaja temat a jak probuje sie umowic telefonicznie to slysze ze szczegoly to moge dogadac z mechanikami na miejscu i nawet nie wiem czy sie orientuja w temacie
- Adp89
- Posty: 513
- Rejestracja: 28 wrz 2016, 20:35
- Posiadane auto: Astra V Sports Tourer
- Silnik: 1.4 Turbo 125KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Łódź
- Województwo: Łódzkie
- Has thanked: 41 times
- Been thanked: 34 times
Re: Olej opel.
luxasek pisze:kzyhu1983 pisze:Jestem 100% użytkownikiem w którym olej wyeliminował usterkę czkawki w granicach 3500 obr/min. Dostawałem szewskiej pasji gdy podczas wyprzedzania lub dynamicznego przyspieszania auto jakby traciło moc. Po wymianie oleju problemu nie ma.
kzyhu1983, nie tylko Ty ,ja też wkoncu mogą bezproblemowo wyprzedzać i się nie martwię że dostanę muła:-))) przynajmniej jak narazie 4tyś na oleju zrobione
Podbijam. Prawie 3tys km na d1g2 i czkawki brak
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 102 gości