Adaptery zasilania do wideorejestratorów - poradnik montazu

Tutaj umieszczamy w oddzielnych tematach instrukcje wykonania różnych rzeczy w naszych Astrach...tzw. manuale...
Traper
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: 12 lis 2016, 19:18
Posiadane auto: Range Rover Sport SVR / Astra ST 150 KM
Silnik: RR SRV 5.0 / Astra 1.4 150 KM
Rocznik auta: 0
Miasto: Frankfurt am Main
Województwo: BRD
Has thanked: 5 times
Been thanked: 3 times

Re: Adaptery zasilania do wideorejestratorów - poradnik montazu

Postautor: Traper » 18 gru 2016, 14:35

Moja (moje) BlackVue są włączone do stałego plusa.
Ten Power Magic to zabezpieczenie akumulatora właśnie dla kamer które mają pracować non stop.
Pozatym pozwala ustawić czas pracy Na stale przez kilka do kilkudziesięciu godzin.
Moje Pracuja non stop.
Pobór prądu jest tak mały że nawet po 5 dniach auta odpalaly na dotyk.

Wada Powermagic jest to ze przy napięciu akumulatora 11.8 V wyłącza kamerę.
W Subaru syna z dość lipnym akumulatorem występowało to tak często że szlag nas trafił.

Awatar użytkownika
Krzysiec
VIP
Posty: 2648
Rejestracja: 11 paź 2016, 20:37
Posiadane auto: Astra V HB Elite (Czarny - Mineral)
Silnik: 1.4 XFT 110/150KM
Rocznik auta: 2016
Miasto: Rzeszów / Łódź
Województwo: podkarpackie
Has thanked: 250 times
Been thanked: 159 times

Re: Adaptery zasilania do wideorejestratorów - poradnik montazu

Postautor: Krzysiec » 21 lip 2017, 21:23

No to zaktualizuje nieco swoją przygodę z tym co kolega wspomniał wyżej i z tym co spotkało mnie. Kolega Traper opisał że skrzyneczka ta to bezsens... I poniekąd tak jest... Ponieważ jak akumulator osiągnie zbyt niski poziom napięcia to odcina kamerkę I nawet tryb parkingowy nie działa... Co strasznie mnie denerwowalo podobnie jak kolegę. Zrobiłem jak doradzil... W sobotę podpialem kamerkę pod stałego plusa i w niedziele pojechalem do Łodzi do pracy. W czwartek chciałem zobaczyć jak tam cisnienie w oponach I w ogóle zabawa w lokalizację przez OnStar... I tu zonk. Żadnego winiku zwrotnego... Mysle sobie jakiś problem z OnStar em. Potem zacząłem analizować... I zadzwoniłem do żony żeby sprawdzila zapasowym kluczykiem czy z okna odblokuje I zablokuje Astrę. Powiedziała że ani mrugnie. Wszystko było jasne. Akumulator trup! Na tyle trup że nie odpaliłem po kablach z ojca Ibizy... Został mi jedynie telefon na Assistance... Właśnie wróciłem z jazdy żeby przegonic trochę Astrę... Zrobiłem ok. 15-20 km i sprawdziłem probnikiem jak tam napięcie... Rzekomo ok... Jutro pasowało by jakąś trasę zrobić. Albo prostownik. Cóż... Skrzyneczka niby do dupy ale jednak zabezpieczala przed rozladowaniem. Cóż... Wracam do niej.
Obrazek


Wróć do „Manuale, czyli jak to zrobić”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości